Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta.
Printable View
Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta.
Eikä soittele. Neidit soittelee jos on jotain vikaa, esim. vaikka hehkulamppu kärähtänyt. Äijät korjaavat kaiken itse.Lainaus:
Originally posted by JKK:
Ripitin pyöräilevää pappia kypärättömyydestä...
edit. tää oli kyllä eilen.
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa.
Mä kysyinkin siltä, että eikös toi ole suorastaan saatanan tyhmää ajaa ilman kypärää.Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes:Lainaus:
Äijät korjaavat kaiken itse.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä!Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on...Lainaus:
Originally posted by Rolle:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by JKK:
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä".Lainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä". </font>[/QUOTE]Tuo sinun inttämisesi on neitiä.Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan.
Toi oskarien kattominen vähän laskee äijyyttä mutta aamun toiminta huomioon ottaen justjust... :DLainaus:
Originally posted by finbred:
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan.
Hillary Swankin tuijottaminen on kyllä äijää sekin. Sen mies kyllä on ihan nöösi.
Kävin pelaamassa sählyä (neitiä!) mutta sen jälkeen kävinkin juomassa kaksi tuoppia olutta!
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä [img]tongue.gif[/img] .
Tiedätkö mihin tuon tarinan äijämäisyys karisee? Mikä ei kuulu joukkoon?Lainaus:
Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä [img]tongue.gif[/img] .
Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä..Lainaus:
Originally posted by kambela:
Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä.. </font>[/QUOTE]Äijäpisteitä kuivattaa minun mielestä ehdottomasti tuo 6-packiin tyytyminen. Ehdottomasti vähintään mäyristä kehiin, pienistä määristä ei tule edes vihaiseksi.Lainaus:
Originally posted by Smo:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kambela:
Edit. Muuten onkin sitten melko äijäisää ajanvietettä.
OPEL!!!
Mutta Kambelahan oli hävittämässä sitä, niinkuin kuuluukin tehdä kehnoille ajopeleille.Lainaus:
Originally posted by TJ:
OPEL!!!
Minä taas en oikein ymmärtänyt tuota savikiekkojen ampumista.
Eikös äijä ampuisi ennemmin vaikka liito-oravia?
Tuskin olisi äijää lentäviä rukkasia ammuskella. Äijää taitaisi olla liito-oravien asuinalueiden tasoittaminen metsätraktoreilla, nortti rennosti suupielessä.Lainaus:
Minä taas en oikein ymmärtänyt tuota savikiekkojen ampumista.
Eikös tällä palstalla ole moottorisahojen kanssa riehuviakin, esim. Bahco?
Kenties...
Voisi myös kiskoa kovasti kaljaa koko talven ja sitten kesällä voisi asvaltoida sen liito-orava-alueen. Asvalttikonetta ajettaisiin luonnollisesti reteästi ilman paitaa, niin , että se talven aikana hankittu kaljamaha olisi kunnolla näkysällä.
Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä.. </font>[/QUOTE]Äijäpisteitä kuivattaa minun mielestä ehdottomasti tuo 6-packiin tyytyminen. Ehdottomasti vähintään mäyristä kehiin, pienistä määristä ei tule edes vihaiseksi.Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Smo:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kambela:
</font>[/QUOTE]Tossahan oli juotu 6-pack janoon "välipalaksi" autonhajotuksen jälkeen ennen kirveenheittoa ja haulikolla ammuntaa ja jätetty auki monta koria tai muuta tiukempaa meni sen jälkeen...
...tai sitten polttaisi reteästi koko metsän napalmilla, heti aamutuimaan.Lainaus:
Kenties...
Voisi myös kiskoa kovasti kaljaa koko talven ja sitten kesällä voisi asvaltoida sen liito-orava-alueen. Asvalttikonetta ajettaisiin luonnollisesti reteästi ilman paitaa, niin , että se talven aikana hankittu kaljamaha olisi kunnolla näkysällä.
Nyt taitaa kyllä lipsua jo topicin ulkopuolelle...
Lainaus: "Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi."Lainaus:
Originally posted by Smo:
Tossahan oli juotu 6-pack janoon "välipalaksi" autonhajotuksen jälkeen ennen kirveenheittoa ja haulikolla ammuntaa ja jätetty auki monta koria tai muuta tiukempaa meni sen jälkeen...
Tosi äijä rehvastelee ja liioittelee juomisiaan. Tässä ei nyt kyllä mainostettu liiemmin mallasjuomien kulutusta, tiukemmasta tavarasta puhumattakaan.
Buah!Lainaus:
...tai sitten polttaisi reteästi koko metsän napalmilla, heti aamutuimaan.
Tuosta jotenkin tuli mieleen se Ilmestyskirjan eversti Kilgore (Robert Duvall) - muistattehan tämän helikopterikahjon, jonka piti päästä surffaamaan?
Se miten hän selitti hyökkäystä jollekin kukkulalle ja kuinka he olivat räjäyttäneet koko p*skan sileäksi:
"It smelled like...
...victory!"
http://www.ananova.com/images/web/34952.jpg
Jos siinä kuitenkin oli jo liioiteltu. Oikeasti pojat joivat sen 6-packin kimppaan koko päivän aikana kun ei vaimokkeet enempää antaneet ostaa/juoda... :DLainaus:
Tosi äijä rehvastelee ja liioittelee juomisiaan. Tässä ei nyt kyllä mainostettu liiemmin mallasjuomien kulutusta, tiukemmasta tavarasta puhumattakaan.
Siitähän se tuli minullekin mieleen, katselin näet valikoituja paloja ko. leffasta tänään :DLainaus:
Tuosta jotenkin tuli mieleen se Ilmestyskirjan eversti Kilgore (Robert Duvall) - muistattehan tämän helikopterikahjon, jonka piti päästä surffaamaan?
tai trailikalkkunoita?Lainaus:
nii joo...alkoholi ja a-tarvikkeet ei kuulu yhteen...
SAATANA! :mad:
Taivahan totta.Lainaus:
Originally posted by Hösö:
nii joo...alkoholi ja a-tarvikkeet ei kuulu yhteen...
SAATANA! :mad:
edit: selvennykseksi: autokin on mielestäni a-tarvike tässä yhteydessä...
Otin kyynerpäästä feissiin ja olin olevinani, ettei se sattunut yhtään.
Edit. Ja olenhan mä puhunut tänään autoistakin... :rolleyes:
Hermostuin duunissa muiden saamattomuuteen ja tein kolmen miehen hommat yksin.
Ja kiroilin samalla.
Enkä tietenkään sanonut mitään ko. henkilöille, sehän olisi ollut neitiä.
liikautin isoa kuorma-autoa :eek:
Jänskä vehje, pitäiskö ajaa kortti...
Tää ei ollut tänään eli OT mutta nuorena olin satunnaisissa töissä satamassa tienaamassa extra opiskelurahoja purkamalla laivoja, tällä kertaa muistaakseni Hernesaaressa(?) ja ajeltiin autoja ulos laivasta, sitten oli jättimäismäinen maansiirtokone joka oli vielä parkkeerattu lähes seinään kiinni... no sitten tarjoudun vapaaehtoseks ajamaan kyseisen härvelin ulos laivasta. Mielenkiintoista oli, käänsin ratista -> koko laite taipui keskellä olevasta nivelestä ja reuna otti seinään kiinni... sitten varovasti testaillen ominaisuuksia ja hissun kissun ajelin ees taas että sai etäisyyttä seinään ja sitten ulos laivasta... laitteen käyttöliittymä ei kyllä ollut yhtään tuttu mutta sain ajettua sen ulos, härvelillä pituutta noin 10 m ja ohjaus ei kääntänyt etupyöriä (kait) vaan taivutti laitetta keskeltä, aika vimpula oli ajaa.. ja sitten jotain V6 autoja mille piti tietty antaa kenkää sen verran kun kerkes.. oi kultainen nuoruus :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by Sami P:
liikautin isoa kuorma-autoa :eek:
Jänskä vehje, pitäiskö ajaa kortti...
Edit: typo
[ 03.03.2005, 02:23: Viestiä muokkasi: Smo ]
Ostin päivällä betonimyllyn.
Illalla räjäytin Tacxilla takarenkaan Trekistä. Maidenin 2 Minutes to Midnight tuli toiseen kertsiin ja silloin jysähti. Kyllä oli äijää! :mad:
Onneksi ei kai sentään tarvinnut taluttaa fillaria kotiin :D .Menikö korvat lukkoon :eek:Lainaus:
Originally posted by Oz:
Ostin päivällä betonimyllyn.
Illalla räjäytin Tacxilla takarenkaan Trekistä. Maidenin 2 Minutes to Midnight tuli toiseen kertsiin ja silloin jysähti. Kyllä oli äijää! :mad:
Purkanut ilmamäärämittarin, vahannut koneella, käyttänyt runsaasti sikaflexiä.
Tosiäijä ei nuku vaan kukkuu yöt valveilla... Lähtis duuniin. Tulihan tässä varmaan taas melkein 2-3 tuntia unta jo. Sehän RIITTÄÄ... Zzz.ZZzzZz.z... :mad: :mad: :mad: :(
Lähentelin Golfin keulalla punasia päin kävelevää mummelia hullunkiilto silmissä, joka käveli yllättävän nopeasti ja homma jäi vain sudittamiseksi puolen metrin päähän tyypin kankusta.