Ilmotteles japoo aikaisemmin kun tulet pyörää muistuttavalla työnnettävällä vehkeellä parkkikselle, mä voi tulla ensi kerralla työntämään omaa pyörää muistuttavaa laitetta sun kanssa niin ei tarvitse yksin työnnellä:D
Printable View
Vakikiertäjämme tappari, näyttää vetäneen viime yönä Vätternin ympäri n. 9,20 kokonaisajassa. Mitä tekekään keskariksi, jotain uskomatonta kuitenkin. Matka on nimittäin pitkä ja yö on pimeä. Kun siinä on se iso lätäkkö, niin oikaisemaankaan ei pääse. Onneksi olkoon tappari!
Juu samaa kattelin... On se melkoinen jätkä. Täytyy kyllä hattua/kypärää nostaa, kun kaverin seuraavan kerran näkee. Tässä se taas nähdään, on harrastajia ja TOSI harrastajia. Itse taidan olla pelkkä nöösipoika.....
Paljonko meni?
Laskeskelin tuossa keskaria. Se oli reilut 32km taukoineen. Melko nopeaa. Kaiketi keli ei ole ollut kovinkaan suosiollinen: märkää ja kylmää. Tavoitehan oli kuulema 9h eli vielä jäi tavoitetta ensi vuodelle....
Huomenna Mustavuori klo 10.00? Riippuen säästä sellainen 100-120km lenkki. Tuleeks muita? Vauhti maltillista sunnuntain tyyliin. Mä voin vetää.
No niin, tulihan tuo kierrettyä. Ilma lähdössä ok, lämmintä 8 astetta joka laski yöllä viiteen asteeseen. Lenkki viiden miehen junana eteni hyvin. Reilu 100 kilsan jälkeen alkoi pientä valonpilkahdusta ja sitten tietenkin alkoi satamaan... loppuun asti:mad:. Kylmää oli, oikean käden sormia piti lämmitellä, että pystyi vaihtaa vaihteita. Juna lopussa lyheni yhdellä miehellä. Lopullinen ajoaika oli 9:06, kaksi taukoa yht. ~15min. Kylhän tuota olis voinut lujempaakin ajaa, mutta kun ryhmässä mentiin niin pitäähän se myös loppuun asti pitää. Keski syke 139:) ja max 173, varaa oli vielä:p.
Eka kerraks ihan kiva reissu, ens vuonna sitten parannellaan noita speksejä:D.
Tiistaina nähdään!
Kyllähän tossa on varaa sitten parantaa keskinopeutta peräti 2-3 kilsaa tunnille eikä pitäis tuntua ees vielä pahalta. Hyvä! Hyvä! Ens vuonna siis lujempaa!
Mut pakko sanoa että meitsi ei kyllä ymmärrä miksi piinata peffaa 9 tuntia ja ennen kaikkea ajaa läpi kylmän yön… Ihminen on kyllä todella outo laji; rääkkääminen on lähes itsetarkoitus :)
Onks ketään tulossa Mustavuoreen klo 10?
Vantaankoskelle lähdössä. Tosin HePo ajaa tänään Nikkilän kautta jos sieltä haluaa joku kyytiin.
Toipilaana en kyennyt kimpplenkille tänäänkään. Ehkä joku pieni iltapäivällä tulee heitettyä.
Kyllä sitä Alvin saa peffaa piinattua paljon pitemäänkin, kuten useimmat tuolla Vätternissä tekee, koko rahan edestä Sehän lopulta kuitenkin puutuu ja on haitoista pienin. Kyllä tuo tapahtuma kannattaa kokea ainakin kerran, vastaavaa ei löydy mailta eikä halmeilta. Ilmassa on todellakin suuren urheilujuhlan tuntua, kaikin puolin. Sitten kun 300km ei riitä, niin Norjaan ajamaan Styrkeprovenia Trondeimista- Osloon!!!
Onko kilpajaostoa lähdössä tänään? Pitäisi veekoota harjoittaa.
Edit: Tjaa, lähden siis Vantaankoskelle.
Nikkilän-Anttilan-Jalostamon lenkki ajettiin tänään, Runsaat 80 km, keskari vajaat 32. Mitäköhän meitä oli, kymmenkunta urhoa?
Pitäiskö tänään hankkiutua Mustavuorelle vai jatkammeko juhannuksenviettoa?
Juhannukset viettetty ja työtä, työtä ja vielä kerran työtä seuraavat 3 viikkoa tiedossa... Mutta ajellaan vaan tänään. Kelinkin pitäisi olla kohdallaan....
Onneks ei jouduttu tätä hommaa selvittämään eilen: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=2219000 Niin ja ajettiinhan sitä myös.... Reilut 75 km hyvässä kelissä, hyvällä vauhdilla. Mulla tuli kotipihasta kotipihaan vajaa 89km. Taitaa olla parempi jättää nuo nopeuskeskustelut toisiin topiceihin...:rolleyes:
Ehkä jo ensi viikolla uudestaan... Kattoo ny missä kunnossa äijä ja fillari on lauantain jälkeen...
[QUOTE=japoo;1428910]Onneks ei jouduttu tätä hommaa selvittämään eilen: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=2219000
Ihan päiden ylihän tuo meni, mutta ei sieltä korista kauheasti tappelun ääniä kuulunut.:eek:
ejex jos oot menossa sunnuntaina ajelee lahti royal ajoo niin voisin tulla messiin jos lähdet vuokista?
näinhän se menee...olisko tänään intoo kiertää ingman, box ja jalostamo :)
Yritän ehtiä. Ohjelmassa olisi rauhallista ajoa.
joo rentoo ajoo :rolleyes:
Jep, aattelin tulla mukaan myös.
Eipä onnistunut ei eilinen yritys. Pyyhe oli heitettävä kehään reilun 200 km kohdalla. Matkaa perille olisi ollut vielä vajaa 70 km ja tulin siihen tulokseen, että nyt piisaa ja raatoauto paikalle.... 5 litraa meni juomista ja kaikki tuli hikenä läpi. Loppujen lopuksi pakki oli sen verran sekaisin, että laatta meinasi lentää.... No semmonen yritys tällä kertaa. Tavoitehan oli siis ajaa Vantaalta mutkien kautta keskisuomeen Jyväskylän kupeeseen... Matkaa piti tulla 268km. Jos tästä selvitään ts. jalat ja kroppa palautuu, niin tiistaina voisi yrittää taas polkemista Mustavuoresta....
Mä ilmestyn ens viikolla vasta lenkille. Parin viikon iiseilyjakso tässä takana päin kohta....
Jahas, kävin eilen Mustavuoressa, yksinäistä oli... Mitenkäs huominen?
Olen vaihteeksi maisemissa ja kyllä huomenna to. pitää ajaa, ilman muuta!
Koetan myös päästä paikalle tänään torstaina. Oon se Vuosaaren kaveri, joka oli mukana parin viikon takaisena tiistaina elämänsä ekalla yhteislenkillä. Oletan, että lähtö on klo 18? Jos ei jätkää näy tasalta, niin ei kannata odotella, kun en oo varma pääsenkö lähtee.
Näyttäis kyllä lupaavan sadetta just klo 18 alkaen ja kestävän useamman tunnin. Onko sateella yleensä vaikutusta porukan osallistumiseen?
Yleensä sade rajoittaa kyllä, mutta erityisesti tänään tuntuu, että sade olisi jopa tervetullut! Pientä pesua se vaan aiheuttaa jälkeenpäin.
Kolmen kuskin voimalla poljettiin hieman lyhennetty torstailenkki (Nikkilän klassikko). Tämä alituisen sateen ja ukkosen pelossa. Dataa ei ole mutta onnistuttiin kyllä alittamaan 30 keskari reilusti kerrankin, luulisin?
Mun mittarin mukaan alitettiin 27. Hyvä tuuri, että vältyttiin isommilta sateilta, kun samoihin aikoihin oli näköjään rankkasade riehunut Helsingin keskustassa, ja taisi reitilläkin olla paikkoja, joissa sade oli käynyt tekemässä pientä tuhoa. Mukavaa oli ja kerrankin voimat hyvin tallella lenkin jälkeen. Tällanen se pk-lenkin pitääkin olla, yleensä ei vaan malta.
Pääsittekö perille ehjin renkain? Meikäläinen lähti myöhemmin illalla omalle lenkille ja saldona 2 rengasrikkoa. Ensin Boxin tiellä ja sitten Nikkilän kirkon lähellä. Siinä vaiheessa soitin vaimolle....
Kyllä tuli kiltisti hakemaan. Koulutettu yksilö....
Onko huomenna (15.7) lenkille lähtijöitä? Mahtaakohan jo illemmalla ukkostaa...
Mä tuun jos ei sada tai jyrise.
Suunnitelmat muuttuivat, en pääsekään lenkille just tuohon aikaan. Toivotaan että muita on tulossa lenkille.