Minä olen tottunut että, mekaanikkko on hoitanut vehkeet kuntoon ja huoltoautossa on varakiekkoja, runkoja yms. mukana ja hetkessä alla.
ja ennen kaikkea kireihin tallipäälliköltä taktisia neuvoja:D:D
Printable View
Minä olen tottunut että, mekaanikkko on hoitanut vehkeet kuntoon ja huoltoautossa on varakiekkoja, runkoja yms. mukana ja hetkessä alla.
ja ennen kaikkea kireihin tallipäälliköltä taktisia neuvoja:D:D
Miekin tuun huomenna söndääginä, jos vaan HERÄÄN. :seko::seko::seko:
Tänään tulitte vastaan Puutossalmen tiellä, mutta suunta oli vähän toinen. Ajelin vajaat 4h tänään, huikealla >25km/h-keskarilla Vänärin jätskikioskin kautta. Puijon alamäessä ajoin sykemittarin mukaan 74,1km/h, mutta se ei kauheasti keskaria nostanut. :)
Huomennahan on tungosta tulossa. Ennakkoilmoittamisia on jo tullut reippaasti. Taitaa kenttä kääntyä ja ns. talviporukka jäädä peränpitäjän paikalle.
Ja lähtö varmaan klo 10.00? Ei porrastetusti....;)
Kymmeneltä olikin iso joukko eli 10 ajajaa. Vauhtia riitti sopivasti ja eräille riittävästi. Pyörärikkoja tapahtui jälleen kaksi kappaletta ja osa malttoi kahvit Kirituvalla juoda. Keli kolea, vaikka lopussa jo aurinko lämmitti helteenomaisesti. Vehmeri 96 km, 29 km/h (noin).
Niin oli hyvä lenkki, ongelmista huolimatta. Kiitos!
Hyvä lenkki oli vaikka vehmerin jälkeen kyydistä tipuinkin. Erityiskiitos lossille avustaneelle vetomiehelle:)
Kyllä apu oli molemmin puolista. Tiukkaa se teki minullakin, mutta massasta on apua alamäessä. :cool: Paremmin pärjäsit, kuin minä aloittaessani pari vuotta sitten. Tästä on hyvä jatkaa. Nämä kevään ensi lenkit ovat vähän, kuin "varsat laitumelle talven jälkeen" hommaa. Kyllä tämä tästä rauhoittuu.
Vapun ajeluista sen verran, että keskiviikkona taidan mennä vinguttamaan hyvin rasvattuja maastopyörän jarrupaloja Puijon mäkeen neljän jälkeen ja torstaina esim. 15.00 voisi käydä kolmen tunnin maantiereissun, jos kotoa saadaan lupa.
Olipas tämä tippunut jo kauas....
Millaisia suunnitelmia ensi lauantai- sunnuntai ajeluista, suutia ja matkoja?
Uskaltaako sinulle ihan kaikkea kertoa...No, leikki leikkinä. Lauantaina teille päin voisi ajella. Ajasta en tiedä vielä. Sunnuntaina on se normaali 10.00 lenkki ja esim. Pelonniemi vois olla ok? Huutoäänestyshän sen suunta on yleensä, joten en osa sitä etukäteen arvailla. Yleisön pyynnöstä kuulemma ei ainakaan Räimä.
Kolmen nurkilla ajattelin itse ajaa Vappu-päivänä. Onko se Vappu-lounas joku yleinen tapa ja olisiko sen paikka iltapäivällä, en tiedä. Jos ei muutoksia (määräyksiä) ilmaannu, niin Teboililta 1.5. klo 15.00.
Minä katon tuota wappulenkkiä, ehdinkö. "Kuulemma" meille on tulossa käymään kummit ja niiden koira, joten voi olla ettei kerkii. :D
Eipäs naljailla
kts. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...228#post940228:p
Kolmeen mieheen ajeltiin lentoasema ja Uuhimäki. Itsellä oli vähän "dagen efter"-olo, mutta hyvä sää silti. :rolleyes:
Viikonlopun ohjelmaa: tänään perjantaina ajattelin kevyen lämmittelyn jälkeen ajaa maantiepyörällä muutaman kerran Puijon mäkeä noin klo 16.00 Teboililta startaten. Mäen voin kyllä jättää väliin, jos lenkkiseuraa ilmaantuu. Lauantaina klo 10.00, vaikka perinteinen Kurkimäki-lossi. Sunnuntai normaali klo10.00.
Minäkin pääsen huomenna lähtemään. Voi tulla vähän kiirus, mutta jos olet(te) menossa etelän suuntaan, niin minä tulen KYSin kautta...
"Talven" paras reissu oli tänään. Tuulet kohdallaan ja lämmintä muutenkin. Viiteen mieheen Vehmasmäen kautta lossille kahville, noin ~80 km, Vauhtia oli normaalia enemmän eli 28,5 km/h (myötätuuli ja alamäki). Ja taas tuli uusi ajaja mukaan, joten näitä ajoja voi jo pikkuhiljaa alkaa kutsumaan yhteislenkeiksi.
Mie taidan ehkä ööh.. mahdollisesti tulla vieraisiin Kuopionkarjujen lenkille, jos sopii ja mikä ettei sopisi:rolleyes:.
Pelonniemi ja ennätysosanotto, 16 ajajaa. Osa jäi vielä Uuhimäen tai lentokentän sakkokierrokselle. keskinopeutta oli vajaa 30 km/h. Pelkäänpä, että ensi pyhänä on hiljaisempaa, jos ei aurinko paista.
Oli tosiaan hauska ajaa, kun oli kunnolla porukkaa. Mittariinkin kertyi 100km melko tarkalleen ja vauhtia piisasi.
Kaikkein parasta on kuitenkin huomata, että allekirjoittanut on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten. Tosin lopun mäet tekivät jo aika tiukkaa :D
Kesän viikkokilpailukalenteri on seuran sivuilla, sekä maantie että maasto.
http://kuopys.fi/index.php?page=kilpailukalenteri
Tutummille yhteislenkkeilijöille osallistuminen on melkein pakollista:eek:! Ensimmäinen maantieajo on torstaina 15.5. klo 19.00, lossi 12 km.
Huomenna ei ole klo 18.00 maksutonta seuraa tarjolla. Pukkaa kevyttä edustamista kotosalla. Palataan perjantaina ajojen merkeissä asiaan.
Tänään 17.00 Teboililta lähden etelän suuntaan aika-ajoasentoa kokeilemaan torstain ajoa varten lossin tielle tai / ja Pellesmäen suoralla. Huomenna klo 10.00 kevyt lenkki ja sitten sunnuntai normaali 10.00. Keskiviikkoisin en pääse kolmeen viikkoon ajamaan.