Vaihdoin nastarenkaat pyörään.
Printable View
Vaihdoin nastarenkaat pyörään.
Hain kuorman polttoainesauvoja talon lämmitysreaktoreihin.
Espresson Ikean pavuista ja jotain muuta siitä tuli..
Laskin kinnerin ketjun pituuden. 270 lenkkiä. Vaikka vehkeessä on sähköt niin takapakka on ihan loppu 3500km jälkeen jälleen.
Yritin eilisen irroittaa jumiutunutta kampea josta ovat kierteet sököt. En onnistunut, tarvitaan hitsikone. Kun täppää ulosvetäjän hitsillä kampeen kiinni, niin lähtee.
Kampi on rautaa niin onnistuu.
Viimeistelin Milady deWinter-nuken mekon, ja samoin kiharakampauksen. Hiusten laitto meni uusiksi eikä ihan kaikkein helpoin kampausjuttu ( lyhyiksi leikkuukin on helpompaa), mutta nyt olen tyytyväinen :)
Varasin liput J. Karjalaisen keikalle 👍
Allekirjoitin lomautuslapun.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Sulatin pakastimen, kuivasin sen ja laitoin tavarat takaisin vähän parempaan järjestykseen.
Osoitin hieman lempeä maasturille ja kylvetin ketjut valopetroolissa sekä lisäsin uudet Rexit pintaan. 500 km talvikelejä ehti mennä ilman kitinän häivääkään.
Kirjoitin työpaikkakiusaamisesta lyhyen mielipidekirjoituksen, omalla nimelläni. Kirjoitus ei ole minä-muodossa, mutta toivottavasti julkaistaan ja toivottavasti "jotkut" löytäisivät siitä itsensä.
Lueskelin vikakoodeja emännän autosta muistin virkistykseksi.
nih..
Paistoin makkaraa uunissa.
Hörppäsin palautusjuomaksi oluen.
Söin ISOJA mansikoita! no ei tässä muuta iltapalaa tartte, mansikat on ....pesäpallon kokoisia.
Alustin blinitaikinan huomiselle; saa ässehtiä rauhassa aamuun.
Valurauta x 2 saavat huomenna töitä.
Istuin mökin pihalla ja seurasin haukkoja metsästyspuuhissa.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Taluttelin täpärin keula- ja iskarihuoltoon.
Korjasin microhifisarjan jumittuneen DVD-aseman.
Pohjamaalasin keittiön ruokapöydän vaahtomuovitelalla.
Uskomattoman hieno jälki tuli.
Puhdistettiin pojan kanssa pihan linnunpöntöt kevättä varten.
Varauksen toiseen tehnyt sinitiainen meinasi närkästyä:)
Olin tunnin mittaisella reippaalla kävelylenkillä.
Vein äidin haudalle kynttilän orpoutumisen vuosipäivänä.
Otin kuvan ja lähetin sisaruksille. Raskaan oloinen keikka...
Kävin grillikaudenavauksessa Gunnarlassa. Kävellen tietty ja keskustan kautta kiertäen, joten tälle päivälle tuli ihan kovasti liikuntaa😊
Kattelin revontulikameroiden kuvia ja toivoin, että olisi vaikka 900 km pohjoisempana, huoks. Vaikka alkuviikosta näinkin lähipuistosta revontulikaaren sentään, niin kyllä nuo näytelmät on jotain muuta. Ja Kumpulan kamerassa on pilveä vain.http://www.sgo.fi/Data/RealTime/Kuvat/UCL.jpg
Strggleröin pudottamaan leimatun lapun laatikkoon.
Jtnkn tuli mieleen Asterix Korsikalla :-D
Äänestin. Pakko oli lopulta joku todellinen numero laittaa vaikka kukaan ei haluakaan antaa mulle mitään vaan ainoastaan käydä kukkarolla.
Siirryin virallisesti kesäkauteen, vaihdoin pakkasrenkaat autosta ja kahdesta fillarista.
ISIS juttuja
Vasta puolimetriä vartta sekä iso rytkäys auttoi.