Hyviä mainoskuvia jälleen kerran.
Printable View
Hyviä mainoskuvia jälleen kerran.
^Avaatko vähän mikä sulla on ongelmana?
Canyon, Trek, Kona ym. ketjut sisältävät myös "mainoskuvia". Käy kehumassa sielläkin?
Kuvan Pole on_pyörä_siinä_missä_yllämainitutkin. Siis mikä mättää?
Tietty jos oikeasti vain kehuit kuvia, olen samaa mieltä. :)
Mutta käy tosiaan kehumassa kuvat muissakin ketjuissa. ;)
Onko F.Kotlerburg ennen kirjoitellut nimellä IncBuff? Kuukautiskivut vaikuttaisi olevan samat :)
Onkos tuossa keskiö korkeammalla kuin muissa vastaavissa? Kuvissa ainakin näyttää siltä, mutta niihin nyt ei loppupeleissä ole luottamista :p
Speksien mukaan tossa pitäisi olla keskiö vähän matalammalla kuin 140 Evolinkissä (ymmärrettävää kun joustoakin vähemmän).
^^^^^Eikös siis tässä langassa nimenomaan pitäisi olla Evolinkkien kuvia?
Perin kummallista, eikö olekin?
-vanhan nikin poistuminen ja uuden tulo tapahtui melko lyhyen ajan sisällä.
-uusi nikki on hyvin lähellä vanhan minusta käyttämää nimitystä:Gotletburg-Kotlerburg
-molemmat ovat sanoneet olevansa pitkiä kavereita.
-molemmat ovat sanoneet olevansa Oulusta.
-molemmat tuntuvat suhtautuvan Poleen negatiivisesti. Kumpikaan ei useinkaan perustellut/perustele heittojaan. Uusi ei varsinkaan, motiivina tulee mieleen vanhat sanomiset.
-vanhan nikin kanssa minulla oli Polen läskitopikissa aikamoista erimielisyyttä ja uusi ilman perusteita epäili kommenttini hiihtäjien suhtautumisesta johtuvan huonosta kunnostani joka ei taida riittää hiihtämiseen. Tässä ei ollut asiaperusteita, mieleen tulee helposti että syynä oli vanhat kaunat.
-uusi nikki ei ole kertonut harrastuksestaan luontevasti, joka yleensä tehdään. Tulee mieleen tahallinen salailu, joka selittyy jos on tarkoitus puskista heitellä kenkkuiluja.
Voihan kaikki olla sattumaakin ja takana on oikeasti kaksi henkilöä, jotka omaavat vain paljon samankaltaisuuksia. Siis todellakin varsinainen sattumien suma.
Pahoittelen osittaista offtopikkia. Mutta kyllä tämä vähintäänkin jonkinlaisen aasinsillan kautta Poleen liittyy.
Piti vielä kysyä, että saako näitäkin halvemmalla kun sitoutuu mainostamaan foorumilla?
Wtf sössöting? Komee Pole. Polkisin
Mä sain ainakin mun cubesta - 30%
Hieno Pole.
Tämä.
En mä nyt oikein osaa nähdä ongelmana jos postaa ko. fillarin nimeä kantavaan lankaan kuvia ja kokemuksia kyseisestä fillarista. Joo, Kemizti löytyy myös Polen sivuilta mutta so what? Aika monella tällä foorumilla kirjoittelevalla on kytkyjä suuntaan tai toiseen ja silti sujuvasti kirjoittelevat ilman mussutusta.
Tuo kemiztin pole on kyllä aika tyylikäs, paitsi nuo vihreät vanteet. Jotenkin ne ei vaan sovi tuohon. Toki makuasioita nämä ja huolisin tuollaisen silti.
Vanteet oli sellaset "ota tai jätä"-tyyppinen mekatarjous MTBCentrestä, jossa väriä ei saanu valita.. Otin, koska orkkisvanteet oli kaposet ja halusin nopeasti leveempää alle..
Noh, ny on limenvihreet tupit myös kiinnittämässä huomiota, SSC:n 150mm leveät..
Tietenkin saa.
Mulle luvattiin Polen 2017 mallistosta kolme vapaavalintaista pyörää käyttöön, jos otan alaselkääni Polen logon 30x30cm tatuointina ja postailen siitä kuvia Fillarifoorumille. That's where the money rolls. Sit mun pitää edustaa firmaa ens kauden kisoissa ja ajotapahtumissa lantiohousuihin ja triathlontoppiin pukeutuneena. Viikset saan pitää, mutta parta on ajettava.
Bzzzt. Bzzzzzt.
Häh, Tankki vaihtamassa "don't tell mama" tatuointinsa uuteen. Peittyykö vanha hyvin keltaisella? Ja parta ny joutaakin mennä.
Onkohan näille koeajomahdollisuuksia muualla kuin Jyväskylässä? Evolink 110 29 periaatteessa kiinnostaisi seuraavaksi täysjoustoksi 120mm keulalla, mutta pyörän geo on kyllä sellainen, että kokeilematta ei moista summaa kyllä uskalla sijoittaa ajamatta. Rumahan tuo on kuin mikä, mutta ei kai se haittaa, jos pyörä on hyvä ajaa.
Mun mielestä ehdottoman hyvin sopivat väriltään nuo kiekot! Ja tuppi kuvahan on saatava, jo noin ihan yleisen hauskuudenkin nimissä!
Suosiolla ignoraa vain tuon F.Kotlerburgin jutut niin ketjukin pysyy aiheessa tai edes aiheen vieressä. :D Kuvia ja kokemuksia vain lisää, niitä kaivataan ketjuun ja tuskin kukaan muu tulee syyttelemään mistään sielun myymisestä Polelle.
Pitäis kyllä joskus saada aikaiseksi käydä Evolinkki 140 ja 150-malleja koeajamassa. Nykyinen filo on 27,5 ja 29:stä ei ole kokemuksia joten sais samalla rengaskokoakin vertailtua.
Jos nyt sitten, kun rengastuskin on kuosissa, 2,8" snakeskin swalpet molemmissa päissä..
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...g=eyJpIjoidCJ9
Kiitos tästä, on hieno!
Onon..............
Upean näköinen pyörä! Ei ole Polen pyörien myynti ainakaan ulkonäöstä kiinni.
Kyllä on hieno. Takahaarukka on speksattu järkevästi - sinne mahtuu läskimpääkin nakkia. Yllättävän monessa rungossa tämä tuntuu olevan ongelma.
Täytyy myöntää stadilaisuuteni, luulin että nimi "Pole" tulee pohjoisnavan läheisyydestä tai jostain, mutta jollain videolla selventyi että se on murretermi polkemisesta :)
Kyllähän tuo lievää omistamisen halua herättää. Vielä kun sitä jollain sais itelle perusteltua, että miksi tosta kannattaa maksaa pari tonnia enemmän ku jostain budjetimmasta mallista. Koeajolle kun joskus ehtis ja sais aikaaseksi.
Minkämoisella sagilla tuota oikein ajetaan kun Kemizti mainitsit, että isohkolla?
Mä oon ny tässä asetusten kohdalleenhakuvaiheessa käyttäny ~35% ehkä säädän vähän napakammaks lenkkikäyttöön, mutta enskahommiin meleko passeli tuollai..
Nii ja tuo takahaarukan tila, sitä kyllä on joka suuntaan, tuohon menee (niiku muihinkin malleihin) meleko muhkea 29er kumi myös..
Onkohan Polen pyörät nyt jonkinlaisessa alennuksessa, kun sivuilla näkyy trailipyörissä Evolink 130 olevan vähän päälle 3000, kun aiemmin ollut 3800. Kun itse pyörää klikkaa, niin siellä hinta taasen näyttää sen vanhan 3800. Hieman lisää ostohaluja, jos on alennuksessa. Mutta tarkoittaakohan tämä sitten uusien mallien puskevan kohta markkinoille? ;)
^ nopea laskukoneen näpyttely kertoo, että tuo "vähän päälle 3k" on aivan tarkasti alv.0%-normihinta, eli veikkaan virheeksi nettisivulla..
Onhan tää ny perseestä, jotkut vääntää syvänverellään pyöriä ja jotkut niillä ajaa ja vielä kertovat miten ne toimii tai ainakin kuskin mielikuvan. Ja sitten vittumainen räkytys. En ny oikein tajua. Luulis jotta kaikki ylpeenä kotimaisesta työstä ynnä tietotaidosta eikä vähiten testikuskien panostuksesta.
Itsellä ei rahkeet eli ajotaito riitä Polen pyöriin, surkeena olen.
Polea testissä näemmä Fillarilehden numerossa 6.