-Toivottavasti et ole tissiposki kun huomaamatta peesatessasi räkäklimppi tulee päin näköä. Maantipölyn pois räkiminen on paha tapa, tiedän, mutta niin on luvatta peesaaminenkin:DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Lasol
Printable View
-Toivottavasti et ole tissiposki kun huomaamatta peesatessasi räkäklimppi tulee päin näköä. Maantipölyn pois räkiminen on paha tapa, tiedän, mutta niin on luvatta peesaaminenkin:DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Lasol
Niin kauan kuin mitään ei tapahdu niin silloinhan ei peesaajallekkaan mitään tapahdu, mutta kolaroidessa peesaaja on vastuussa. Hän maksaa edelläajavan vahingot ja omansa.
Kypäräpakkokin vaikuttaa niin, että kun kolaroineella ei ole ollut kypärää, jotkut vakuutusyhtiöt ovat kertoneet aikomuksensa vähentää korvaussummia. Tai ainakin näin on uhkailtu tehtävän. En ole kuullut onko todella näin tehty, mutta olen lukenut ainakin näin suunnitellun.
Olin jollain CCH:n lenkillä viime Lauantaina ja joku 'proffa' oli siellä ilman pottaa. Kuntoilijoilla oli, mutta tällä Juhana -nimisellä kisakuskilla ei. Huonoa esimerkkiä mielestäni.
Kukin peesaa miten tykkää, ei oo tosiaan ite tapana peesata random jannuja. Mutta outoa että jengi on sitä mieltä että se olis jotenki kiellettyä tai epäkohteliasta.
Ole hyvä, linkki :)
Jos tuon määritelmän mukaan mennään, niin sitten en peesannutkaan (termin tarkka käsite hieman hakusessa näemmä). Välimatkaa likemmäs 300 kuin 30 senttiä. Vaikutus oli silti huomattava.
Korjataan;
"Ajelin Merida kuskin kanssa jonossa Ikealta Koskeloon"
Ja jos meinaan jonkun peesiin mennä tai perässä roikkua niin kysyn ensi kerralla luvan.
Meikä oli viime keväänä klv-lenksulla, kun kuulin takaa rapinaa. Paikka oli melko syrjäinen ja ilta jo pitkällä. Hitto mä säikähdin, kun semmonen äijä siinä persiissä kiinni kihnutti meinasin ojaan ajaa :D nyt mulla ollu semmonen metrinen pajuruoska siinä alajalassa "in case of emergency" tapauksia varten :cool:
Ne on kaikki samanlaisia*hmhm:eek:hmhm* maantiellä.
Maastossa on vähän pakko ajaa toisen persiissä mutta luulen että maantiellä se pelko tulee siitä ku ne on niin huonosti varustautuneet succiksissa.
Maastossa se peräänajon vaara on minimoitu syndeillä :rolleyes: paitsi tuleehan sielläkin joskus kasoja mutta se vaan naurattaa.:D
Kukas ystävällinen maantiepyöräilijä pysähtyi tarjoamaan apuaan minulle perjantaina hämeenlinnanväylän viereisellä kelvillä siinä Kaivokselan kohdilla?
Olmon pyörä taisi kaverilla olla ja lainasi mulle pumppua ja rengasrautaa kun olin työmatkasinkulalla liikenteessä ja jotenkin ihmeellisesti takaulkokumi hyppäsi vanteelta pois. Ei onneksi mennyt sisuri rikki.
Kukahan ajeli tänään Vantaanportissa valkoisella hiilari-Canyonilla hupparissa ja farkuissa? Ei ollut kypärääkään...
Ketkä kaksi morjestanutta kiipijää tuli tänään Keskuspuiston polulla vastaan?
Joku vakavasti otettavan maantiepyöräilijän näköinen henkilö reippaasti ajeli walpurin päiwänä noin klo 08.10 Otaniementietä pääkirjaston ohi matkalla Keilaniemen suuntaan. Sori, oli pakko ottaa kuva :D Ei ollut ollenkaan sellainen fiilis itsellä, että olisi mitenkään kyennyt pyörän selkään ja pitämään jotain siedettävää vauhtia yllä.
Unohtu pistää aikaisemmin, mutta lauantaina 30.4 siinä varttia vaille yhdentoista aikaan ajellessani Helsinkin motaria kirkkonummen kohdalla, jyskytti komean näköinen juna moottoritien yli siltaa pitkin lievään ylämäkeen.
En nyt muista tarkkaa paikkaa, mutta olis kiva tietää, että minkä seuran aamulenkki siinä oli menossa? Voin sanoa, että olitte aamupäivän auringossa todella vaikuttava näky.
Espoon perinteinen lauantain tupalenkki siinä tais mennä. Ajallisesti täsmää, sillä lähtö oli klo 10 ja suuntana oli Vihdin Ojakkala. Tuo silta siis ajettiin moottoritien yli.
Kuka polki maantiepyörällä reppu selässä Lahdesta Helsingintietä kovaa kyytiä eteläänpäin? Oli aika kova vauhti, yritin ottaa kiinni mutta loppu voimat kesken.
Toinen herra tuli samalla tiellä vastaan kilometrin mittauspaikan kohdalla ja vähän juteltiin.
Ja sitten se yksi mies cervelon vaatteissa Herralassa joka ohitti minut moikaten :)
Oletteko foorumilaisia?
Itselläni oli mustat, pitkät vaatteet ja sininen shimanon tuuliliivi sekä punainen cc-pyörä alla.
Aika usein joku kertoo, että on lenkillä jutellut toisen fillaristin kanssa ja sitten kyselee täällä jälkeenpäin, oliko juttukaveri foorumilaisia.
Onko aivan poissuljettu ajatus, että kysyisi nokakkain juttukumppanilta, kirjoitteleeko tämä foorumille? Siinä voi käydä jopa niin, että näkee Ketju44:n tai Mikrometrin ilmielävänä.
Pistetäämpä tänne kun ehdotettiin.. Ketkä kaksi maastopyöräilijää (sini- ja keltatakkiset) laskivat tampereella kaupissa hätäkeskuksen mäkeä pienelle "pompulle" ja keltatakkinen taisi vähän hypähtääkin? Olin videokameran kanssa siinä kurvissa mummopyörän kera.
Kun kerrankin tapaa oikean ihmisen luonnossa pitäisi heti tunnustaa olevansa nörtti? :D
Mikä pyöräilijästä tekee nörtin?