https://lh3.googleusercontent.com/-y...0/IMG_4222.jpg
Printable View
Mukava puolipäiväpatikka laatuseurassa ja erinomaisessa säässä.
Jees, sain huudettua nuken asun jossa on mekko "real rabbit fur". Pakko oli saada, ja sain. "Edullisemmin" kun ajattelin.
Jännitti kun kisoissa ikään, ja nyt osaan jo tehokkaan loppukirin ( jota ennen ei kansii tehdä mitään kun seurata vaan..)
Onnea hartsalle, joku Touring 4,6 litraisella koneella..?
:) jees onnea Hartsa, myös mun tänä vuonna 20v täyttävä pikkumazda pääsi katsastuksesta lävitte. "Mun" iso 10v mazdula myös. Hyvillä mielin kohti yhteis80-vuotissynttäreitä.
Mutta aamulla olin tosi iloinen luettuani kollega Iris PASTERNACK haastattelun, jossa hän puhui ihan asiaa tavallisten elämään liittyvien asioiden medikalisoitumisesta. "Ikään liittyvä luiden haurastuminen", "ahdistushäiriö" ( aika monella nuorella), "unettomuus" ( kansansairaus), "ikään liittyvä virtsankarkailu" . Samoin kun ihmiset aivan turhaan tarkistuttavat veriarvojaan vaikka mitään oireita ei ole, varmuuden vuoksi.
( Itse lisäisin tähän vielä jatkuvasti alentuvat verenpaine- ja kolesteroliarvot - vaikkapa jos 80v on kolesteroli 6.5 niin eipä siinä lääkkeellä ole mitään hyötyä, paitsi lääkefirmalle)
Hyvä että josku sanoo ääneen.
Eilinen "Tähdet Tähdet"- kantrijakso. Hienoja esityksiä ( paitsi Arja Koriseva oli kamala) tänään tulee uusintana.
Korjaus: se on tietysti Pasternack, luultavasti proffa Amos Pasternackille sukua. Aamulehdessä etusivulla sukunimi oli väärin.
Odottamattoman joustava ja tehokas palvelu terveysasemalla, joka yllätti täysin juuri kun sen itseään varteen toimiva systeemi ja kaikkinainen asiakaskeskeisyyden poissaolo tuli viimeksi eilen haukutuksi.
Googlen arvaamalla täydentävä hakukone, joka joskus tuottaa mieltäavaavia yllätyksiä. Kun halusin vilkaista onko sanonta "krutet i spirorna" ruotsinkielessä kovinkin tunnettu vai pikemminkin originaali, kone halusi tietää tarkoitinko kenties "krypteia in sparta".
Onnea myös tempokisulle onnistuneista katsastuksista!
Se on tuo Morris Garage miulla.
Tää oli itse asiassa jo eilen mutta: kuinka paljon luonto ehtiikin muuttua kahdessa viikossa näin kun keväässä mennään. Oli kuin olisi eri mökillä käynyt eilen verrattuna kahden viikon takaiseen.
Dear Kimmo,
You're registered for the Tour of Flanders Cyclo on Saturday 4th of April.
With this number you can pick up your identification tag and participation package at the pre-registration desk :
- On Friday 3th of April between 2 pm and 7 pm at the Qubus, Lindestraat in Oudenaarde
- On Saturday 4th of April from 7 am at the Jan Breydel Stadium, Koning Leopold III-laan 50 in Bruges (239 km) or at the Qubus, Lindestraat in Oudenaarde (127-71 km).
Bring this email with you!
:cool:
Fillarit & kahvi. Simple as that.
Olin pyörällä töissä joten vältin tämän http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...ukossa/692869/
Kun kevät tulee taas ja höpönassut pistävät pystyyn toinen toistaan suloisempia kypärä-heijastin-pyörätie-ratsupoliisi-koirankakka-sepelikeskusteluja. Varmat merkit ilmassa, kohta tulee joutsenet tuohon pellolle ja sitten polut sulavat... :cool:
Joutsen bongattu eilen Kellon pellolla , ja 4 joutsenta lensi yli Toppilatappikukkuloiden tänään. Lisäksi ajokeli on ihana
https://scontent.cdninstagram.com/hp...00734491_n.jpg
Taas yksi duunipäivä lusittu ja pääs sohvalle lappeelleen :)
Tapatalkista iKälättimellä
Katupöly oli laskeutunut eilisen sateen johdosta ja henki kulki taas hyvin lenkillä sitten moneen viikkoon. :)
Huomio siitä, että ihan kohta loppuu toiseksi viimeinen työpäivä ennen lomaa. :cool:
Täälläperin yksi vanhempi mies tulee usein vastaan ja joskus ohitettua. Paikallisen semivirallisen Teboilin TietoToimiston mukaan on ajanut tolla perinteisellä pyörällään ihan Norjaa myöten, aina on etu- ja takalaukut kiinni. Mennä marraskuulla ajoin kiinni vilkkaalla tiellä ja papan takavalo aivan onneton tuikku, ei etulamppua vaikka oli säkkipimeä ja mies mustissaan ilman ainuttakaan heijastinta. Minä siinä rinnalle tullessa koitin kohteliaasti kertoa jottei sinua autoilijat huomaa. Ei hän mitään vastannut, nyt toissa viikolla näin, oli rustannut tavaratelineelle varoituskolmion. Varsin hauska näky.
Poliisimies käytti mahdollisuuttaan antaa sakon sijasta kirjallinen huomautus.
Heräsin kun kissa alkoi oksentamaan sänkyyn ja ehdin nostaa sen lattialle.
Kallioläskikikkailu onnistumiset.
Piiitkä ja rauhallistahtinen tepastelu keväisessä metsässä ja joenrannalla con haukku. Ja kevään ensimmäinen sinivuokko :)
Kupen mitalisade viikonloppuna:). Nyt kulkee taas hiihtokin pyörän ohella.
Kinderistä tullut pieni Mini. Viime vuosina on tuntunut siltä, että pääsiäismunien lelujen taso on kovasti laskenut lapsuusvuosista. Mutta ei - onneksi joukkoon mahtuu myös niitä yllätyksiä, joita ei tarvitse kasailla ja joihin ei sisälly ohjeita, joiden tulkitseminen tekee Ikean ohjeista selkokielistä kirjallisuutta.
Ja sekin on hyvä, että mulla on näin suuret murheet... :D
^ ei niitä vielä saa avata! Vasta sunnuntaina!
Mutta vähän samoin, paketin sisältö. Niin kaunis, niin upeasti repainted ja rerooted Elise-nukke! Ja hänellä myös äärimmäisen taidokkaasti tehty asu, jossa hame pehmeestä pupunturkista. Ja on nyt mun.
Myötätuuli :)
Tuossa kun purin reppua töihin päästyä niin huomasin, että tyttö oli eilen jossain vaiheessa sujauttanut saippukuplapurkin reppuuni :)
Oli kuitenkin vääntänyt korkin kiinni? :)