Sattuipas tällainenkin ketju sitten silmään. Hyvä, että paikkakunnalla on jotain toimintaa. Voisin tulla huomenna klo 12 paikalle.
Printable View
Sattuipas tällainenkin ketju sitten silmään. Hyvä, että paikkakunnalla on jotain toimintaa. Voisin tulla huomenna klo 12 paikalle.
Eiköhän sun kunnolla tuu jyrälläkin mukana.
Kimppakyyti sopii, jos sulla on auto mihin mahtuu 2 fillaria tai vetokoukku.
Mulla on kyl se kahden pyörän teline, mut autossa ei jostain syystä oo koukkua.
Vois muuten joo mainita, että onko maasto- vai maantielenkki kyseessä.
Parituntisesta oli puhetta tuol vääksyssä. Ja mullekin kyllä sopii aikasempikin aika, mut mites muille? Toni, Tallinen?
Ei pysty valitettavasti aikaisemmin. Lukitaanko klo 12?
Pistetään klo 12 lukkoon.
i´ll be there...hmmm, pitää varmaan ajaa alkulämppäreiksi paikalle pyörälle se 10 km. Tarkoitetaanhan jäähallilla sitä kouvolan domea? :o
Jäähallin viereinen parkkipaikka, eli Sumulaaksonkadun ja Topinkujan risteyksessä
Kiitokset hyvästä lenkistä, kylmä suihku tuntu ihan jeesiltä kun pääsi kämpille. Ens kerralla powerbarit mukaan/söis aamupalaksi enemmän kuin jugurtin ja banaanin niin ei rupeis kurnimaan mahassa ihan tän päivän tyyliin :)
Hyvä oli lenkki. Täytyy muistaa ottaa evästä itsekin mukaan ja syödä kunnolla.
Asiaa ei auttanut omakotitalo-alueen ohiajaessa sieraimiin kantautuva maggaran tuoksu :) Eikä Nipan grillin ohiajaminen.
Jees, kiitoksia kaikille! Tulihan sitä myös otettua osaa salaiseen sotilastiedusteluoperaatioon :D Ei sellaista ihan joka lenkillä tapahdu...
Ensi kerralla pysähdytään Nipan Grillillä :)
Onko huomenna sunnuntaina iltapäivällä maastoon menijöitä? Nimim. opasta vailla..
Illalla voisin ehtiä pienen lenkin heittää metsässä ja näyttää vähän polkuja. Täysjousto on huoltopukilla, mutta jäykkäperä on ajokunnossa.
Olisiko klo 18 liian myöhään?
Klo 18 on vähän suunniteltua myöhemmin, mutta eiköhän aikataulu siihen veny. :) Missä treffit?
Mulle sopii tuo edellä mainittu jäähallin viereinen parkkipaikka. Voidaan nähdä muuallakin, missä päin asut?
Hei hyvä että satuin selailemaan ! Voisin liittyä seuraan klo 18..
Pitäiskähän itekin tulla vielä maastoon ajelee. Just heitin 100km maantielenkin, mut kyllähän sitä nyt vois vähän metsäänkin tulla rytyyttelee :)
Jeps, jäähallin parkkis klo 18 :)
Hyvä parin tunnin lenkki heitettiin hienossa säässä. :cool: Taisi olla omalta osaltani kesän eka kunnon maastolenkki hartioiden jumituksesta päätellen. :D Mutta niinhän se pitääkin olla, jatkossa vaan pidempiä siivuja. Tahko-kuntoonkin pitäisi keritä jossain välissä. :eek:
Huomenna klo 18 olisi ilmeisesti taas maastolenkkiä tarjolla. Kokoonnutaan jäähallin parkkikselle.
Hyvä oli lenkki. Ja hienoa, että ollaan saatu Kouvolassa kimppalenkit pyörimään. Matkaa jos pidennellään, niin sitten pitää kyllä muistaa ottaa tuoreet jalat mukaan :D Tänään oli vähän tukkosta.
Jep, mukava lenkki loistavassa säässä. Hauska oli ajaa jäykkäperäiselläkin pitkästä aikaa. Huomenna klo 18 jäähallin parkkiksella seuraava lähtö.
Parin tunnin lenkin voisi heittää.
Täällähän on hyvää keskustelua, itsekkin olen reissutyöläisenä viikot kouvolassa ja täpäri on matkassa. Joten jos joku on viikolla illalla lähdössä lenkkeilemään niin voisin tulla mukaan, loma tosin kohta puskee päälle mutta sen jälkeen täytyy tulla taas tänne kouvolan maisemiin.
Pitäisi tuohon täpäriin vaihtaa tuo keula, mutta missäs täältä löytysi käpy putken sisään ja joku joka pätkäisisi tuon keulan sopivan mittaiseksi? Kyselin tuolta kymen pyörähuollosta mutta eihän siellä ollut edes käpyä keulaan ja tuolla kuusankosken sportiassa on kuulemma niin kiirettä että ensiviikolla vasta kerkiää.
Kolmen kuskin porukalla vedettiin reilu 2h lenkki. Hieman on jalat tyhjät, kun yritti pysyä jäykkäperällä täpäreitten perässä :eek:
@Force115:
Pyörähuoltovaihtoehdot Kouvolassa taitaa olla nykyään nuo mainitsemasi, eli vaihtoehdot on melko vähissä.
Mukaan vaan lenkille, kun saat pyörän kuntoon!
Onko viikonloppuna suunnitteilla lenkkejä? Voisin tulla muutaman vuoden MTBhiljaiselon jälkeen mukaan.
Marko
Itse ajattelin sunnuntaina lähteä lenkille ja random5 olisi mahdollisesti ainakin lähdössä. Olisiko iltapuolella parempi, esim. klo 17?
Sunnuntai klo 17 näyttäisi kelpaavan minulle alustavsti, mutta minulle tarjoutui tilaisuus mennä myöskin huomenna iltasella ajamaan. :eek: Klo 18 ketään halukkaita ajamaan?
Huomenna torstaina 9.6.2011 klo 18 jäähallin parkissa sopii minulle.
Joudunkin valitettavasti perumaan huomisen lenkin omalta osaltani.
Onnistuin rikkomaan ainoan ajokuntoisen maasturin keulan :mad:
Katsotaan ehtiikö saamaan jomman kumman fillarin kasaan viikonlopuksi...
Mitäs sä oot taas säätäny? Rikoitko ajamalla vai "huoltamalla"?
Mulla menee tää viikko maantiepyörän selässä, valmistautuessa sunnuntain pirkan pyöräilyyn.
Ens viikolla sitte taas maastoon.
Huoltamalla tottakai! :D
"Mä vaan vähän kiristän..."
Sunnuntai kello 17 kuulostaa hyvältä. Jäähalliltako lähtö?
Marko
Vähän turhan kireälle meni omakin aikataulu illan suhteen, joten taidan heittää joskus illemmalla lyhyen soololenkin Mielakan suunnassa.
Joudun perumaan omalta osalta tämänkin päivän lenkin.
Toivottavasti ensi viikolla on pyörät kunnossa.
Oliko tänään muita lähtijöitä?
Meni viikonloppureissu Saimaalle pitkäksi (sattuneista syistä :D) ja voi olla etten ehdi Kouvolaan klo 17 mennessä. Pitää zoomailla säätä illemmalla ja ensi viikolla.
Mites ensiviikolla ois lenkki-intoa? Mulla alkaa lomat ja sunnuntaina ois Kouvolassa yhdet rippijuhlat ja siitä eteenpäin lomaillaan sillä seudulla. Taidan raahata mukaan maasturin... tosin tälläkertaa astetta kevyemmän kun se millä Tonin kanssa viimeksi lenkkeiltiin. Tuolla mörssärillä kun ei oikein saa lasten kuljetus kärryä vedeltyä.
Tänään illasta (jos ei sada sammakoita) oisin lähössä kartoittamaan polkuja ex Valkealan jokela-niinistö-kirkonkylä -alueella....ja eihän sitä tiiä mihin sitä vielä päätyy :)
t-man: Tänään menee pidempään töissä ja sitten pitää laittaa Giant kasaan.
HJS: Ensi viikolla ma-ti reissussa, ke kotona ja to taas reissussa.
Keskiviikkoa 22.6. voisi yrittää iltalenkin merkeissä tai sitten sunnuntaina 19.6.