-
Ja niinhän sitä mankeloitiin hyvällä sykkeellä Herusin ympäri. Kalakatettiin, käkätettiin ja pulahettiin lammikossa vilvottelemassa. Hyvällä sykkeellä lähettiin ajelemmaan kotia kohti.... Kunnes se sitten iski... Kanttarellivimma!! Jumangega niitä oli polun varsi täynnänsä ja eihän niitä VOINU jättää sinne!! Varmaan tunti syväkyykkäiltiin ja pyllisteltiin Rellien perään. Marinka kun vielä tempas ison kangaskassinsa esille niin pelihän oli torellakin pelattu. Mutta näinhän se menee. Tai kuuluukin mennä sillon kun ei oo kiirus minnekkään. Luonnosta nauttimista jokaisella solulla. Kiitos eilisestä Virpille, Marinkalle sekä Katille.
-
Huomenna, jos polveni suo olisi tarjolla erittäin kevyttä ja rauhallista palauttelu lenkkiä. Lähtö klo.18 tapikselta. Suuntaa vielä arvon, mutta sen jo tiiän, ettei polvi kestä kovaa ryttyytystä.
Niin ja jos polvi menee yllättäen kippeemmäksi perun lähtöni klo.15 mennessä.
Saako tämmönen Syöte vammanen näillä spekseillä mankeli kavereita?
-
Täytyypäs lähteä kaveriksi. Illalla nähdään!
-
Kello ei oo vielä kolommee, mutta polovi kipinöi ja säkenöi jo nyt siihen malliin, että on pakko tunnustaa tappionsa ja toivoa kivun hellittävän viikonlopuksi. Pöh! Sanon mie ja murjotan todetessani. Omalta osaltani tiistai lenkura on peruttu.
-
Josko tuo polovi ois pikku hiljoo mankelointi kunnossa. Viikkoon en oo kampea pyörittäny.. Joten huomenna klo.18 lähöllä Tapikselta olis tarjolla totuuden metästystä polvivammani suhteen... Suuntaa saa ehottaa sillä se on vielä päättämättä. Mutta eiköhän sekin selviä viimestään parkkiksella. Että kaveri olis kiva.
-
Hei. Aloittelija olisi halukas tulemaan ensi tiistaina, jos löytyisi kärsivällinen kokenut maastopyöräilijä.
-
Polvi on edelleen tunteellinen siili, mutta josko se kestäs pari tuntisen polku suhailun rennolla ja letkeellä vauhdilla. Elikkäs huomenna Tiistaina piiitkästä aikaa tiistaimankelointia tapikselta klo.18.
-
Ou jea. Pitäähän Mustinkin ulkoilla [emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Mä joidun jättämään tämän kertaisen polkukarkeloinnin väliin :( Vaan seuraavalla kerralla sitten :) Mukavat lenkit ja aurinkoiset säät teille ketkä tänään poluille pääsette!
-
Kiitos, ihanat naiset!!
Kiitos pumpattavasta lenkistä ja yli kaikkien kiitos tsemppaamisesta.
-
Hyvinkään naisten syyskausi polkaistu käyntiin 4 rohkean naisen kera! Mustikin sai ensi kosketukset tulevan talven polkuihin. Mukavaa, että uusi mankeloijakin, BrassiPat, oli uskaltautunut mukaan!
-
Kiitos ihanaiset kalakattajani. Ootta työ ihannii. Hieno ja uskalias polkujen valloitus nähtiin BrassiPatilta. Kyllä se nautinto sieltä poluilta löytyy, kun vain rohkeasti mankeloi haasteita päin. Oma polvi oli koko reissun hilijoo mikä oli iloinen yllätys. Kiitos ja kumarrus.
-
Jos jotakuta kiinnostaa Hyvinkää-Palopuro-Jokela-Perttu väli metsän kautta ajellen niin vinkatkaa kiinnostuksenne. Ajelen välillä töistä himaan metsän kautta ja jos joku haluaa tulla tutustumaan reittiin niin ainahan se on mukavampi ajella yhdessä kuin yksin. Paluumatkalle, takaisin Hyvinkäälle en lähde enää mukaan mutta helposti ja nopsasti pääsee Hyvinkäälle takaisin teitä myöten. Tai jos polut jäivät jo kerta-ajamalta mieleen niin ei kun takaisin samaa reittiä. Kilsoja tuolle välille tulee noin 20km. Esim. tänään lähden töistä neljältä ja ajelen Lehtolan majan kautta metsäpoluille.
Jatkossa ajelen ehkä noin pari kertaa kuussa, tosin riippuen paljolti siitä onko meidän naisporukalla kuinka ajeluita.
-
Oisko Virpi tuosta Hyvinkää-Palopuro-Jokela-Perttu-pätkästä GPS-fileä tai jotakin träkkiä. En ole ajanut sitä koskaan,mutta oon pohtinut,että meneekö siellä polkuja. Maastokartasta oon pikkusen kattonut jotakin katkoviivoja..
-
Heipsan Fillarihemmo! Ikävä kyllä mulla ei oo sellasta ohjelmaa puhelimessa joka ottaisi reitin talteen. Voin kysellä porukoilta onko jollain muulla. Toki voin lähteä oppaaksikin jos haluat koska ajelen joko yksin tai miehen kanssa tuota reittiä silloin tällöin. Mä tuun sitten vastavuorosesti joku kerta sun vetämälle etanalenkille😊
-
No nyt meni Hyvinkään polkujen naisilta Fiskars-neitsyys! Miletskin kanssa ähkittiin siniset polut (alkumatkasta oli kosteusrosentti ehkä 100%) puoltoista kertaa ja lounaspurilaisen ja olusen jälkeen rohkeus riitti vielä 9km:n punaselle. Siinä oli tällainen vuodenverran ajanut nöösityttö ihmeissään koneshikaaneissa, mut kai me suurimmaks päästiin ajamalla, kalliodropit oli huisia! Loppualamäki oli mulle ehkä turhan hc, katotaan parin vuoden kuluttua [emoji41] http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d4ce0e1a7d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1ad678c8ec.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...11a10548fc.jpg
-
Kyllä oli hienoa settiä Fiskarsissa tarjolla. Seuraavalla kerralla sit yötä myöten niin että pääsee hinkkaamaan serpenttiini alamäkiä, kalliodroppeja ja niitä erityylisiä kivikoita.
Mutta ennen uusinta retkeä olis huomenna tarjolla iisii menoo +/-2h verran. Valot kandee ottaa varuiks mukaan. Kukas haluu olla huomen iisi miun kaa? Lähtö tapaininlinnan parkkikselta klo.18
-
BrassiPat ja Sini mukaan.
-
Kiitos eilisestä. Olette mahtavia!!!
-
Kiitos eilisestä lenkkiseurasta ja mukavan leppoisista poluista:). Helposti ja huomaamatta saatiin parikymmentä polkukilometriä. Loppulenkistä oli myös valot tarpeen.
-
Minä taasen kiitän ja kumarran. Ja ylä vitosen BrassiPatille heitän vaikka välillä "komensimmekin" Upeasti olet oppinut lisää maastopyöräilyn saloja. Ja hienosti ja rohkeasti yrität ylittää itseäsi. Upeaa! Olen ylpeä sinusta.
Kiitokset kaikille iiseille lenkki kavereille. Hämärtyvässä illassa lampuillekkin tuli käyttöä.
-
-
Ai. Tuntuu kyllä tosi kivalta lukea Miletskin kirjoitusta minusta. Jos kolmannella kerralla onnistuisin vielä paremmin.
Kyllä tukea, kannustusta ja motivaatiota olen saanut Hyvinkään polkujen Supernaisilta.
Suuri KIITOS!!!
-
Miletskin kanssa kierrettiin tänään Sääksi pienellä märällä suo-ketunlenkillä höystettynä, Märkiön vieressä olevalla Matkusuolla nimittäin ihasteltiin alkavaa maaruskaa ja hikoiltiin märässä suossa suonsilmiä väistellen. Kilometrejä kertyi reipas 51km ja oikein hyvä mieli tuli päivästä. Hirvikärpäset oli tainneet kaikki lentää Lohjan Oktoberfesteihin ennakkoilmojen perusteella.
Joko mun Mustiin on asennettu joku ylämäkihidastin tai jerkku on kadonnut reisistä tai sitten Mustin muhkeat kengät hidastavat menoa, mutta kovin on meno rauhaisampaa taas pläskillä kuin pirtsakalla Hobitilla kesällä... kuvassa Hemmo ja Musti kaihoisasti katsastavat tulevaa märkää paanaa, jota merkkas oikeastaan vain sorkan jäljet harvakseltaan [emoji16] http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...8dcad0b7e5.jpg
-
Huomenna klo.18 Tapsalta lähtö. Suuntana Nopon tahi Rajamäen polut. Kiinnostaako kettään lähtee mukkaan?
-
Jos flunssa ei kiristä minusta otettaan niin totta mooses minä oon mukana😀
-
Löytyykö ketään teistä Poronpolun polkaisussa?
-
Osa onkin yytsinyt tiedon tapahtumasta, joka kohisuttaa fläsäkansaa. Ja nyt tarkkana. Varaa itsellesi kalenteri esiin ja tarvikkeet muistiinpanoja varten.
3.12.2016 on Global FatBike Day eli GFBD-ajot.
-
Sini on haaveillut pikkusiskosta ja se toteutui eilen 5.10.16. Kotiin tuli fatbike. Isä: Cube. Syntymäaika: klo 17.00. Syntymäpaino: 14kg. Tervetuloa ristiäisten lenkille. Lähtö sunnuntaina klo 15 Tapiksen parkista. Sinin pikkusiskon nimenanto tehdään lenkin tauolla. Tulkaa pitämään hauska.
-
Onnea BrassiPatille perheenlisäyksestä! Potra tyttöhän sieltä tuli :P
Valitettavasti Mustin ja mun viikonloppu on jo täynnä ohjelmaa, mutta eiköhän joku muu ehdi sun kanssa ristiäislenkuralle :)
Ja Simmikselle kiitos GFBD-muistutuksesta, toi on ollut jo reilun kuukauden kalenteriin merkittynä ;)