^et sitten käynyt Trullevissa aallonmurtajan päässä?
Printable View
^et sitten käynyt Trullevissa aallonmurtajan päässä?
Joo onhan ne joskus sellaista kulkukelvotonta louhikkoa.
Flättipolkimet on monta kertaa osottautuneet hyväksi valinnaksi tai varmaan on ihan hyviä rymyämiseenkin soveltuvia spedukenkiä, mut itellä ei. Edelliselle reissulle osui 3km kävely. Pyörä piti jättää laavupaikan huoltoreitin päähän halkovaraston viereen. Melkein heti polun alussa tuli vastaan kyltti "reitti suljettu huonokuntoisten pitkospuiden vuoksi t: Metsähallitus". Oli kyl ihan totaalisen paskana ne, mut melkein kuivin jaloin sen pääsi matalissa gore-tex-lenkkareissa menemään. Spedukenkien kanssa oisin taittanut nilkkani ja korpit ois syöneet.
Täällä Turun seudulla on hyvin teitä ja polkuja, mutta tuo meri vastassa lännessä/lounaassa. Koiliskulmassa muutama ruutu on Raasin harjoitusalueella. Pitäisi varmaan kertausharjotuksiin päästä, että ne saisi. On toki umpimetsätunkkaustakin joutunut harrastamaan. 27x27 on tilanne ja vaikea on siitä kasvattaa. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dddcf9b479.jpg
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
^Itään pääsee ruutua laajentamaan siten, että lännessä rajoittaa Raasi.
37x37 on mahdollinen, kun lounaiskulma on Hirvensalon Satavassa. Raasi rajoittaa silloin pohjoisessa ja etelässä meri Paimionlahden alapuolella. Tuommoista puuhaan ite vähitellen ja sitten saa olla VV:n neliöpeli mun osaltani läpi pelattu. Kurosen siirto itään liian extremeä ja tulikos siinä melkein heti vastaan se jättisuo (Kontolanrahka näköjään nimeltään) Pöytyän ja Loimaan välissä?
Raasissakin on ilmeisesti joku läpimenotie, joka on sallittu ajaa ajoneuvosta poistumatta. En meinaa kokeilla, että kelpaako fillari siinä ajoneuvoksi, eikä siinä saisi edes yhtä kriittistä ruutua, niin ihan sama.
Talvella (jos nyt etelässä niitä enää saadaan) läskillä pääsee soillakin. Oma lähtökohta on se, että lähden lenkille kotoa. Itään siirtyminen alkaa tosiaan olemaan vähän hapokasta. Toki tulee ajettua pitkiäkin lenkkejä, joten pikkuhiljaa ehkä
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Kontolanrahka juu. Pari ruutua jäi hakematta tuolta, vaikka saisihan nuo haettua (jopa kuivin jaloin), mutta motivaatio katosi ja alkoi oksettaa.
https://live.staticflickr.com/65535/...e98ceef03a.jpg
Jep, Satavassa vasen alakulma, niin 37x37 onistuu, eikä vielä tarvitse jäälle lähteä.
https://live.staticflickr.com/65535/...4817e972_z.jpg
Mjaa. Mitäköhän reittiä tuo tarkoittaisi? Voisi olla just se eteläinen ruutu, mistä menee nimetön tie läpi.
https://www.avl.fi/wp-content/upload...sipaloalue.jpg
^Maastokartta kertoo eteläisen nimettömän tien olevan puomein suljettu.
Aivan joo, eli meinaa sitten pääteitä pitkin ja sen yhden ruudun ohi kiertäen. Käykin järkeen, että ampumasuunnat ei ainakaan voi olla kohti.
Ahkerasti kun ajelee viikonlopun niin saa kerättyä kaikki Nauvon ruudut. Tai no, ne joita ei epähuomiossa unohtanut tai joihin ei pääse ajamalla.
https://pic.useful.fi/iVWzcc04-.jpg
^kova
Klusterinhan saisi ulotettua Nauvoon, jos kävisi Haverössä vielä pyörimässä.
En jostain syystä kehdannut ottaa tuota Lillandet sanan alla olevaa ruutua elokuussa, jonka olin samasta kohtaa itelleni piirtänyt puikattavaksi.
Joo, oli tekemistä :D
EDIT: nuo ruudut saisi ajettua yhdellä n. 200 km lenkillä, josta vajaa 30% assua. Itsellä jakautui kolmelle päivälle (60 + 120 + 35 km) ja kisatoimisto sijaitsi hieman hankalasti Nauvon länsipäässä ja tuli päällekäisyyttä.
Nyt oli meininki, ettei lauttoja käytetä. Myös Högsar sitten joskus ohimennen. Ja Käldö ja SändöLainaus:
Klusterinhan saisi ulotettua Nauvoon, jos kävisi Haverössä vielä pyörimässä.
Kyllä se pikkusen mietitytti... pikaisesti poikkesin kun ei ihmisiä eikä autoja näkynyt pihassa.Lainaus:
En jostain syystä kehdannut ottaa tuota Lillandet sanan alla olevaa ruutua elokuussa, jonka olin samasta kohtaa itelleni piirtänyt puikattavaksi.
Nuuksion länsipuolella on meikäläisellä iso pläntti lääniä ajamatta. Saakos tätä Kattilantien ja Salmijärven välistä siivua ajaa pyörällä ja jos saa, niin millaista väylää se on? Alla sinisellä katkoviivalla merkitty.
http://drive.google.com/uc?export=vi...e-VBy68GIzjFaC
(napattu osoitteesta trailmap.fi)
Kyllähän tuolla on ajettavaa ja luvallista reittiä. Helsinki 2000 -reitti kulkee tuolta. Alusta leveitä ulkoilubaanaa.
--
Murphy elää!
Kiitos varmistuksesta. Kävin sitten tänään tuon ajamassa ja se olikin mitä parhainta sorabaanaa keskellä metsää. Muuten kyllä Reitti 2000:n osuutta Keskuspuisto-Petikko-Luukki olen paljonkin hinkannut, mutta tuo pätkä jäänyt tähän mennessä ajamatta. Hyvä ruutusaalis tuli, 13 uutta neliötä ja max square nousi => 20x20.
Tjaa-a... jokos Fuuga on menossa?
https://pic.useful.fi/BIXAzjM7w.jpg
Mikäs mentalisti sä olet? Juuri katselin olemattomia strava-merkintöjäni ja nähdessäni Mikko Vullin merkinnän 'tiiliä jäältä', tuli mieleeni että ne Hiidenveden pari ruutua olisi nyt haettavissa. Ja kuinkas ollakaan, täällähän sitä jo kuulutellaan :).
Aikataulullisesti ja säätiedoituksen kannalta ti-ilta voisi olla optimaallisin. Keskiviikko-illaksi on povattu lumisadetta, joten saattaisi tulla aika hapokas lenkki. Torstaina taas lämpötilan ennustettaisi taas painuvan alas aika isolla negatiivisella kulmakertoimella.
Kunto on aivan kuraa ja mennään kyllä ihan limiiteille, mutta kerrankos sitä... Nyt tuli kyllä vakavan pohdinnan paikka josko sittenkin...
Sentinel-sateliittidatan leikkikentältä, Sentinel Playground. Pikkusen opettelemista noissa kanavissa, renderöinneissä ja säädöissä, mutta kokeilemalla löytää mieleiset. Mitä nyt haluaakaan tarkastella. Sitten pitää enää löytää pilvetön päivä kalenterista. Esimerkkikuva 21.12. otettu.
Tuosta oli iloa viime talvena kun haki puuttuvia jääruutuja Itä-Helsingissä ja Espoossa.
Semmonen mä oon. Muistinpa vaan, että samoilla seuduilla huitelet ja sun erään syksyisen(?) kuvaraportteja-ajelun kun et uimalla hakenut.
Sama.Lainaus:
Kunto on aivan kuraa ja mennään kyllä ihan limiiteille, mutta kerrankos sitä...
Siellä se roikkuu. Melko tylsä lenkki tuosta tulisi, suorin vartaloin vanhaa Ykköstietä sinne ja takaisin ~120 km. Ajatuksen tasolla tympeää veivaamista. Jos haluaa turvata jatkuvuutta Squaren kasvattamiselle niin...Lainaus:
Nyt tuli kyllä vakavan pohdinnan paikka josko sittenkin...
Mikä se toinen Hiidenveden ruutu mielestäsi on, minusta muihin ulottuu maistakin?
Tämä. Varmaan olisi ollut haettavissa ihan maitse mutta jätin talvelle.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...433355b834.jpg
Joo, vaikka Bodom nyt onkin matala järvi, mutta kun sielläkin on jo +27 cm jääkerros niin lienee Hiidenvedelläkin ihan riittävä yhdelle (tai kahdelle) pyöräilijälle. Edit: ymparisto.fi antaa 29.12.2021 mittauksen perusteella 35 cm jäätä.
Sinänsä tuolla oli pohjoisemmassa pari muutakin ruutua hakematta niin voisi tehdä niistä pienen lisälenkin. Yhteensä tulisi 113 km, joka ei sinänsä olisi ihan kamala, 7 tuntiin pitäisi selvitä kyllä.
Lohjanjärvellä odottaa seuraavat kolme ruutua.
Kun ulos katselee niin alkoi houkutella pikemminkin joku aurinkoinen pitkä kevätpäivä... maaliskuussa. Kai niitä jäitä silloin vielä on.
Itsellä riittää vielä ajamista tuon ruudun jälkeen, etten taida kaivata Lohjanjärven ruutuja kuin joskus 2030-luvulla :)
Paljon tullut aivan turhaa ajoa 2021 kun maxsquare ei kasvanut lainkaan vaan on jämähtänyt 28x28:aan. Tai oonhan mä tietenkin pedannut hyvää asetelmaa jollekin Vihdin-Karkkilan ajelulle.
Mulla on MS tällä hetkellä 31x31, mutta koko ajan kasvattaminen on pitempien lenkkien takana. Aina pitää ajaa joku 50 km ennen kuin on pelipaikoilla. Toisaalta MC kasvattaminen tuntuu jotenkin nössömmältä.
Pitäisi vain olla enemmän aikaa niin että voisi viettää kohteessa useampia päiviä ilman siirtymiä. En minäkään ihan heti Lohjanjärveä tarvitse. Korkeintaan ensi vuonna jos silloinkaan.
EFHKn kun saisi pois estämästä itäsuuntaa, olisi homma vähän aikaa helpompaa.
--
Murphy elää!
Joo sitä olen tehnyt ja tunnen itseni jotenkin petturiksi.
Jos pandemia lopettaisi lentoliikenteen hetkeksi kokonaan voisivat järjestää jonkinlaiset avoimien ovien päivät... "Tulkaa kokeilee miltä tuntuisi fillaroida täällä".Lainaus:
EFHKn kun saisi pois estämästä itäsuuntaa, olisi homma vähän aikaa helpompaa.