Ja muistetaan että 7.5w joltain muulta valmistajalta on ihan erilaista ominaisuuksiltaan mitä jokun muun valmistajan 7.5 on :)
Printable View
Ja muistetaan että 7.5w joltain muulta valmistajalta on ihan erilaista ominaisuuksiltaan mitä jokun muun valmistajan 7.5 on :)
Tulee kalliiksi jos runkokin pitää vaihtaa. ;) Nicolai Helius FR ottaa 1 1/8" putken ja valmistaja suosittaa enintään 150 mm keulaa. Vanha 140 mm Pike tuntui ajoitain aavistuksen lyhyelle. Mää luulen, että 160 mm Lyrik U-turnilla sopis parhaiten, mutta sitä mallia ei ole löytynyt vielä mistään hyllystä. Bike-Components olis halvin tällä hetkellä 629 €, mutta odottamaan voi joutua kuukausi kaupalla.
DH malli sopu hintaan 640 € Bike24:stä. Tämä 170 mm alkaa olemaan aika pitkä.
tai topikkiin paremmin sopiva Fox 36 Van 160 mm Winstanleysiltä 849 £.
Mitkä mahtaa olla akseli-kruunu mitat näille?
Ei pysty päättämään.
Itse asiassa mulla on kolme maasturia ja haluaisin vaihtaa ne kaikki kahteen uuteen. Uudessa olis 1,5" leekeri ja keulan valinta olis niin paljon helpompaa. Nih - ja toine olis 29" tapper...
545 mm a-c taitaa olla 160 mm:n Fox 36 -keuloille
Rokkarin kuvasta:
Lyrik 160 mm a-c 545 mm
Lyrik 170 mm a-c 555 mm
ja vertailun vuoksi vanha:
Pike 140 mm a-c 518 mm
Taitaa TFTuned myydä van'iä samaan hintaan kuin winstanleys, palvelu hieman eri luokkaa. Tftunedilla tulee kai mukaan vielä palvelu jossa purkavat ja kasaavat keulan ennen toimitusta jolloin Foxin (ja rokkarin) huono laadunvalvonta ei pääse haittaamaan. Floatissahan saisit lyhennettyä keulan haluamallesi pituudelle, joten voisit laittaa 150mm nykyseen pyörään, ja vaikka 180 (jos valitset oikean) sitten seuraavaan.