Eilen puoli tuntia. Riitti mulle.
Printable View
Eilen puoli tuntia. Riitti mulle.
Joo, hyvältähän se sinunkin juoksu näytti;). Täytyypi käydä sitten Lohjansaaressa päin. Meinaa nää taajaman kävelytiet olla aika hiekossa kunnossa nyt.
Eilen Kemissä, duunimatkalla hotellilta n. 10 km lenkki. Sulaa asfalttia ei missään, mutta kadut muuten aivan loistavassa kunnossa, kyllä huomaa että talvikalustoon on panostettu hiukan eri tavalla kuin ainakaan Seinäjoella. Katuja ois voinu ajaa vaikka maantiepyörällä, niin tasaiseksi oli saatu höylättyä.
Eilen juoksin vajaan tunnin. Aivan liian vähän on tätä lajia tullut harrastettua viime aikoina. Vielä pari vuotta sitten tuli juostua 7-10 h per viikko. Nyt on tää penkkiurheilu, siis pyöräily, vienyt voiton. Syksyllä skarpataan taas, että selvitään kohtuullisella ajalla 33 km Pirkan hölkästä.
Nastoitetut juoksutossut tuovat tähän helpotuksen. Itsekin aikoinani liukastelin kesäkengillä, mutta nyt on mennyt jo useampi talvi nastoitetuilla lenkkareilla. Eivät ne aivan kesäkeliä ja -pitoa tuo, mutta tosi rennosti pystyy juoksemaan hyvinkin jäisillä alustoilla. Suosittelen lämpimästi kaikille talvijuoksijoille. Kyse on siis tavallisista lenkkitossuista, johon olen laitattanut nastat - valmiiksi nastoitettujakin tossuja toki on markkinoilla. Nastoitus kustantaa pari kymppiä, ja voidaan tehdä vaikka vanhaan kenkään.
Tänään pari tuntia peekoota vesi/räntäsateessa (molempia tuli vuoron perään) joten mies munia myöten märkä ekan vartin jälkeen. Jos ei tosta muuta hyötyä ollut niin kasvatti luonnetta ainakin. :mad:
Herrasmies ei juokse.
äsken olin juoksemassa. peekoo sykkeillä 1h10min olin. Vähän hassulta tuntu lopuks. Täytyy ottaa vakitreeniohjelmaan taas mukaan
jotain 400m juoksua ja kävelyä 8km
Justiinsa 1h 8min.
Maanantaina 22.3 testasin hieman juoksukykyä. Elämänin pisin yhtämittainen juoksu, puolimaraton jäisillä teillä hieman yli kahteen tuntiin. Hieman reenausta ja kokomatka vois syksyllä mennä neljän tunnin pintaan. Ehkä!!
15 kilsa ja tunti.45 min.
Aamupäivällä vähän yli tunnin korttelisuunnistus (rata 11,4km).
Sarva Xero on mun lestille mainio nastakenkä, kevyt, napakka ja rullaava.
Viime vuoden heinäkuussa kaivoin komerosta esiin pitkään koskemattomina olleet lenkkarit ja kävin vetäisemässä kahtena peräkkäisenä päivänä lyhyen mutta hitaan hölkkälenkin.
Lopputuloksena pari isoa rakkoa jaloissa, ja lenkkareitten päätyminen takaisin komeroon.
Kuupperin testissä n.20 vuotta sitten, intin palvelusajan jälkipuoliskolla tais olla.
tänään kävin taas juoksemassa. 1.5h oli, ja kanuuna toverikin tuli vastaan, vaihdettiin morjestukset!:) kyllä piristää:p
Eilen tunti ja tänään toinen. Eipä kuraantunut pyörä eikä ajovarusteet, ja hiki virtasi kumminkin. Paljon oli juoksijoita liikkeellä.
Tuossa kevyesti puolitoistatuntia juoksentelua. Hikikin melkein tuli kun alkoi aurinko paistella.
Tunti sitten 1:17 kevyesti
Eilen päivällä tunnin kevyt lenkki, ja illalla puoli tuntia "revittelyä". Täytyy valitettavasti todeta että ei kulje mihinkään, mutta onneks ei oo vielä niin tarviskaan.
Toissapäivänä otin kaksi juoksuaskelta bussiin ehtiäkseni (ja vasemman jalan akillesjänne repesi lievästi; en juokse vähään aikaan!), enkä edes ehtinyt mokomaan.
Toissapäivänä mokasin ja tuli kiireessä lähettyä juoksulle. Oli varmaankin ensimmäiset juoksuaskeleet sitten lokakuun ja jalat on kyllä sen huomioineet. Eilen vielä kävelystä tuli jotain, tänään ei; lihakset ihan lukossa ja sikakipeät. Onneksi pyörällä voi aina ajella, vaikkei muuten koivet toimisikaan.
Tänään juoksin mukavan kuuden kilsan lenkin.
Jälleen kevään saapuessa näkee miten sohvaperunat ovat joukolla ulostautuneet uusissa juoksutrikoissa juoksentelemaan.
Joka keväinen ilmiö joka menee muutamassa viikossa ohi.
Täytyis avata oma juoksukausikin, mutta hiihtämässä täytyy vielä ainakin kerran käydä.
Viimeksi juoksin Helsinki City Triathlonissa viime syksynä. Sitä edeltävään kertaa voi olla vuosia. Eihän mulla oo edes juoksulenkkareita.
Äskön käväsin reilun tunnin hölkyttelemässä.
Saunan alle vein juniorin pyöräilemään juoksutossut jalassa. Kevyt 45min/7.5km.
Nuoremman pojan kanssa tänään uusien asfalttilenkkareidensa sisäänajoa 0,5 tuntia. Eilen uudet Brooksit lähti matkaan ja niillä hierotaan pohjia kohti kesän suunnistushäppeninkejä. Nastaritkin joutuu näemmä vaihtamaan, kun kasvupyrähdys alkaa iskemään päälle.
Tänään tunti vauhtileikittelyä ja mäkivetoja, tuntui paremmalta kuin aikoihin sateen jäljiltä hapekkaassa ilmassa. Mulla tuntuu toi katupöly vähän ahdistavan rööreissä joten nyt oli oikein jees.
Tänään palauttelevaa noin 2 1/2 tuntia.
Kun tuo aurinkokin alkoi paistaa iltapäivästä niin kävin juoksemassa kevyesti reilun tunnin. Enemmänkin olis maistunut mutta piti käydä hoitamassa yx työjuttu sen jälkeen, kävellen tietenkin:).
Iltarastikausi aloitettu tänään, juoksu oli hankalaa lipsuttelua sohjoisilla ulkoilupoluilla.
Ei ollut talvikunnossapitoa, eikä ole kevätkunnossapitoakaan stadissa.
Voisivat käydä koneella nuo latupohjien sohjot poistamassa.
Tänään reipas 15km.Vauhtikin alkaa pikkuhiljaa löytymään.Eli laitetaan elokuun hooceeämmälle tavoite ajaksi 3:10.
Puoli tuntia tänään.
Eilen 5*maili (noin 6 min.) 5 km vauhdilla
Tänään juoksin bussille... :D
Tänään 1.5t.Huomenna kyllä pyöräillään.