Eikö kannattais laittaa aina illalla tiehen merkki ja mennä autolla kotiin nukkumaan. Sitten aamulla ajais autolla takasin ja alottas merkin kohalta polkemaan. :D
Printable View
Eikö kannattais laittaa aina illalla tiehen merkki ja mennä autolla kotiin nukkumaan. Sitten aamulla ajais autolla takasin ja alottas merkin kohalta polkemaan. :D
Joo kiitos lenkistä. Yllätys, että en ole aivan poikki. Tosi hyvä fiilis. Seuraavalla kerralla pitää kyllä juoda enemmän. 153,5 kilometriä oli tarkka matka.
Toi YT:n eritys voisi olla ihan harkittava juttu, mutta senhän takia sita maailmalla ollaan, että kotona on sitten palattua kivempaa.
Minkälaisella keskarilla te ajelitte eilispäevän lenkin :confused:
Oisko kellään halua/aikomusta alkuviikosta lähtee lenkille???
Jos ei pikkuhiljaa rupea mulla röörit aukeamaan nii pitää rueta jo jotai "doupinkia" ottamaan :D
Minun keskari näytti 26 km/h eli ei mittään kovin hoppua. Keskipulssi oli 123, mutta siinä taitaa olla tauot mukana.
Jos ei flunssa parane niin sitten liäkäriin ja sassiin Simo.
Kyllä minä alan olla jo voiton puolella flunssasta -> eilen pysty tekemään punttia iliman mitään "oireita" ja tukkosuutta... Nyt vaan kun saa "pään" tyhjennettyä limastan, niin on sitten voitto kotona :D
Näytti tahko mtb:n voittaja aika rätiltä 7 tunnin poljennan jälkeen, hatunnoston arvoinen suoritus :cool: , mullakin oli vähä suunnitelmissa lähtee ajamaan 25 tai 45 , mutta tämä flunssa sotki pikkasen ajatuksia :(
Minä olisin menossa sunnuntaina kymmenen maissa.
Minun pitää tuas passata viikonlopun lenkki...
Minä lähen huomenna golffaamaan tai siis mailapojaksi ja sunnuntaina lähdemme jossain vaihessa tenolle, mutta seurailen voorumia ja ilmottelen täällä jos liityn seuraan :D
Aamulla klo. 10.00 tienrakentajien muistomerkiltä! Yritän tulla mukaan, jos vain 'vammoiltani' pystyn! Simo ainakin tulee??? Esko ja Hannu ovat varmasti mukana! Mulle piisaa satanen, mutta katellaan sit tarkemmin!
Hitsi! Oli taas sivu vaihtunu, niin eleilin 'menneisyydessä'! Eli siis ilman Simoa, mutta muitakin mahtuu mukaan!
Joo, aamulla sataa, joten ajellaan iltapäivällä mikäli silloinkaan! :(
No mikä kaukokatse se Sinulla on :D
Ajetaan sitten kun on kuivaa ja sitähän on.
Itse olen valmis kello 10 ja silloin ei tietenkään sada. Varpanen voisi olla iha riittävä lenkki jos kävis Tahkolla kahvilla.
Eikö sitä kymmeneltä koiteta. Pilvistä on mutta ei kylmää. Sadetakki vain takataskuun.
Minun on pakko laistaa tämän kipeytyneen lonkan takia! :( Mutta ajelkaa te se Varpasen lenkki kahdestaan. Voi muuten olla satamatta koko päivän, eikä tuulikaan ole liian kova. [img]smile.gif[/img] Pitää viikolla käydä Terkkarissa, jos kivut eivät ala hellittämään. Mutta pelottaa se paksu piikki, jos ne tarjoaa sitä kortisoonia! Saiskohan sitä suun kautta? [img]smile.gif[/img]
No Varpaisjärven baarin kohmeloiset asiakkaat saivat nähdä kaksi komeaa pyöräilijää, jotka innokkaana suuntasivat kahvit juotuaan kohti Nilsiää. :cool: Satku tuli täyteen. Kumma kyllä jalat olivat voimattomammat kuin viimesunnuntain 150 kilometrisellä. Kiitoksia Eskolle seurasta.
[ 11.07.2004, 18:47: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Ei kastuttu vaikka lähtiessä hieman tihkutti, oli hyvä ajella Hannun peesissä, Kemiran kaivostakin tuli käytyä katsomassa. Hyvä reissu kiitos Hannu :cool: .
Alkaa liikuntakyky hiljalleen palautua! [img]smile.gif[/img] Mutta fillarin selkään en ole uskaltanut nousta. Täytyy sanoa, ettei näin surkeaa vuotta liikunnan kannalta ole ollut minulla, kuin sitten viimeks! Eli mitä vähemmän liikut, niin sitä vähemmän se sinua kiinnostaa. Ja keho sen varsinkin tiedostaa! Mutta pitää yrittää huomenna kavuta ratsun selkään ja ajaa ainakin 3,5 km hyvin rauhallisesti, ettei vain rasittuisi liikaa.
Sunnuntai on taas pakollinen lepopäivä!
Sunnuntai menee riparijuhlien merkeissä. Ehkä illalla ehtii pienen lenkin ajamaan. Luullakseni ensiviikko on sitten toistaiseksi viimeinen työviikko, ainakin joksikin aikaa. Sais vaan nuo hartian ja lantion kivut pois, niin mikäpä sitten on ajellessa ja varsinkin kun kelitkin paranevat! ;)
Pärkkele, mulla on nyt vähän vakava juttu. Rakensin valokatoksen(27 neliömetriä) ja selkä kipeytyi niin, että on vaikeata edes kävellä.
Neljä päivää meni ihan susille. Tänään yritin nousta pyörän selkään ja pirusti sattui. Sisulla kuitenkin poljin 40 kilometriä ja ihan mukavaa oli jos ei vaihtanut yhtään asentoa.
Pitää mennä maanantaina arvauskeskukseen, jos ei ala kylmällä ja ibuprofeiinila asettumaan.
Sunnuntaina kai kuitenkin koitetaan yhteislenkkiä vai kuinka kun kuumaakin on luvattu.
En muuten ole koskaa ennen ajanut heinäkuussa pitkissä kuten tänään.
Aamulla klo 10 tienrakentajien muistomerkillä,tuumataan reitti sitten ;)
Ei taida selkä kestää. Jos kestää niin tulen.
On ollut niin kipeä, että ei voi istua. :mad:
Ei kait vuan Simo ole hukkunut sinne Tenojokeen? :confused: Ei ole miehestä kuulunut pihaustakaan!
Harmittaa, kun ei pääse baanalle, tosin eilinen pikkupyrähdys jo aiheutti alaselän, lähes halvaantumisen oloisen tilan. Eikä niskojen- ja hartioiden kolotuksetkaan lieventyneet ollenkaan!
Hmmm... mitähän vielä valittais? :rolleyes:
Koitappas Kari laskea satulaa sentillä. Sulla on ohjaustanko niin alhaalla.
Olen koko aamun jumpannut. Selän kipu vähän helpottaa. Jännää kun voi seistä ja maata, mutta ei istua. :mad:
Alkaakohan luonto panna hanttin yli 50-vuotiaan maantiepyöräilylle. :cool: Pahin juttu taitaa olla se, että ei tule käytyä kuntosalilla ja venyttely jää vähiin. Molempia pitäisi kai lisätä kun ikää kertyy.
No kyllä Kari tästä vielä selvitään.
[img]redface.gif[/img]
Wehmerin lenkki tuli kierrettyä, ensimmäinen kerta tänä kesä ja muurinpohjaletut Puutossalmella maistui hyvältä [img]smile.gif[/img] .
Sain minäkin itseni liikkeelle. 83 kilsaa kasaantui. Selkä on kyllä kipeä. Täytyy laittaa illalla lisää akuneuloja ja neula päähän niin kyllä se siitä.
Himputti! Jäin 57km:iin! Keli oli tosi upea, eikä paikatkaan pahemmin ratkeilleet! Lupaa hyvää tulevalle viikolle!Ja onhan kesää vielä jäljellä...
Laskitko Kari satulaa? Minä laskin sentillä ja heti oli parempi pyörittää. Mittasin viimevuoden pyörän ja sen satula oli tosiaan sentin alempana kuin tässä toisessa. Ei sattunut niin kovasti selkään ja asentoa oli helpompi vaihtaa satulalla eteen ja taakse.
Kävin mittaamassa satulan korkeuden kekiön keskeltä satulan pintaan. Yllätys: nyt se on täsmälleen sillä kokeudella mitä: http://www.wrenchscience.com/WS1/Sec...ing/Height.asp suosittaa eli Your Recommended Saddle Height is :: 75.94cm
En ehtinyt laskemaan, mutta pyrin ajamaan välillä etu-satula painoitteisesti. Satula pitäisi vaihtaa paremmin 'istuvaksi'! Lisäksi klossit ovat jääneet testiasentoon eli tällä kertaa liian paljon päkiän suuntaan ja kannat jopa sisäänpäin. Joten vähäisten ajelujen myötä ovat säädötkin jääneet tekemättä!
Voe kuule Kari, tällästä vesipetoa kun minä ei mitkään tenon tyrskyt upota eikä edes jäämeri (16.7 pykeijassa korkkasin jäämeren "kylmyyden") :D
Millonka sitä oltas seuraavan kerran painumassa tien päälle :confused:
Huh! Minä jo pelekäsin pahinta! :eek:
Jo tok viikonloppuna ajetaan! Mulle passaa vaikka molemmat päivät!
Se Pielisen ympyräajo! Entäpä tämmönen? Ajetaan autolla ( autoilla ) rantaan ja kierretään järvi ( mausteitten kera! ) Ja sitten vaan kotio!
Mausteet = ruokailu, ehkä pieni lisälenkki, sauna,uinti yms. Ellei siitä kolmen päivän reissusta tule valmista.
Se on noin parisaata ympäri se Pielinen. En ole ollenkaan varma kestääkö minun selkäni niin pitkää yhtämittaista ajoa. Olisihan se kiva olla jossakin yötä siellä rantsussa.
Ensi viikonloppuna olen Tämpesterissä.