^Ahaa. Toi oli hyvä vinkki. Pitää testata jos tuo M:ki aiheuttaa oireita.
Printable View
^Ahaa. Toi oli hyvä vinkki. Pitää testata jos tuo M:ki aiheuttaa oireita.
Onko jossain luetteloa, mitkä urheilulajit löytyvät Vantage M:stä ja V:stä?
Noita näytön suojalaseja löytyy muute ebaysta halvalla jos jaksaa ootella.
Hokasin tos että mullahan on kalvo vielä paikallaan tuossa anturien päällä. Hyvin se latas ja luki sykkeet sen läpi.
Kamppailulajeissa aika mahdoton pitää sitä kelloa kädessä tai riippuen lajista edes taskussa.
Onhan siellä listassa nyrkkeily, kuntokamppailulajit, judo ja potkunyrkkeily? Kihap nimensä perusteella varmaan kaipailee korealaisia lajeja.
On mulla ollut vastustajan hyväksynnällä kello mukana nyrkkeilyssä. Jää sopivasti hanskan alle eli ei sinänsä vaaraa vastustajalle tai kellolle.
Ei tuosta kyllä mitään lajinomaista dataa saa irti. Sykkeet lähinnä.
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Varsinaisesti mikä merkitys noilla lajeilla on Polarissa? Muistaakseni Suunnossa saa samat näytöt ja toiminnallisuudet, on lajiksi valittu mikä tahansa. Esimerkiksi pyöräilyyn voi lisätä foot podin ja maratoniin bike podin, jos siltä tuntuu. Ainoa missä lajit sitten näkyvät, on sovelluksessa jossa se vain ryhmittelee mittaukset sen mukaan mikä on laji. Olen joskus käyttänyt jotain geneeristä kun sopivaa ei löytynyt.
Olen kyllä pitänyt kädessä lähes joka kerta, kun olen taekwondoa harrastanut tuon V800:n kanssa. Hiukan tuppaa välillä piippailemaan, kun luulee, että vaihdan tilaa tai jotain muuta vastaavaa. Ihan vain periaatteesta olisi kiva olla muutakin kuin Kuntokamppailu. Ja ikääkin sen verran yli 70, että mielelläni tarkkailen, missä pulssi menee. :) Enimmäkseen toki vedän treenejä, mutta kyllä niissäkin pulssi ihan kivasti nousee ja käy välillä kovissa lukemissa. Ottelussa ei voisi käyttää, mutta sitäpä ei pystyisi muutenkaan tekemään.
Kyllähän sykkeet voi aina ottaa ylös oli lajiprofiili mikä tahansa 👍 pitäis olla vaihtoehtona, että voi myös itse nimetä lajin, jos ei halua vaikka muu sisäliikunnalla kerätä esim. omasta kamppailulajista tiedot talteen.
Ja kyllähän sieltä ainakin kuntonyrkkeily löytyy. Jos ei itsetunto kestä träkätä karatea kuntonyrkkeilynä, niin musta vyö on liian kireällä.
Ei ole musta vyö kireällä. Hiukan harmittaa, että joutuu laittamaan "mitä sattuu" -lajeja tärkeän lajini kohdalle. Sellainen oma niemeäminen olisi ihan hyvä lisä.
Kyllä tuo M taitaa olla soppelimpi kapistus hiihtoon ku V. Ei oo ollu toistaseksi mitään ongelmaa. Sykkeet lukee ranteesta moitteitta eikä hiero ihoa rikki.
V painaa sen verran enemmän ja se solki on sen mallinen että pääsee raapimaan ku rannetta ku paljon paljon liikuttaa.
Ja kaikenlisäksi se ihottumaki
Mä kirjaan sairastelut balettina. :)
Olikos tässä M:ssä jotain GPS ongelmaa? 20min uupuu harjotuksesta. Hyppää vaan toiseen paikkaan eikä oo tallentanu mitään siltä väliltä.
Automaattinen keskeytys mulla päällä ku gps nopeus tippuu.
Vai onko mulla hanska jotenki painannu keskeytyksen päälle
Onkohan sulla uusin päivitys kellossa? Toiseksi uusimman päivityksen jälkeen autostoppi ja autokierros ei ilmeisesti joillain pelannut yhtään..
Päivitty viimeks noin viikko sitte
4.1.1
Okei 👍 Ei pitäisi olla versiosta kiinni!
Missä lajissa teki ton? Vuosi sitten ite testailin Vantage Veen rannemittausta hiihdosta ja latoin vanhan v800 oikeaan ranteeseen, niin V800 keskeytti harjoituksen moneen otteeseen. Ei ollut neljän vuoden aikana vasemmassa ranteessa tehnyt kertaakaan samaa.
Hiihdossahan tuo. Sillä mie aattelin että oisko hanska painanu. Saahan ne napit vissii kyl lukkoon
Auto stoppi, tai siis siitä uudelleen käyntiin lähtö ei ole täälläkään toiminut viime päivityksen jälkeen ja monesta treenistä jäänyt osa pois, katkaissut harjoituksen välillä myös alikulun läpi kulkiessa eikä lähtenyt enää automaattisesti käyntiin. Tässä polarin asiakaspalvelun ratkaisuehdotus ongelmaan...
"Onko sinulla tuossa Laji -profiilissa jota käytät lenkillä Auto Pause -toiminto päällä?
Jos otat sen pois ja kokeilet, auttaako ongelmaan?"
V#ttu ihanko totta.
Itsellä oli V:ssä autopauseongelmaa edellisessä päivityksessä, mutta ei enää nykyisessä.
Nojoo häätyy ottaa tuo keskeytys pois toistaseksi
Noniin, kysyin vielä asiakaspalvelusta että tämäkö nyt tosiaan on polarin ratkaisu ongelmaan, niin myönsivät kyseessä olevan ohjelmistovirhe: kohtaamasi ongelman treenin aikana aiheuttaa laiteohjelmistossa oleva bugi. Olemme raportoineet sen ohjelmistosta vastaavalle tiimille ja he tutkivat asiaa.
Ennenkuin saamme korjauksen tehtyä kannattaa kokeilla tuota Auto Pausen pois ottamista kyseisestä Laji -profiilista.
^ No mikä olisi parempi ratkaisu, ennen kuin softa saadaan korjattua?
Käsistopilla menty jo 6 vuotta ilman yhtään ongelmaa.. Jostain syystä haluan itse painella kellon nappuloita. Toki toi on sen luokan bugimoka, että täytyisi saada piakkoin kuntoon 👍
Tuo autostoppi on lähinnä kätevä, kun käy esim. huoltsikalla paussilla ja muuten unohdat laittaa sen kellon takaisin päälle. Tosin Vantage M sykyili abc:n kahvijonossa jatkuvasti on/off kesällä.
Sitä en ihan ymmärrä, että pitää autostoppia käyttää liikennevalojen tms. takia.
Nooh. Pikkusen se keskarin pitää todenmukasena ku ei tallenna juomataukoja, välinehuoltoja yms...
Hiihdossa ainaki kiinnostaa että miten se suksi on luistanu
En minä ainakaan muista sitä kelloa manuualisesti pistää takasi päälle jos on keskeyttäny
^ silloinhan se keskari juuri heittää, jos taukoja ei huomioi. Eihän Tourillakaan ajanottoa keskeytetä noiden syiden takia ;)
Nooh ei se elämä ole jatkuvaa kisailua. Välillä sitä pysähytään porisemaan tuttujen kans tai paistelemaan makkaraa. Turhaa kait nuita on tallentaa
Kyllä se tuo nightly recharge vaan toimii loistavasti. Paljon paremmin ku ortostaattinen testi
Saanu seurata tässä hyvin ku yövuorossa joutuu välillä viikon käymään. Niin menee unet ihan rikki vähäksi aikaa. Ei se urheilu vaan tunnu hyvältä eikä jaksa jos se sanoo huonosti
Tänään kyllä oli ihan mahtava fiilis ladulla ku kello sano että erinomaisesti latauduttu
^ Se kyllä menee aika yksi yhteen oman fiiliksen kanssa, mikä antaa luottoa kellon arvioon.
Todella hyvä lisä toi nightly recharge 👍 ite jättänyt ortotestin käytännössä kokonaan pois.
^samma häär.
Palaute on vähän ristiriitaista. Ei ole kovin motivoivaa, kun kello lähinnä kertoo etten treenaa tarpeeksi ja nukun huonosti. :)
Eilen illalla tein kuuden aikaan kovan treenin, ja eka kertaa ANS-pisteet näyttivät -10 lukemia yön jälkeen. Hyvin pelittää Nightly recharge. 👍
^Joo samaa tekee itelläki työviikolla ku joutuu tekemään iltalenkin just ennen nukkumaan menoa. Yrittäny kyl tehä mahollisemman rauhallisia että ei menis koko yöunet. Elimistöllä ottaa aikansa rauhottua