Ostin itelle ne pitkät juoksuhousut säämiskä housujen päälle ja pitkän ajopaidan.
Hyvät on ollu ja täytyy sanoa että oon ollu leikkausten puolesta paljon tyytyväisempi lidlin paitoihin kuin moneen muuhun kalliimpaan paitaan:)
Printable View
Ostin itelle ne pitkät juoksuhousut säämiskä housujen päälle ja pitkän ajopaidan.
Hyvät on ollu ja täytyy sanoa että oon ollu leikkausten puolesta paljon tyytyväisempi lidlin paitoihin kuin moneen muuhun kalliimpaan paitaan:)
Sykemittareitakin näkyi olevan Lielahden Lidl:ssä runsaasti.
Ainakin ensimmäiseksi HR-monitoriksi soiva peli, eikä maksa kuin 19,90.
nimim. "Polar PE3000 jo vuodesta 1984".
En tiedä mistä johtuu mutta mun mielestä oli aivan luokattomat nuo Lidlin säämiskälliset pitkät ajohousut. Itse maksan mieluummin laadukkaista & paremmin istuvista kamoista mielelläni enemmän kuin ostan halvalla tuollaisia.
Tänään ostin hätäpäissäni LIDL:n succikset, raksin "säämiskän" irti, vedin pökät Löfflerin henkselisortsien päälle ja eikun lenkille. Toimivat hienosti lämmittävinä päällishousuina :D. Talveen sitten Löffen ws softshellit.
Eilen ostin Lidlin takin ja housut.
Hyvin istuvat (180cm/84kg poika, takki 52 ja housut 50) ja neitsytmatkalla ainakin toimivat ihan odotetusti. Eikä ainakaan hinnalla ole pilattu.
Hieman takin hengittävyyden arviointia haittaa tuo käyttämäni heijastinliivi, mutta hiki on kuitenkin pieni hinta jos tuo kerrankin säästää kolarilta.
Minä kävin kans ostamassa sen lidlin kuoritakin. Saa nähdä miten se pelaa lenkillä. Ei tuo ainakaan hinnan kirous ollu.:)
Mä ostin Sportful -kuoritakin 15 eurolla, yllättäen en Lidlistä kun en siellä vielä tänä päivänä ole käynyt. Ei vaan riitä rahat paskaan.
Samaan hintaan sain GSG:n kuoritakin. Makuasioita kumpi parempi, mutta tuossa Liiterin takissa näytti olevan melko paksu kaulus, eikä mitään hengittävää materiaalia missään. GSG:n takissa on kyljissä ja hihojen takapuolella verkkokangasta poistamassa muovipussi-ilmiötä.
Mulla on kans ollu tuo liiterin kuoritakki jo 3 vuotta. Hiki jää kyllä takin sisään lahjakkaasti, mutta täytyy sanoa, että takki pitää sateen kuin sateen. Ei mee yhtään läpi. Kaatosateella ajoin ja laitoin kännykän takin taskuun niin eipä ollukännykkä märkä kun tulin lenkiltä. Mitä nyt hikeä vähän oli pinnassa!
Yllättävän hyvin toimii nuo lidlin pyöräilykamppeet siihen hintaan nähden. Succicsia kannattaa kuitenki välttää ja ostaa löfferit samantien, vaikka maksaakin vähän enemmän.
Kolmeen viikkoon en ole Lidlissä käynyt. Sain ilmeisesti härskiintyneestä voista ( normaali Ingmannin voipaketti) rajun vatsataudin..olen kyllä huomannut Lidlin vihannesten ja hedelmien hieman heikon laadun, mutta tämä oli yllätys, ikävä sellainen.
Lidlistä on lähes yksinomaan positiivista sanottavaa. Maistuva ja edullinen ruoka on tietysti tärkein asia, mutta säännöllinen kävijä löytää sieltä muutakin, kuten mm. joitakin hifi-pyöräilyasusteita. Edullinen on juuri oikea sana, koska se kertoo, että asiakas saa ostoistaan jotain etua – näinhän ei välttämättä ole halvan tuotteen kohdalla. Tässä suhteessa Lidl poikkeaa Suomesta ennen EU:ta, jolloin halvan tuotteen usein myös maistoi. Jos jotain negatiivista haluaa Lidlistä kaivaa, niin se kohtuuhintaisten herkkujen tuominen Suomen markkinoille. Tämä saattaa näkyä vartalossa.
Jokainenhan on toki oikeutettu mielipiteeseen, mutta ihmettelen vaan sitä että mistä sinä tiedät Lidlin tuotteiden laadun jos et ole koskaan k.o. liikkeessä asioinut? Et kai vaan perusta arviotasi kuulopuheisiin?:p
No joo, en minä toki väitä että Lidl olisi mikään laatutavarakauppa ja etteikö jostain saisi tarjouksesta laadukkaampaa tavaraa mutta en tottavie pidä 15€ hintaa takista kovinkaan pahana, ja oma kokemus Lidlin tuotteista ainakin toistaiseksi on ihan positiivinen.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Pekka L
Paitsi 'ajotietokoneesta'. Se näyttää aina huippunopeudeksi 99,9 km/h, ja keskirivin numeronäytön segmenteistä on osa kadonnut.
Sykkeitä se mittaa ihan ok, eikä se ollut kallis. Joten menettelee toistaiseksi.
Lidlistä oon ostanut pitkän sekä lyhythihaisen ajopaidan. pitkähihainen on tehty hieman hassulla mitoituksella (eli ei oikein istu päälle), mutta kuitenkin käyttökelpoinen. Lyhythihainen sensijaan normaalissa maastoajelussa kuristaa, jos vetoketju on kiinni. No ehkä ne on suunniteltu selkä suorina ajaville arjalaisille ;) Kaappiin jäi...
Jokainen saa toki ostaa mistä huvittaa, mutta tuntuu olevan aika tavallista tuo asenne. "Ihan hyvää tavaraa, paitsi..." Mittari on ok, mitä nyt se ja se vika, menköön. Tottakai pitääkin asennoitua niin, että halvalla saa halpaa, mutta ei mulla ole varaa hakata rahaa tuollaiseen. Väkisin palaa pinna jossain välissä ja sitten marssitaan toiseen kauppaan ostamaan se hyvä. Ostan mieluummin kerralla sen hyvän ja jätän kuran kanssa läträämisen muille.
Tää on mun suosikki, hyvä paita:D
Niin tai voiko ajaa vaikka ilman paitaa, jos se vain ei ole mukava...:rolleyes:
Jos pitäisin vetoketjun auki, "Herra 47"-tyyppiset rintakarvani näkyisivät niin pahasti, että pyörällä ajamisesta ei tulisi mitään, kun joutuisi ravistelemaan liian innokkaita naikkosia irti jatkuvasti ja useita kerrallaan ;)
Ja lisää Litliä:
Ostinpa pumpun, sellaisen jossa on paineilmapatruuna jolla ohjeen mukaan täyttää 2 rengasta. Onko tietoa missä patruunoita myydään, Litliläinen ei tiennyt, ehdotti AGA:aa. Tosin pumppu toimii myös lihasvoimalla. Ihan humbuugi lelu mutta mä sorrun aina tuollaisia kokeilemaan kun eivät ole hinnalla pilattuja ja onhan siinä tötsät auto - sekä dunlopille ja paineilmamittari. Tavaramerkki on Beto
Meikäläinen osti poistokorista sellaisen 100mm mittaisen pelkästään paineilmapatruunalla toimivan.
Paikallisesta Honkong kaupasta paineilmakäyttöisiin ilmapistooleihin tarkoitetut patruunat taitaa olla sopivat.
Meinasin tuollaisen paketin käydä hakemassa
http://uusi.muovisotilas.fi/product_...f4c9332fc0526d
tai tilaa tuolta ;)
Fillarinpumpuissa käytetään yleensä (suunnilleen ainoa poikkeus taitaa olla SKS) (kalliimpia) kierteellisiä hiilidioksidipatruunoita. Mallista riippuen tuollainen kierteetönkin voi kai toimia, todennäköisimmin ongelmana on patruunan liikkuminen niin ettei sitä saa aukipuhki tai kaasun vuotaminen kierteiden kohdalta ns harakoille.
Yhden patruunan riittäminen riippuu tietysti renkaasta ja tavoitellusta paineesta, joskus jostain neetissä näkemieni testitulosten mukaan 16 g patruuna riitti muistaakseni juuri ja juuri yhden tavanomaisen maantie- tai maastorenkaan täyttämiseen tavanomaiseen paineeseen (7-8 bzw muutama bar) ja 12 g patruuna tietysti noin 75 % siitä.
Tossa meikäläisen mallissa on kierteetön säiliö.
ja tuon tyhjän ajattelin napata malliksi kun kauppaan menen.
maastopyöränrenkaaseen yhdestä riittää suunilleen tuon 75% eli kyllä sillä päästelee menemään.
eikä tuo toinen säiliö paljoa tilaa vie ;)
No sitten. Noita kierteettömiä 12 g patruunoita voi löytyä soodasifoninpatruunoina edullisesti myös taloustarvikeosastoilta/-liikkeistä, nykyään ovat kyllä sillä puolella aika harvinaisia. (Ilokaasua sisältäviä kermasifoninpatruunoita taas ei enää saa kuin erikoiserikoisliikkeistä, mutta se onkin jo toinen juttu...)
moi kaikille:p itse ostin lidlistä väh aikaa sit juoksutakin ja rikoot pyöräilyä varten housut ovat hyvät / näköiset takki myös hihoista vähän nafti mut eipä mua haittaa..ja pitää vettä ihme kyllä:rolleyes:..ja eipä ollu hinnalla pilattu.. jatkosakin tulee ostetua jos jotakin mukavaa on :p:p
Noita CO2 patruunoita sai vielä reilu jokin aika sitten Biltemasta, mutta näyttää nettisivujen mukaan poistuneen valikoimasta.. :(
Eipäs käykkään ainakaan Gamon patruunat.
halkasija säiliöllä hivenen pienempi se ei varmaan haittaisi mutta kokonais mitta on 5-8mm lyhyempi.
joten kävin fillariliikkeestä ostamassa paketin.
Riittävän iso mutteri (tai parikin) säiliön pyöreän pään ja pumpun kiristettävän osan väliin varmaankin auttaa tuohon.
Innovationsin sivuilta löytyy taulukko, josta näkyy kullakin patruunakoolla saadut paineet.
http://www.genuineinnovations.com/yieldchart.aspx
Poistin myös ne 12 ernon sukkahousut. Varsinaista ajokokemusta ei noista vielä ole, mutta ensivaikutelma asiallinen, hintaansa nähden vähintäänkin asiallinen.
Ostin tänään jalkapumpun mittarilla 5.99€:D Tubeless kumi meni vanteelle että *naps*vaan.
Mulla se naps oli kuulua ohimosuonesta kun samalla värkillä yritin lisätä ilmaa maantiepyörään. Se että pumpusta tulee paljon ilmaa painamalla on ilmeisen kääntäen verrannollinen siihen minkä paineen sillä saa aikaan. Niin tai näin painemittarin -jota olin vailla sain mielestäni ok hintaan ja samaan hintaan sain jonkinlaisen ilmapumpunkin;) .
Sitten kun toi brakaa,kirjoitat joulupukille että se tuo sulle oikeen pumpun:vaikkapa 75v juhlamalli SKS Rennkompressor
Täällä on myös langettu samaan jalkapumppuun ja hyvin on kumit täyttyneet... Onkos kukaan kokeillut niitä "sovittimia" palloihin yms.?
Mulla kesti lidlin pumppu 3 vuotta, sitte hajos liukuhokkit sieltä sisältä ja se ratkes.. Oli pirun hyvä pumppu.. ilmaa sai hetkessä 3bar
Hyvä ostos..*hakee liiterin esitettä*
Maanantaian 10.3 taas ostoksille. Laatu pyöräilytarvikkeita taas tarjolla.