No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti flys
Tai kävelytiet pyöräilijöille!?
Printable View
No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti flys
Tai kävelytiet pyöräilijöille!?
Näinhän se on ollut jo vuosia...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Sami P
Olikohan joku keltapaitainen kanuuna? tulossa maastopyörällä Vehoniemen suunnalta eilen illalla ennen klo seitsemää? tämmöistä moikkasin "isolla tiellä" :rolleyes:
(Nostetaan nyt ikiwanhaa topicia, ettei tarvitse luoda uutta.)
Haluaisin vain kiittää sitä sinisissä pukeutunutta maantiekuskia, joka ajeli tänään puolilta päivin Saarenmaantieltä Kaarina Maununtyttärentietä Valkeakoskelle päin. Tarjosit vetoapua, mutta eihän meikäläisen kunnolla pysytty siellä perässä pitkäänkään. Ja sitten putoamisvaiheessa oli ilma niin lopussa, etten voinut edes kommunikoida. :)
- punamusta Spessukuski
Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen? Mä oon nähny teiät niin monta kertaa..
http://map2.navici.com/FON.Y29weXJpZ...JXtOi2KuE=.png
Isäni toimi aikanaan vuoden ajan Vetelissä opettajana. Vaikka se selittäisikin monta asiaa (ja ikäluokkakin ainakin melkein täsmäisi), en silti usko hannupulkkisen kuluttaneen penkkiä hänen tunneillaan. :rolleyes:
Sinä mukava ja nätti pyöräilijätyttönen, kolmekymppinen tai vähän alle. Näin sinut joskus jossain tai sitten ehkä en, mutta näkisin kuitenkin mielelläni uudestaan. Tiedät kyllä mikäli tarkoitan sinua. Otathan yhteyttä.
:rolleyes:
Kukahan lienee se vanhempi mieshenkilö, joka jo vuosituhannen vaihteessa ajeli oranssilla Marin Rift Zonella (?) ja pysäköi sitä Tapiolassa saman istutuspuun metallisen suojakehikon toiselle puolelle kuin mihin minäkin olen oman Marinini aina kiinnittänyt. Viimeksi bongasin pyörän ko. paikasta varmaan joskus vuosi sitten, omat pysäköinnit kun tuolla ovat hieman harventuneet.
Tuleehan tuosta ajeltua, mie oon se joka ajaa hiljaa ja jolla o komia Rush
Töihin tullessa huomasin, että pyörätelineessa oli jollain sinivalkonen Nishikistä tehty fixi, etujarru oli ja on-onen takanapaki sattu silmään. Tunnistaako kukaan palstalainen omistavansa moista? Helsingissä Ruoholahdessa bongattu.
Milloin ja missä koulussa isäsi oli. Minä olin 55-60 Vetelin yhteiskoulussa ja vuoden lukiossa. Kun en pärjännyt niin lähdin maailmalle. Muistan, että yhteikoulussa kiusasimme käypäläisiä melkein hengiltä. Mitä asiaa se selittäisi jos olisin ollut hänen tunneillaan?:D
Oliko se itse VesaP joka ajoi eilen (to 10.5) noin kello 18 aikoihin Röyläntiellä ylämäessä mua vastaan. Kyseisellä tyypillä oli alla keltainen Giantti ja päällä keltainen ajotakki. Ainakin kuski jaksoi nostaa kättä tangosta kun tervehdin.:D
Ketkä olivat päässeet Orionin Kotiapteekki -lehteen (nro 2/2007) poseeraamaan? Surlyn perässä kulkee Burleyn lapsikärry ja pyörä taitaa olla lähettien ajopelejä, ainakin BC Hellsinki-tarra ja erilaiset pinnoissa kiinni olevat lätkät näkyvät hyvin.
Ketkä tunnustaa ajaneensa porukkalenkkiä tänään klo 10 aikoihin välillä Alaveteli-Kaustinen ? Pirttiniemi-Jylhä välillä tuli ensin pari maantiepyöräilijää vastaan ja n.10min perässä isompi joukko 10-15 pyöräilijää. Osa moikkaskin . Minä ajelin yksin vastaan quickstep paita päällä. :eek:
Oliko se joku teistä? Eilen alkuillasta matkalla kohti pohjoista pyörät hopeaisen diesel-volkkarin katolla, tauolla siinä iin pohjoispuolella olevalla marjapuuron värisellä grillillä/terassilla perheensä kanssa.
Eiköhän se vastaus löydy Ykspihlajan Reiman tai Kälviän Tarmon suunnalta, vaikka kälviäläisistä huomattava osa olikin ISM-kisoissa Sipoossa.
Tai sitten ensi viikon Seljes Triathlon on paisunut niin jättimäiseksi, että joku on ryhtynyt treenaamaan tosissaan kisareitillä :D
Havaittu kaksi pyörämatkailijaa, perävaunut pyörissä kiinni. Torstaina 2.8. Siilinjärveltä muutama kilometri Viitasaaren suuntaan, suunta länttä kohti. Miten reissu sujuu kärryt perässä maantiellä? Jos matkalla olette vielä, toivon hyvää loppumatkaa.
Havaittu joku suhteellisen pervon näköinen sinkuloija temppuilemassa -oiskohan ollut siinä kampin kauppakeskuksen liepeillä - toissa iltana.
Ellen tietäisi paremmin niin väittisin etä se oli ystäväni dt.
Tulipas muuten tänään Haltialan suunnalla todella hieno Colnago vastaan. Nopiaan mentiin ohi ja kohdalla oli muitakin mankeloitsijoita jotka söivät huomiokykyä hieman ettei riittävän tarkasti nähnyt, mutta punaista ja mustaa näkyi. Ettei olisi ollut peräti Pyöräsi Kuva-topicissa foorumnistien (sivuunkirjoittanut mukaanlukien) kuolaa valuttanut arvoisan nimimerkki Get-a-wayn arvoisa Ferrari?
Kuninkaantie - Luoma - Masala. Valkoinen suoratainkoinen maantiefillari tuli lenkin loppupuolilla selkä edellä vastaan. Ohi en kehdannu mennä.. ois vielä polkenu suohon maastopyöräilijäparan, mutta ihan kohtalaista vauhtia piti kunnes koulun kohdalla tiet erkani. Olikohan joku foorumilainen? En fillarin merkkiä tunnistanut, mutta vaikutti putkiprofiili Nishikin hybridi prolta?
Valtatie kolmosella jossain Kurikan paikkeilla perjantain ja lauantain välisenä yönä noin 00:30 tempofillarilla, valot stongassa ja kypärässä?
Kuka / ketkä tunnustavat olleensa pyöräilemässä lauantaina Paloheinässä kesken 100km juoksun SM-kilpailun?
Osaa ne pyöräilijätkin törttöillä eikä vain autoilijat: kuva
Kaksi maastopyöräilijää eilen tuolla jalkarannan/messilän suunnalla tuli vastaan ja kääntyivät perään.
siinä juteltiin ja pienen pätkän ajettiin kimpassa.
jos sattuu lukemaan niin voisi privaa heitellä :rolleyes:
kuva
Ei ole mun ottamani, enkä ollut itse tilannetta paikalla todistamassa, mutta joka tapauksessa jos jompikumpi kuvan fillaristeista olisi vaivautunut hieman hidastamaan vauhtiaan he eivät olisi kohdanneet juuri juoksijoiden kohdalla. En ainakaan kuullut mistään varsinaisesta tunteiden kuumenemisista, ei kuulu ultrajuoksun henkeen ryhtyä rasittamaan itseään avautumalla kesken kilpailun, se aiheuttaa vain turhaa stressiä ja rasitusta. Sattuipa vaan kyseisen kuvan ottaja jälkeenpäin ihmettelemään tilannetta.
Koska kilpailureittiä ei ole suljettu muilta käyttäjiltä on siellä käveleminen, juokseminen, pyöräily ja rullahiihtäminen ym. tietenkin sallittua aivan normaalisti, mutta edes vähäinen muiden reitin käyttäjien huomioon ottaminen voisi joskus olla paikallaan. Varsinkin kun 100km juoksukilpailun jälkipuoliskolla kaikkien juoksijoiden refleksit eivät ehkä ole aivan terävimmillään ja äkilliset väistöliikkeet voivat johtaa jopa suoranaisiin loukkaantumisiin.
kuvaa ei löydy serveriltä...:rolleyes:
Oisko sen näköinen tilanne, että juoksijoita ohittanut pyöräilijä on arvioinut vastaantulijan vauhdin väärin.
Kuvan pyöräilijöillä ei ole kummallakaan kypärää? Liekö kyseessä autoliiton agentit? Jotka koittavat tahrata lajin uljasta öö no jotain ?
Huh - mää jo säikährin että oliko mulla niin kiire että olisin törppöillyt mutta ei sentään.
Ihan offaria mut kisasta olis voinut varoittaa vaikkapa Paloheinän majalla ja muilla sisääntulopisteillä sellasilla hyvin näkyvillä, vaikkapa lippusiimasta roikkuvilla plakaateilla joitten kiertämiseks olis tarvinnu liki pysähtyä ja lukea se plakaatti. Nyt ainakin mun huomioni kiinnitti vain ja ainoastaan keskellä paria risteystä ollut suuntaviitta jossa oli juoksutossun kuva. Ja tietty ne numerolapuilla merkatut juoksentelijat jotka kierrän aina kaukaa.
Juoksijat oli varmaan aika väsyjä tuon päivän jälkeen, hurjia tyyppejä. *peukku*
Offtopic jatkuu, pahoitteluni.
Tuossa olet muuten täysin oikeassa, toisaalta kilpailun osanottajamäärä taisi tulla järjestävälle taholle pienoisena yllätyksenä. Tietenkin tapahtumasta olisi voinut varoittaa, vaikka osanottajia olisi ollut vähemmänkin. Kun satun kisan järjestäjiä jossain näkemään voin tiedottaa toivomuksesi kirjattavaksi ensi vuoden "parannettavaa"-listalle.
Olosuhteet lauantaina olivat kyllä melkoisen paahtavat. Ainakin huoltosuoralla, jossa itse muutaman tunnin vietin aikaa. Voitonhan tuossa kisassa muuten vei kaveri, joka on fillariakin kuljettanut aika vauhdikkaasti, uinti- ja juoksuosuuden välissä. Mm. Ibizan ironmanin voiton ja pitkien matkojen MM-joukkuepronssin arvoisesti.Lainaus:
Juoksijat oli varmaan aika väsyjä tuon päivän jälkeen, hurjia tyyppejä. *peukku*
Kauhea kun tuo huutaa
Eilen sukuloimassa Kaustisen Köyhäjoella. Ohi pyyhälsi täkäläisissä maisemissa harvinainen ilmiö: kaksi maantiepyöräilijää. En tiedä mistä kaukaa olivat eksyneet tänne - ehkä foorumilaisia? Valitetttavasti tunnen maantievehkeitä niin huonosti, etten pystynyt siltä etäisyydeltä bongaamaan merkkejä.
Enpä ole aikaisemmin törmännyt kahteen Alanistiin enkä kyllä muutenkaan kohdannut muita Alanilla ajavia, mutta tänään sekin ihme tapahtui aamulenkin yhteydessä. Itse en tosin ollut tällä kertaa reissussa Alanilla vaan Cervelolla...
/ panu.
Tänään aamukasin nurkilla joku kyykytti Fordeja Fortilla Mansen Hämeenpuistossa teatterin nurkalla. Joku täältä?
Mustanpuhuva Fortin CC näytti liikkuvan hyvää kyytiä. http://fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif
Oliko foorumilaisia, kun turussa pyyhälsi fixi? kuski harmaalla pyörällä meidän neljän hengen seurueen ohi noin kello 11:00 Turun aluetyöterveyslaitoksen kohdilla lemminkäisenkadulla.
Komea pyörä oli. Kaveri tuumas kun pyyhälsit ohi, että onpa selkä pysynyt hyvin puhtaana, vaikka ei pyörässä ole lokareita ensinkään.
Samaa ihmettelin kyllä itsekin. pyöräsi ei näyttänyt roiskivan vettä selkämykseen.
Pure Blood (veikkaisin S-koko), eilen Hyvinkäällä ja kuski tuntui hiukan olevan hukassa ;)