Jos ootte lähössä pirhautttakaa 0504671005
Printable View
Jos ootte lähössä pirhautttakaa 0504671005
Kimmo tuon tahkon reissun kans saattaa olla onkelmia ku ei nuista työhommista tiiä mithän... Näkkee sitte..
se on jo :D :D
tosin se kellottaa samoja aikoja ja nopeuksia tuninkijetalla :D
jos suuntais kohta inssiin... :eek:
:D joo, ehottomasti
jätkät, kohta ollaan Vuokatissa [img]smile.gif[/img] Paljonko Hösö sulle ny pitää maksaa siittä mökistä? Lähteepikö se Tiitsa mukkaan? Mikä on elämän tarkotus?
Jou! Mieki haluan tulla Rollon riiraidivestareille! Kokemuksesta voin sanoa, etta ovat aika legendaariset. [img]smile.gif[/img]
Kimmo on alkanu kuvista paatelleen roppaileen! Vahan oon kylla pettyny. Jatka on aina ajanu niin kauniisti, mutta heti ku mennee vahan luuta rikki, niin saman tien pittaa pistaa lopukki paskaksi, eh? :D
Komeita setuppeja Songassa! Kavasin tuossa eilen kattelemassa.
Taalla Kalliovuorilla ollaan viela, Banffissa. Eilen kiivettiin ja juotiin sen jalkeen kolmen tollarin margueritoja ilta, tanaan kaytiin vuorella, huomenna kiivetaan, torstaina mitalie... Mutta pian taa hupailu loppuu ja pitaa alkaa ettia rahaa loppuajalle. Ens viikolla ollaan Montrealissa.
noni!
Iso_A
kimmo, mökin kustannukset selviää perjantai aamuna...sillo nähää istuuko tiitsa sapankontissa vai nou...
makella son vaa makiaa tuo elämä...voimaapähkinävoihunajavaahterasiirappi leipiä aamupalaksi ja halpaa viinaa... :(
mulla vaa kahvia ja panaani... :(
Make :eek: Aika siistiltä kuulostaa, varsinki tuo "rahatloppu" :D
Koska nää olit tulossa kotio? Tiietään varata tarpeeksi kebab-lihaa ja olutta peräkonttiin [img]smile.gif[/img]
Lähteekö joka ajaan tännään jonnekki? jos lähtee niin kerro minne!
moniko kuutioinen tuo gsx-R oli :eek:
kimmosta tulleepi joku rollon koustraideri. :D
fillarimestari.tännään voisi olla pienet kaupunki jibbailut paikallaan jos ei ala satamaan,mie voisin vaikka soitella jos jaksaa liikkua tai jotain...
minut saa kiinni numerosta 0407032023
OK ja minut saat kiinni 0504671005
Åresta on sitten vihdoin tultu takas.
Hengissä selvittiin vaikkakin naama ja pari muuta paikkaa ruvella ja mustasilmä kaiken lisäksi.
Autossa istuin noin 27 tuntia ja kilometrejä tuli mittariin noin 2300. kaikki itse ja yksin ajettuna. Oli kyllä aika HELEVETIN PITKÄ MATKA!
Åren trailit. No niitä oli mutta ei niin paljon kuin mitä luulin. Åre oli oikeastaan pienoinen pettymys johtuen kaikista ennakko-odotuksista. Oikeastaan huipulta tullut pitkä reitti oli jotain uutta ja mahtavaa kun joutui pysähtymään pari kertaa matkalla kunnon(jarrulihasten) loppuessa. Porukkaa oli riittävästi, mutta ei sielä oikeastaan mitään tungosta tullut ollenkaan.
Pyörä pysyi muuten ehjänä mutta runkoon tuli naarmuja ja vaihdevaijeri katkesi. Heiskat rupesivat ottamaan hermoille kun kahvansäätöruuvia sai joka vitun välissä ruuvata lisää! ->loctitea? Pakko hankkia kovempi jousi. Pohjaili dropeissa pari kertaa. 24" nakki: hmm. emmä oikeen tykkää, menee niin helposti kaikkiin pikkukoloihin. Että sellasta sielä ruottissa.
Vuokattiin ei oo mulla vielä kämppää et jos jossain on tilaa niin otan sen mielelläni vastaan. Näyttää siltä, että seinäjoelta ei ole muita tulossa.
Mä pääsen täältä lähtemään siinä 3-5 maissa ja rovaniemen kautta ajan, että yksi henkilö pääsee kyytissä jos on puutetta kuljetuksesta.
turpomies, varmasti mökkiin mahtuupi! Ota kaiken varalta vaan makuusäkki ja alusta niin ei tartte betonilla nukkua :D
ja soitahuta mikolle niin se kyl kertoo detaljit tsysteemeistä, Rollosta on tulossa vissiin 3 kuskia näillä näkymin. Varmaan menis yhteen autoon kaikki?
Mitäs Rolloon muuta kuuluu?
Jee meikällä enää 2pvää töitä!
urbollaoliisoturbooo->mahtuu mökkii..jos se vaa muile soppiii?kustannukset laskuun,makia :D
nonni, nyt se on sitte semivirallista..
http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?t=8408
ei paniikkia, rataa ei viel ole olemassakaan [img]smile.gif[/img] Ens kesänä vasta..
nii vielä kerran, moniko kuutioinen tuo gsx-r o? :eek:
1000 :cool:
Mua ärsyttää niin sairaasti että ei voi enempä ärsyttää. Nyt kerron miksi
Lähin mökille peseen pyörää, Otin pyörästä kaikki vaijerit ja jarru pois. Sitten sain jonku kohtauksen ja aloin maalata pyörää spreimaalilla
Ja siitä tuli iha hirvee se runko meni suoraansanoen pilalle mua ärsyttää mua ärsyttää.
vai että maalasit :D :D :D :D
Mieki maalasin pari vuotta sitte tuon nykyisen koulu/kauppapyörän. Olihan se heti maalauksen jälkeen hieno, mutta ootappa ko maali kuivu :( Siihen tuli semmonen hämähäkinseittikuvio maalin halkeilun johdosta. Ei vissiin merkkausspray sovi pyörän maalaamiseen.......
Joo mua ärsyttää aika lailla mutta saampa kohta kait uuen pyörän. Kaiken lisäksi jätin pyörän mökille ja kävelin kotia 6kilsaa:).
Tiitti miks sulla on mesessä määritetty et oot poissa ja tv mikset vastaa mesessä
Ei voi paskempaa juttua olla! Mä en pääse pyöräileen pitkään aikaan ku pyörä on mökillä rikkinäisena [img]smile.gif[/img]
:D
tää alkaa olee jo nii lekentaarinen topizi... :D :D
make kanatassa,kimmolla kohta mopo,MEIKÄ sai kortin...ja juhani maalaa pyörää :D
seuraava dominatraxin korjaaja on syntynyt :D
Niimpä
Kiitos HÖSÖ nuista ohjeista
juu. ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä jarrulevyä (6 tuumaa), ku tuli vähän reilattua jarrulevyllä, niin meni pikkusen solmuun. :( :D
HOX!!! vennin dirtti("taas") IN. ;) :D :eek: [img]tongue.gif[/img]
rebbulramkage saanu aika hyviä kommentteja littermagissa :D
http://www.littermag.com/ols77/pages/rampage3.jpg
hello.
It wasn't me !!! :rolleyes:
mä en vuotanut siitä radasta tietoa!!!
Älkää lynkatko mua.
juhani melekone säätäjä :D :D :D
:D sut kärvistetään vuokatissa kebabiksi
turbomän,soitteleppa mulle täsä heti kohta..
Roogeri tais olla oikeessa mutta sain kuitenki säädettyä pyörän takas kuntoon. Pääsen tänään jopa ajaan.
Hösö haluukko tietää miks mun takaveihteet ei toiminu? No haluat sä kai.
Syy: Oli vaijeri poikki :D
Joku saa tänään hyvin suurella todennäköisyydellä pyörän kuntoon :eek: [img]smile.gif[/img] :cool: [img]tongue.gif[/img] . Kukahan tämä "joku" mahtaa olla?
No tietenki TV.
tommi, eipä lähetä soitellen sotaan... :D :D so aika epävarmaa et saakko :D
juhani, mie vissii sanoi sulle siitä? :D
jooh...kävimpä puottaa songassa semikorkeuksista...
nii, käykö kaikille et mejä mökkii tulle isäni on turbomiehen lisäksi sitte yks toine spede? sit o 10 täynä...muuten vaa 9?!?! tai no riippuu mitä se tiiza säätää...!??!
no kai se käy...ainaki hinta tippuu...
Käykäy...
HÖSÖ, mihi aikaa ootta saapumassa vuokattiin ite? Entä millo saatta mökin? Oulun kanahaukat on varmaan siellä joskus 16-17.00 jo juomassa kaliaa!
Niinhä sie sanoit hösö, Tai sanoit vain että se vaijeri on vähä röpelöinen :D
Jahas Jahas!!! Herrat ei oo vissiin viikonloppuna ajamassa Rovaniemellä vai? Ja tiitsakaan ei sit päättänyt soitttaa et lähettäis kadulle jippaileen. HÖH!!!