Väliajat saat kätevästi kierrosnapista, sinne ne jää myös talteen myöhempää tutkailua varten. Kelloon saa myös mm. automaattisen kierroksen 1km välein.
Printable View
Väliajat saat kätevästi kierrosnapista, sinne ne jää myös talteen myöhempää tutkailua varten. Kelloon saa myös mm. automaattisen kierroksen 1km välein.
Ensimmäiset kerran sekoili sykkeet tänään V:llä patikkaretkellä tunturista laskeutuessa. M430 ei tehny ikinä tota. Ranteesta mittaavat ei taida hoksata rytmihäiriöitä?
https://live.staticflickr.com/65535/...10ba43_o_d.jpg
Taitaa Apple Watch olla ainut toistaiseksi jollekka on softassa edes kerrottu koko rytmihäiriöstä. Garmineissa on matalan ja korkean sykkeen hälytyksiä, mutta polareissa ei niitäkään.
Ai, minä olen konffanut ne pelkällä luurilla. Flow sivustoa en ole käyttänyt ollenkaan.
Eli meinaat harjoitusnäkymiä? Niitä näkyy itselläni kännykällä 1-8 riippuen lajista mitä olen sattunut valitsemaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tällein näkyy
https://img.aijaa.com/m/00115/14727544.jpg
Oiskohan sama ongelma kuin Suunnolla eli webbipalvelulla luotuja profiileja ei voi muokata kännykällä?
En ole varma, mutta ainakin pc:n ruudulla se on helpompi tehdä.
Ostin vantage m mallin kun m200 katkesi USB osa, 3 ranneketta venyi käyttökelvottomaksi ja akku meni huonoksi.
Myyjä kehui vantage m ja hyvät käyttöominaisuudet siinä on mutta näyttö on naarmuilla viikon jälkeen. Sanoi että on iskunkestävä ja parempi kuin m200 näyttö jonka naarmuisuutta valitin. Kuulemma suositellut samaa muille käsillään töitä tekeville mm. Kestävyyden takia. No ei näytä juuri parempi olevan.
Ehkä pitäisi asennoitua tähän käyttöesineenä mutta kyllä ärsyttää kun uuden vehkeen näyttö on heti naarmuilla.
Onhan se vantagen näyttö lasia, kun m200:sa muovia(?).
Jos pitää kestää naarmuja, niin sitten pitäisi olla safiirilasi tai edes kunnon reunukset.
Tais myyjä pissata silmään niinku ne useinmiten tekee.
https://www.keskisenkello.fi/tuottee...aytonsuojalasi
^Kyllä mulla iPuhelimessa pystyy muokkaan kaikkia näyttöjä ja kaikki näkyy.
Cardio load vaan sanoo että aliharjotellu. Ei perskele jaksa enempää.
Vissii liikaa painoarvoa lihaskuormalla ku vaikea saaha nousemaan jos vaihtelee lajia.
Pystyykö jostain muokkaamaan manuaalisen kierroksen palautenäyttöä? Nyt kun kierroksen painaa napista, niin näyttöön tulee vain kierroksen numero, kierroksen aika ja kokonaisaika. Vanhassa V800 kierroksen palautteessa näkyä aina kierroksen keskinopeus/-vauhti, keskisyke, kierroksen matka ym...
Olen yrittänyt tutkia polar flow:ta ja lajiprofiileja, mutta ei ole minun silmääni osunut mistä voisin muokata tuota kierrospalautenäyttöä. Enkä ole löytänyt sitäkään millä saisi näkymään näytölle edellisen kierroksen ajan ja matkan.
Taitaa puuttua tuollaiset. Jotain kierrosstatistiikkaa on tulossa seuraavassa päivityksessä.
https://www.polar.com/en/vantage/updates
GPS:n tarkkuudesta on valitettu paljon arvioissa. Ovatko käyttäjät täällä kokeneet tämän huonoksi/haitaksi?
En oo huomannu ku reitin seurannassa. Entiä johtuko gps:stö vai ite tallenteesta. Monesti meni aika sivussa reitiltä ja lähtöpistettä oli vaikea saaha aktivoitumaan ku näytti umpimettään ja ois pitäny olla ihan mutamanmetrin säteellä siitä
^Sama. Välillä menee reitin sivussa, mutta matkan mittaminen, nopeus ja muut pitää melko hyvin paikkansa. Ja gepsin löytää nopeesti. Koko ajan vielä kehittyy ja tuki uusille sateliiteille tulossa piakkoin seuraavassa päivityksessä.
Pyöräillessä ei mutta avovesiuinnin matkat on joskus puolet lyhyemmät kun vertailua varten toisessa ranteessa ollut Garmin 910XT tai Amazfit Stratos:n näyttämät.
Viimeiset kaks kelloa- toinen kai 7 v. vanha ja toinen 1 v. sitten ostettu halpa kiinalainen- näyttävät suhteellisen tarkkoja avovesimatkoja, vika verratuna takana raahattavan uintipoijun sisällä olleen kännykään matkaan on pieni.
Mutta joskus Vantage M yllättää ja näyttää oikeita matkoja myös järvessä.
Kyllä tuo GPS jälki on välillä pahastikin uran/tien sivussa. Valitettavan usein käy, että joku Stravan segmentti on jäänyt tallentumatta. Jälkeä tarkastellessa huomaa sen olleen sivussa.
Toissa yönä kävi myös outo unen rekisteröinnin virhe. Nukku-Matti heitti sannat silmille kymmenen maissa, mutta kellon mukaan vasta puoli kaksi. Flowssa ei pystynyt siirtämään noin suurta heittoa paikoilleen.
Hyvin on vauhti ja matka linjassa Garminin edge 25:n kanssa, reittiä en ole vertaillut. Molemmat siis aina samaan aikaan käytössä.
Moi,
Tuli hommattua Vantage V Titan itselle Suunnon kanssa sekoilun jälkeen. Onko tässä missään kompassia? Eli saisi jostain kaivettua kompassin näytölle maastoa varten?
Neljän vuoden Suunto syrjähypyn jälkeen paluu takaisin Polarin käyttöön.
Ostin Vantage M noin viikko sitten Gigantista.
Nyt V-malli on vkl tarjouksessa ~350€. Kävin sitten eilen vaihtamassa tuohon.
Tyytyväinen olen V-malliin ja Gigantin palautusoikeuksiin, 50pv.
Ainut miinus että V-mallissa ei taida saada herätystä vain värinälle, vaan piippaus tulee myös. Näin ainakin Polarin aspa sanoi.
Ai V:ssä on piippaukset? M:ssä pelkkä värinä.
Ei oma V ainakaan piippaa. Paitsi, jos antaa väristä pidempään niin alkaa pistää äänimerkkiä lisähuomioksi.