vähän jo tämmöstä ajetteli että lähtis retkimielellä matkaan ja alamäet talutettas alas... eikä ois niin väliä vaikka aikaa menis melkein neljä tuntii....
Printable View
No niin, nyt livahti 52 euroa Tahkovuoren suuntaan ja 60 km pitäisi
taistella ryhmässä 3, eli tavoite n 5 h ;)
Vaikein kysymys oli valinta täysjousituksen ja jäykkäperän välillä, 29" ei ollut omaa kohtaa.
Meinaatko kaksi kierrosta päräyttää?
Oon kans kuullu, ettei välttämättä yllätä... :)
mulla olis cycloon 28-10 kymppi takapakkaki et vois päästä joitakin mäkiä ylös ajamalla... alle neljän tunnin aika mahdollinen
Noniin ... nyt on se ilmottautuminen tehty ja maksettu, joten pitää varmaan alkaa harjoittelemaan oikein kunnolla. Tänä vuonna lähtö 2. ryhmässä ... ens vuonna sitten 1. ryhmässä ;) (ja sitten mä heräsin)
Toivotaan auringon paistetta ja bikini chicksejä reitin varrelle ... ;)
Nyt on ilmoittauduttu ja jopa maksukin hoidettu.
60km on hyvä alku.
Nyt vaan maastoajotaitoja hiomaan, kun kuntohan on huipussaan:rolleyes: jo luonnostaan sitten elokuun ensimmäisenä viikonlaoppuna.
Kansalaisvelvollisuus täytetty! Kierros saa riittää, ettei mene XC:ksi. :)
Jos nyt oikein huonosti menee, niin onko huoltojoukkoja paikalla vielä seuraavana päivänä:o
Opiskelija-alennus osallistumismaksuun olisi kyllä paikallaan.. :rolleyes:
Mitä mitä .. kymppikerholaiset ilmaateksi .. kuulin siis väärin :)
Valmiudesta ei takeita ja siksipä retkisarjaan nimeni pistin.Voihan sitä myöhemmin vaihtaa kilpasarjaan jos alkaa voima reiskoja pakottamaan. Siitä taitaakin nyt tulla Suomi-Viro maaottelu!!
Eilen la.Eka visiitti Tahkolle! Eipä ollut ruuhkaa reitillä,lunta ja jäätä kylläkin.Kinahmin varjoisat kuusikot vielä paksujen nietosten peitossa,pyörän kantamista tuli samalla reenattua.Kesäkengissä polvia myöten kahlaten,mutta olin siellä Kinahmin aukealla laella myös tosi hienoja pätkiä ajaa auringon paahtessa.Jonkun verran on tehty metsän hakkuita Louhos-oopperan kohdalla ja siitä joku km ylöspäin. Kalkkiruukki-Tarpinen on jo aika hyvin ajettavissa,ei tarvinnut kantaa puoltakaan matkasta.Viimeinen siivu eli Tuulivaara-tahko jäi ajamatta,loppui aika ja eväät. Jaa niin meinasi unohtua rengas spekulaatio! Hutsun Light Buldog/pyyttoni on lumella kevyt kantaa,,kuvia en hirvinnyt laittaa,voi Virolaiset perua tulonsa
Kyllä sitä varmaan pitää tuo 60km lähteä ajamaan. Mökki ainakin on varattu:D.
Tänään kävin kurkkimassa mestoja, eikä kyllä oikein ollut ajamisesta tietoakaan (tosin en kyllä ajanut kuin hetken tuota kisareittiä). Välillä mentiin kengät suohon uponneena ja välillä käveltiin vetten päällä (lumella siis).
Koskahan ko. reittiin on yhteinen tutustuminen? Vai onko sellaista edes. Voisin yrittää päästä paikalle, kun kerran tämän kesän täällä Savossa asustelen:p.
On se kumma ku viikko sitten ajelin Helsingissä shortseissa ja teepaidassa ja nyt täällä tarvon syvällä suossa ja väistelen lunta... Ei sitä vaan kaupunkilainen näköjään tajua, että se kesä ei tule kaikkialle samaan aikaan:cool:.
Ei me lunta pelätä, näkyy sitä meilläkin silloin - tällöin. Tahkoon ollaan tulossa laumoittain. :) Mutta tulkaahan te kuukausi aikaisemmin meille kylään Tahkoa varten lämmittelemään Tour de Rõuge kisassa.
Kuinkas lauantai-illan humpat? Jokohan lauteille nousevan bändin voi julkaista vai kuunnellaanko levyjä koko ilta...
Luultavasti olen Tahkon jälkeen aivan valmis.
jos pyrkis samaan aikaan cyclolla kun viime vuonna maasturilla takastartista, eli vähä alle nelosen