4 viikon päästä alkavaa kesälomaa olen odotellut kohta 9kk.
Printable View
4 viikon päästä alkavaa kesälomaa olen odotellut kohta 9kk.
Että tää kramppi menis ohi
Ens viikon keskiviikkoa.
Vappua ja kesälomaa, vaikka se osin menee mantun kirjojen ääressä ylppäreihin valmistautumiseen.
Tilipäivää.
Levyjarrun levyä sekä kuivempia polkuja...
kangasalan xc-cuppia ja vappuha se tos silmis kans siintää
odotan ruuan valmistumista :p
Polven parantumista ja pitkiä lenkkejä.
Illan lätkämatsia!
Perjantain palkkapäivää....
Perjantai iltapäivää kello 16:00. Silloin alkaa kahden viikon loma.
Satulatolppaa, näyttäisi tänään rantautuneen Suomeen. Perille on tosin vielä pitkä matka...
viikonloppua rocktähtenä
Sitä salamannopeaa crc:n toimitusta, perjantaina kaksi viikkoa täynnä:mad:
nukkumattia. Ei tuu uni Suomen pelin jälkilämmössä.
Iltapäivän lenkkiä. Hieman mielessä kuplii myös ensi viikonloppu, maalaiset saapuvat kaupunkiin ja ainakin HopLop ja Lintsi kuuluu ohjelmaan. Jos vielä saisi mahdutettua Hakaniemen hallin ja Ateneumin siihen johonkin väliin, taitaa jäädä haaveeksi. Mutta antaa nyt kuplia...
Juhannusta....lomia siis..
Perjantai. Vapaapäivä, palkkapäivä, ajopäivä. :)
Että paranis nopeemmin tää purukalusto, huomenna olis Volvomiitti Jokkiksella, ja sitten jos lähtis viikonlopun viettoon "möksälle" vähän rentoutuun.
Illan tiimilenkkiä. Hauskanpitoa maastossa koko illaksi...
16.45 Pyöräily: Italian ympäriajo, 1. etappi, Lido (Venedig) (20,5 km joukkuetempo). Suora
Jäätelöautoo.
Että joku tulis ja pesis ikkunat mun puolesta. Samalla se joku vois pyyhkiä lattiat. Vapaaehtoisia?
Perjantaita jotenkin, vaikka 4 kisaa 3 päivässä n. 40C helteessä ei kauheena innosta juuri nyt.
Eniten kuitenkin Mr. Axe Murdererin näkemistä. Nyt jos alkais laskeen kauanko menee ajaa Oklahomasta kotia olettaen ettei Honda kuole matkalla.
Englanninpakettia :)
Että pääsisi vauhtiin
Paluuta Suomeen. 13 päivää vielä.
Keravan kevätpolkaisua.
Huomista lounasta :) ja illan Uit-keikkaa.
pyörää odottelen..