Mitenkä tuo toimimattomuus ilmenee?. Jostain syystä itselleni ei tullut bkoolin mukana usb-tikkua jonka vuoksi olen käyttänyt garminin tikkua.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Juu, paketista puuttui. Puhuin sen verran puppua kun sanoin että minulla on nyt garminin ant+ tikku, nyt minulla on Eliten tikku. Mutta tuota Garminin pientä ant+ tikkua olen myös aikoinaan
käyttänyt ja läppäri on sen hyvin tunnistanut ja tikku on laitteet tunnistanut myös.
Äsken tein pari sessiota bkoolilla, piti testata Garminin ant+ tikkua. Hyvin pelitti, ei mitään ongelmaa.
Niin saako iipadin toimimaan muulla, kuin wahoon ryöstö hintaisella ant+ donglella?
Toimiiko vastuksen säätökin bluetoothilla? Tämä oli minulle uusi tieto. Olen kuvitellut, että bluutuutilla toimii vaan "tyhmänä".
Onko tämä bluetooth- ohjattavuus uusi ominaisuus, tai liittyykö vaan uuteen malliin? Ainakin mää olen joutunut pari vuotta vanhalla käyttämään ant+- donglea, mikä esim iipädin kanssa aikaansaa sen että esim lataaminen ei onnaa kun "portti" on jo käytössä..
Oman Vortexin olen saanut toimimaan "tyhmänä" bluetoothilla, mutta vastuksen säätö onnistuu vain Antplussalla. Vanha Bkoolin traineri (se ihan ensimmäinen malli) ei toiminut bluettothilla ollenkaan, en tiedä näistä edistyneemmistä, uudemmista laitteista.
Anteeksi tyhmyyteni mutta miten Finland ryhmään liitytään?
Kuinka paljon rahaa pitää olla että voi ostaa noita ajoasuja ja muuta? Ja miten se toimii.
Ei toimi suoraan bluutuutil, eikä kyllä muutenkaan. Ipadi mini3 ja smart pro raineri😳
Tuohon ei taida olla kuin kaksi tapaa, joko joku jäsen kutsuu sinut ryhmään tai sitten kirjaudut bkoolin sivustolle ja klikkaat bkool finland linkkiä ja sieltä lähetät pyynnön liittyä jäseneksi
Oliskohan ollut jossain 1000-2000 bkool rahan verran tuo määrä, ihan tarkkaan en muista. Toistaiseksi uuden simulaattoriversion julkaisun jälkeen tuo ei näytä toimivan ollenkaan, ainoastaan saa virtuaalisesti korjattua jonkun ajoasun minkä olet ostanut edellisen simulaattoriversion aikana. Edellisessä versiossa jossa osto onnistui niin en ollut oikein vakuuttunut tavasta jolla uusia asuja sai ostaa, tuon takia en ole kokenut minkäänlaista painoarvoa kyseiselle ominaisuudelle.
Mulla sama ongelma, tais tulla simulaatorin päivityksen myötä, vanhempi perus malli bkool, Tabletilla alko Bluetootilla ottaan yhteyden mutta, ei vastus säädy enää silläkään eikä tietokoneella ant yhteydellä, sekaako garmin 1000 data jotain kun käytän voima ja nopeus ym. dataa sen kautta. Ostin trainerin käytettynä syksyllä, aluksi toimi kuin junan WC. Session aluksi ottaa profiilini huomioon mutta lähdön hetkellä ei mun heppu lähde liikkeelle, polkee paikallaan, videossa menee virtuaalinopeudella eikä näytä todellista tehontuottoani mun pyörältä...
Bkool Finlandin jäseneksi pääsee kun vaan klikkaa kirjautuneena ryhmän kuvakkeen vierstä "sign in" -pökälettä.
Vieläkin olen siinä uskossa, että Bluetoothilla ei voi säätää vastusta, vaan vaatii aina ANT+ Fe-C yhteyden. Senpä takia bluetooth kannattaa ottaa pois käytöstä kokonaan. Lisäksi kannattaa tarkistaa, ettei muita appseja ole käyttämässä trainerin Ant+ -yhteyttä.
Jotain tuollaista pikahaulla löysin:
jaLainaus:
Why isn't the ANT+ detected?
2015-02-05-Ensure it is connected to your device.
-It's connected but the ANT+ isn't detected.
- Do you have the Garmin Express or Agent software (or any other program that uses ANT+ technology, like Adidas MyCoach) on the computer? Close Garmin Express (it's not compatible with our simulator) and turn off all other Garmin programs and processes on your computer. (Windows: Task manager >> Applications/Processes // MAC: Activity Monitor). Make sure also that you aren't using the Garmin USB ANT+. To use Bkool Indoor, the Garmin Agent must be off. If not, the two programs may conflict with each other.
- If the above doesn't work, there could be a conflict in your computer's COM ports. Try a different USB port, or go into the Device Manager and in LibUSB, you'll see USB ANT+ Stick 2. Right click and select Uninstall. Remove and reinsert the USB to reinstall the USB ANT+. You can also try rebooting the computer after uninstalling the USB ANT+.
Lainaus:
16.4 THE SIMULATOR IS SLOW OR HANGS UP DURING A SESSION
Depending on your device's features, you may not be able to display videos in high definition. If the simulator is slow or hangs up during a session, go into the settings and lower the quality or turn off the video and 3D.
Osaako joku sanoa onko live sessioissa kaikki polkijat (paitsi bkoolin virtuaali hahmot) oikeasti livenä vai onko siellä tallennettuja lenkkejä mukana. Ihmeesti joku voi olla yht'äkkiä 3h perässä vaikka alussa oli vain vähän. En ymmärrä miten tuo livenä onnistuisi mutta tallennettuna voi tietysti olla vaikka mitä heittoja.
Ja jos näin, miten nimistä näkee kuka livenä ja kuka ei...
3d -kuvassa ne haamut on ainakin niitä läpikuultavan sinisiä.
Mistähän johtuu että kun tänään ajoin paria eri live reittiä niin kesken matkan heittää ulos ohjelmasta. Käytössä vanhempi iPad. Ja onko niin että kun iPad paritettu bluetoothilla niin Garminin sykevyö, nopeus ja poljinanturi ei ns toimi bkoolin softassa? Jos näin niin millä iPadin saa parhaiten toimimaan?
En tiedä parhaiten mutta itse olen käyttänyt ongelmitta bkoolia aina vanhalla läppärillä missä on kiinni bkoolin oma ant+ mokkula.
Okei ja kiitos tiedosta. Mistä olette ostaneet tätä wahoo ant tikkua iPadille?
Tuolta olen wahoon himmeleita tilaillut http://eu.wahoofitness.com/devices/accessories
Jep. Vaihtelevasti toimii nyt ipadin kanssa bkool. Itse ostin wahoon adapterin lumberilta, ja ainakin varuste net myy sitä myös, ryöstö hintaan tietenkin. En tosin saanu sitä toimimaan kopio lightning adapterin kanssa.
Itse en ole iPadia Bkoolin kanssa käyttänyt. Oma iPadini on liian laiska pyörittämään Bkoolin simulaattoria vaikka muuten toimisi. Syytä tyytyä läppäriin.
Jahhah, meinasin aloittaa trainerikauden eilen mutta menikin korjaushommiksi. Traineri oli saanut kesän aikana osumaa autotallissa (kuka lienee murjonut??) jonka seurauksena vauhtipyörässä oleva propelli on murtunut neljästä kiinnityskohdastaan eikä pysy kiinni. Tämän seurauksena vauhtipyörän toisella puolella oleva n 0,5mm teräslevy ei pysy paikoillaan (koska on kiinni ruuveilla just tuohon ropelliin). en hätäpäissäni keksinyt muuta ratkaisua kuin liimata teräslevyt kiinni vauhtipyörään ja ehkä se ropellikin pitänee yrittää liimata. Tuossahan on tietty se suojaritilä edessä mutta sen taasen olin poistanut räminän takia jo aikaisemmin. Mutta nyt kysymykseen, ei kai tuolla ropellilla ole oikeasti mitään suurempaa funktiota itse härvelin toiminnassa? Ei mee taaskaan hommat ku Strömssöössä..
Onko näitä tikkuja eri versioita vai pitääkö tähän vielä hommata joku adapteri?http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...737330e076.jpg
^ Tuohin voisi vastata ehkä joku iPadin omistaja, itse olen tilannut sykevöitä enkä ymmärrä omenoista mitään. Tuollaisen kuvan kuitenkin löysin pikahaulla
https://www.wildfiresports.com.au/as...Devices(1).jpg
Niin se taitaa olla että menee huomenna hankintaan https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-sovitin-MD823. Elämä ja varsinkin harrastukset on.