Hakekaa huomenna iltapäivällä, niin käyn vielä huomenna aamulla painamassa ne polut mieleeni. :p
Printable View
Tänään ei päässyt tervehtimään kun ei ollut ketään vastaan tulijoita. Maanantai on varmaan yleinen lepo tai tuuli pelotti?
Mokasin. Tänään iltapäivällä viiden maissa ajoin Oulunkyläntietä kohti Kumpulaa (oranssi takki, musta Chrome, sininen Pompino) ja olin niin ajatuksissani, etten mitenkään ehtinyt reagoida, kun fiksillään (en oo ihan varma) vastaan tullut nais(satavarma)lähetti(aika varma) moikkasi (lähes täysin varma). Sori. Moi nyt kuitenkin.
Kukahan "keltainen" tuli tänään Vehoniemen mäessä vastaan? yritin vastata tervehdykseesi nyökkäämällä minkä ylämäkeen pystyin:D Takanasi tuli joku celeste Bianchi...
Hehee, mun täytyy todeta tähän että WTF? En ole kertaakaan ketään tuntematonta ohi-ajajaa tervehtinyt. Ainoa kenelle heilautan kättä, on se joka autollaan päästää mut ensin ajamaan jostain risteyksestä. Sori vaan, mutta ajaessaan mulla on muutakin tekemistä kun tähystellä ohikulkijoita ja tervehtiä jokaista. Hieman kummallinen toi meininki on, ei millään pahalla :seko:
Kyllähän sitä vois tervehtiä, mutta täällä Pudasjärvellä ei niitä "tosipyöräilijöitä" ole yhtäkään. En edes minä, vaikka vähän olen pyöräilyyn panostanut. Ei noille mummeileille kehtaa alkaa huutelemaan ajavat vielä puuhun tai jotain muuta mukavaa. Tänne tarvis vähän harrastajia lisää.
Mettäs aina morjestetaan, maantiellä ei.
Mettäs morjestellaan myös hurmaavia heppoja ja niiden ohjastajia, jotka panee peruspyöräilijän pyörityksen pitkäksi aikaa epätahtiseksi :o
Tuota,
näin sekakäyttäjänä joutuu hiukan hassuihin tilanteisiin kun täpärillä liikkuessa nostaa käpälää maantietykillä vastaantuleville ja maantietykillä liikkuessa morjestaa nojakeille. (nojakistit ei muuten ikuna moikkaa takasin, otanto on noin 683 yrityskertaa).
Huu keörs, lapa nousee kuitennii - jossei muuten niin solidaarisuudesta. Kolarissa fillaristi häviää autolle aina vaikka ajais sääntöjen mukaan.
Pääsääntöisesti maantiepyöräilijät ei ikinä moikkaa takaisin jos sattuu nojakin päältä heiluttamaan. Ehkä se johtuu siitä.
Mutta jos nyt sattuisit vastaan tulemaan kun olen nojakin päällä niin moikkaisin kyllä silti koska tunnistaisin naaman. Asutaan vain vähän eri puolilla kaupunkia. Kukahan nojakisti siellä itäpuolella oikein pyörii, kaikki jotka tulee mieleen on espoolaisia.
Kaikista maantiepyöräilijöistä eniten taidan nojakin päältä nostaa lapaa tuolle Simolalle kun se tulee työmatkalla aina vastaan kaksi kertaa päivässä...
Jaa? Mä olen luullut, että menee naisen maine jos rupeaa tuntemattomille heiluttelemaan.
Siksi en minäkään heiluttele vaikka kyllä nyt näkyy liikenteessä aika paljon vakavanoloisia fillaristeja jotka luovat minuun pitkiä katseita. Punamusta tankolaukku varmasti lisää vakavastiotettavuutta.
Mä en moikannut tänään ketään, vaikka tilaisuuksia oli kymmeniä. Jäi kyllä vaikutelma, että ei se ketään haitannut ja toisaalta, miks mun pitäis tehdä aloite? Jos se ei moikkaa mua, ei se myöskään ole morotuksen arvoinen. Olikos Asentaja tänään Maunulassa? En ollut ihan varma, koska ajoin succiksen perässä ja siksi jouduin pitämään silmät lähes kiinni...
Tänään 3 pyöräiliää tuli vastaan. 1 tervehti................
Kyllä tänään suurin osa vastaan tulleista morjesti, ja jotkut ihan puhuivatkin. Se oli mukavaa se.
[ot]Ja tuosta naisihmisenä tuntemattomien pyöräilijöiden moikkaamisesta.. nii no jos se maine on siitä kiinni, niin olen jo pikkasen pakkasen puolella :D. Enkä mä oikeesti ees tiiä ku muutaman succiksissa ajavan.. [/ot]
Aamusta kun olin koiran kanssa kiertämässä tekojärveä tuli vastaan kaks semmoista maastopyöräilijää, toisella täysnotku ja toisella jäykkäperä.
Kumpikaan ei vastannut tervehdykseeni. Ihme porukkaa noi polkujyrät....:D
No lenkin paluulegillä sit törmäsin Länsiväylään ja kamuun ja hesus, se Meta on nätti valkosena. Siinä sit höpistiinki jo pitempään.:)
yritin tänään moikkailla lenkkeilijöitä parhaani mukaan, yhden täysjäykkis-sinkulamiehen (cicli, varmaan sieltä lauttasaaren kaupasta?) kanssa jutusteltiin hetki jossain ojassa jonka jälkeen ajeltiin samaa matkaa varmaan tunti, oikein rattoisaa rupattelua ja rullailua.
täällä maaseudulla (hausjärvi,janakkala,riihimäki,loppi) kyllä lähes poikkeuksetta vastataan tervehdykseen. onkohan siellä etelässä jotenkin kireämpi meininki:eek:
Lauantaina seisoskelin Vesterskogin kaupan pihalla kun puöräilijät meni ohi.
Meinasin moikata vaikka seisoin siinä farkut jalassa.
Tänään kolme räpylännostoa: yksi CSC, yksi noname ja yksi Discovery (jee!). Luulinkin olevani ainoa Lahdessa joka noita Discon vermeitä pitää.
Ei oo työmatkapyöräilijät viimepäivinä osannu vastata tervehdyksiin, vaikka ihan Oikean Pyöräilijän(tm) näköisiä muuten olivatkin. Ehkä niillä oli niin kiire töihin.
Nojapyöräilijä kerran jutteli minulle muutama kilometri ajeltiin vierekkäin. Minua harvoin kukaan tervehtii, johtuu varmaan siitä että olen niin lällyn näköinen, itse koitan morjenstaa aina kun voin. Tosin eilen en moikannut Bilatoa vaikka käveli asemalla vastaan. Syy on seuraavanlainen, olin menossa ortodpedille, joka väänsi jäykän niskan liikkuvaksi ja rentoutti selkärangan.
Nyt pää pyörii kuin emo huuhkajalla.