Minkämoisen grillin ostaisi? Merkki on Weber mutta piisaako E-210 vai pitääkö olla E-310?
Printable View
Minkämoisen grillin ostaisi? Merkki on Weber mutta piisaako E-210 vai pitääkö olla E-310?
Mulla on 210 ja kyllä mä olen sillä pärjännyt, lihaa on riittänyt myös muille.
Taidan harkinnan tuloksena tyytyä tuohon 210. Saa hintaerolla 310 verrattuna ostettua aidon ja alkuperäisen Weber-parilan... Näyttää tuota Weber tavara muutenkin olevan aikalailla myynnissä (kalliiseen hintaan)..
Mitkä jarruttimet
Luulin jo postanneeni tämän tänne, mutta siis tuli hommattua Respro Sports maski kevään ensi lenkkien maantiepölyä vastaan.
Vaihtaisko jo kesäilmat renkaisiin vai tuleeko vielä pakkasia.
Käviskö sitä lunastamassa lipun huomiseen Ilves-otteluun..? :rolleyes:
Kannattaakohan mun enää vaivautua ostamaan Schwalben kumeja :seko:???
Muutama vuosi sitten kolmesta vähän ajetusta Snow Stud -talvikumista reunalangat poikki ja nyt viimeisimpänä sitten uudessa Isossa ompussa pieni repeämä kyljessä...
Ajattelin hommata "kromisen" satulatolpan. Ei löytynyt oikeaa pituutta (450?), väriä ja työntömittakin oli hukassa (to). Haaveeksi jäänee,
mutta säästyipä 30-110€
Ortliebin Seatpost Bag kokoa M, tilavuutta 4 litraa. Aika nussakan oloinen perälaukku, menee yhtälailla maantielle & maasturiinkin. Huomenna koeajolle.
Ajoin +400 km ( autolla). Ostomielessä. Taloja. Yhtä ihan jees-taloa zoomatessani pölähti omistaja portaille... Asian esittely, käsipäivää ja tutustumista... Vaimokin oli mukana... Huomasin että poskensa alkoi helottaa...Hemmetti että piti lähteä... Nyt on talonostopiru irti... Ei taida riittää harkinta... Voe voe...
arvaisiko irroittaa kakkosmaantiepyörän jo trainerista päivän maantielenkille vaiko lähtiskö crossarilla ?? Hmm... taidan tyytyä valmistelemaan pyörän trainerista irroitusta varten ensilenkkiä varten ja lähteä silti crossarilla, kuunnellen samalla järjen ääntä :p
mutta jospa silti kokeilis vanhalla maantiepyörällä tehdä lenkkiä, mukaan pari sisuria ja co2 pati satulalaukkuun sekä huumoria ja kärsivällisyyttä :) ..
Ajamaan maantiepyörällä pakkaseen vai ei?
Rakentasko Super Record X-Night CC:n ja SR EPS Dogman... :seko:
Juuri nyt harkitsen josko lähtisi jäälle käppäilemään, kun se näyttää auringonpaisteessa niin tasaisen houkuttelevalta. Naapuri kyllä sanoi että se on kuitenkin liukas, mutta eihän sitä voi uskoa ellei ihan ite kokeile;).
Edit: No enpä päässyt sataa metriä pidemmälle, kun naapuri tuli rantaan kaljojen kanssa ja sitten tulee toinen naapuri kelkalla ja taas juodaan kaljaa.....;)
Lisäksi tuli eilen joutilaana suunniteltua maantiekaluston päivitystä, mutta sain ajatuksen (toivottavasti) lykättyä ensi vuoteen.
Spruuttaisko ruosteenestoa vai?
Kmc 510HX-ketju
^no mitäs harkitsemista tuossa on... anna mennä vaan?
Lähteäkö huomenna Hyvinkäälle polkemaan vai vetääkö kotopuolessa joku kovempi setti?
Aidosti. Mopo. Kerjuu kirje kamulle, että jeesatko. Pakko päästä vääntää kahvaa. Tollasta nopeeta kyykkytykkiä, vaikka isopojat sanoo että kukkamekkofööni. On tässä sen verran ollut kaikkea paskaa että, että harkinta on nyt lähetystä vailla. Auto hajoilee, terveys hajoilee, kiinnotusmittari on pölyttynyt jo kauan sitten. Fläbäri reistailee. Sukulaiset on rasittavia ja kaikenlaiset asiat, tuntuvat vierailta. Ja musiti. Ja sitten tämä muisti, ei muista ei, se tekee olon todella irtonaiseksi.
Mutta harkinta on että pitäs laittaa omppukone myyntiin ja nuo kamerat ja skeba. Soitot on soitettu, öisin rämpytän kuulokkeet päässä, yleisönä menneisyyden haamut. Kuvaamisessa ei ole enää mitään mitä treenata, ja vttu ku ei huvita kuvata edes kadulla, alkaa nyppimään ihmisten välinpitämättömyys, roskaavat ja sikailevat.
Maailma ei miksikään muutu, tekisi sitä vaikka näytelmän tai kuunnelman, tai värssyn kultakurkulle, ihmiset miettivät tasan minuutin ja sitten on taas arjen taakat kaikkien niskassa ja mielessä väijyy surkea huominen. En mä jaksa osallistua, en viitti. Kiitos vaan mulle riitti.
Mutta pärrä, prätkä. Tehnyt mieli kauan sellasta. Ja kun sitä on mahdoton muitten mielestä ja muut on niin viattomia, niin tollane yksipaikkane on nyt sitten tuossa liipasimella. Se jos sais niin lähes huoleton poika olisin. Tällä viittaan tuttuun, en hevosettomuuteen!
Mutta ensin juoksentelen kevyesti kylläkin pään tyhjäksi, soolona.
Kuka helvetin juoppo tyhjentää lasin huomaamatta mökillä, vaikka oon nyt yksin täällä? Minä en oo sentään juoppo. Tonttuja on varmaan olemassa...:D
Pitäsköhän sittenkin vaan laittaa nuo kesäkiekot maantiepyörään? Muutkin näyttäisi laittavan...
Alanko ottaa vai enkö ala?
No üllättäen
*glu glu*
Laittaako sinkula myyntiin vaiko ei.
Otanko vielä yhden Karhun vai joko olis tältä päivältä viisainta lopettaa tissuttelu,,,
Vaihtaisko cc:hen maantienakit alle vai ajelisko huomenna maantielenkin nappuloilla. Nappulat ois kuitenkin vaihdettava takaisin alle jos tolla töissä aikoo käydä kun minkäänlaista merkkiä hiekkojen siivoamisesta kelveiltä ei ole näkyvissä.