Oletat oikein. Kirhoitusvihre oli se. :)
Voi äimä kun minä en tiijä mistään taas mittään. :mad: Miksi tuo Trek on sitten huonompi kuin tuo GT GTR? Mikä siitä GTstä tekee niin hyvän, kun tuo yksilö ainakin edullinen on? Onko se tuota Trek 2.3:a parempi vaikka on halvempi?
- Voi hyvä päivä kuinka tyhmäksi ihminen voi ittensä tuntea.. Mutta kyllä minä vielä opin. Oon päättäny. :p
Oulun seudulla asun eikä kukaan ehkä Kovin kauas viitti lähtä vaan kattomaan ja sovittamaan. Sanotaanko että Tornio-Oulu-Kajaani akselilta jos löytyis, niin ois aika jees. Mut jos aattelee että Jyväskyläänkin edes takaisin matka maksaa omalla autolla 60€, niin jos siellä on joku huippu edullinen huippupyörä jonka ostais, niin mikä jottei. Hyvässä tarjouksessa voi säästää satasia, niin kyllä nyt 60€ pensoista ei tunnu missään.
Eikä tässä mitään kiirettä homman kanssa ole. Kun nyt ennen kesää... :rolleyes: Onhan tässä vielä aikaa säästellä mania, oppia vähän näitä teknisiä tietoja ja tajuta erinäisiä muitakin seikkoja, joita te kivat fillaristit kiltisti kerrotte kantapään kautta rautalangasta vääntäen, kun en muutenkaan tajua. :D
Kävin tossa aamulla tunnin mittaisessa raskaaksi luokitellussa spinningissä. Naama oli niin punanen, että jos se ois ollu yhtään punasempi niin ei ois ollu mitään eroa! Vaatteetki oli ihan märkiä. :D Kätevää kun omat pyöräilykengät sopii spinningpyöriin. :)