Noh noh, äläs nyt liian tosikoks ala;) . No asiaan. Ei vaan varmaan ihan kyytien takia kysellään. Ite meen kaverin luo ja jään varmaan etelään sunnuntaina eli ei oikeen mun osalta onnistu.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti jannek
Printable View
Noh noh, äläs nyt liian tosikoks ala;) . No asiaan. Ei vaan varmaan ihan kyytien takia kysellään. Ite meen kaverin luo ja jään varmaan etelään sunnuntaina eli ei oikeen mun osalta onnistu.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti jannek
Hieno lenkki tänään. Kiitokset vetäjille. Olen peesannut koko elämäni ja siitä tavasta on hankala luopua :D . Matkaa tuli vähän yli yhdeksänkymmenen ja vauhtia vähän alle 30km/h. Suosittelen! :)
(vasta-)Tuulinen yhteislenkki tänään. Oli vain yksi "apuajaja", joten joutui jopa itse vastatuuleen polkemaan, kun tämäkin sielu karkasi ylämäissä omille teilleen. :D
Kurkimäen kierros 62 km / 25km/h.
Onkohan mahtollisesti huomenna ketään lähössä yhteislenkille?? Ja kympiltähän se lähtö on?
21.5.06 Vehmeri. 4 ajajaa ja yksi :o .
100 km / 3h30 min. Vierailevana tähtenä oli Picaron "veteraanimestari", joka näytti harvalukuiselle (3), mutta sitäkin innokkaammalle kuopiolaisryhmälle mäennousu- ja tarinointitaitojaan :D . Kerrankin matkalla ei pitkästytty. Näytettiin lopuksi Uuhimäki ja siellä ryhmään liittyi tuttu kaveri nimeltään "noutaja" ;) . Hyvä lenkki. Suunnittelematon, varmuudella ylikuntoon johtava harjoittelu tuottaa näköjään tulosta. Kotiportailla pystyin tänä sunnuntaina jopa puhumaan naapurin kanssa muutaman sanan. Tätä ennen ei mitään saumaa.
Kiitos lyhyestä, mutta hyvästä kydistä kuopiolaisille. Tuli testattua, että tällä kunnolla ei vielä uskalla koko satasta kyydissä istua.
Tuo edellisen lenkin picarolainen on mun tuttu, en tiedä olenko ylpeä siitä.:D
No olen, hyvä jätkä se on suustaankin.;)
Kyllä se kaveri mainitsi sinut tuntevansa - hänkin oli siitä ylpeä! :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Oisko ketään ens sunnuntaina lähössä yhteislenkille? Vois vaikka käydä kiertelee jossain kauempanakin kun kerta ajokeliä piisaa.
Tämän sunnuntain lenkki 100 km Alapitkälle kiertäen ja takaisin. Keskinopeus naisosanottajasta huolimatta 30km/h. Osanottajia 6-7. Itselle vauhti sopi hyvin. Kunto on näköjään kesän aikana parantunut.
Tämän sunnuntain lenkki oli Vehmeri. Lähti 7 ja palasi 5 ajajaa. Pohjoisen kautta kiertäen lossille vauhti oli 33 km ennen katkeamistani (ne mäet :mad: ). Lossin jälkeen ajo olikin leppoista (kuten muille myös ennen sitä). Koko lenkin ajoaika keskustaan oli tasan 3 tuntia eli 31,5 km/h. Jopa kahvit juotiin lossin kioskilla, joten mukavaa oli. :D
Iltoo Kuopijo!
Jos Teillä ei oo muuta tekemistä ensiviikon lauvantaina (12.8), niin tulkee ajamaan porukalla Puruveden ympäri 112km kunto/kilpajon merkeissä. 10 euron osanottomaksulla saa juoma / ravintohuollon, saunan ja tod.näk arvontapalkinnon. (viime vuonna jäi 2 ilman eli melkein joka arpa voittaa :) )
Startti tapahtuu klo 10 Neste Harjun Portilta n. 25km Savonlinnasta Punkaharjulle päin.
Lissee webissä: http://www.harjunportti.fi/puruvedenkierros
-Tuomas Huttunen
Onko kiinnostuneita? Minulla olisi ns. tila-auto, jonka takaosaan istuimen/-ten kaatamisen avulla saisi pari pyörää mahtumaan ainakin palasina (?). Oma pyörä kulkee katolla. Aamullahan joutuu lähtemään aika aikaisin, että ehtii. Oma lähtö ei vielä mitenkään varmaa ole mutta laitan ennakokyselyn kuitenkin.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tumppi
Tänään ajettiin vajaa 90 km vajaaseen kolmeen tuntiin Pelonniemen päähän ja takaisin. Miehet ajoivat vielä Julkulan kautta keskustaan mutta minä tulin maitojunalla suorinta tietä kotiin. Ajajia kuusi kappaletta. Osanottajien mukaan (muiden) reissu oli "leppoisa" kun keskari jäi hivenen alle kolmenkympin. :D
Mukavaa oli. :)
Niin, Pirkko Mannola oli sattuneesta syystä päivän "teema". ;)
Jep, eka yhteislenkki tänäsuvena. Kivaa oli, joskin minun kunnolle 'hiukan' liian reipas vauhtinen!
Otin hölmöyksissäni lähinnä videokuvaa ajosta ( ihan mukavaa katsottavaa )mutta kun en saa niitä tänne jakeluun! Pari kuvaa otin, joista toinen 'susi' ja toinen tyypillinen, siis jossa ei näy juuri mitään! No toki jotakin!
http://img160.imageshack.us/img160/9...kuvaaspbg8.jpg
Onhan tässä leveä takapuoleni hyvin oikealla esillä. Nyt saa ainutlaatuisen kuvan ajokuvaosastoon. :D . Sinähän ajoit erittäin tyylikkäästi - ei olla suomalaisittain liian vaatimattomia.
Hajotin fillarin oikean puolimmaisen kahvan aivan kirjaimellisesti osiin. Rikoin sit samalla erään sankaa muistuttavan osan. Joten jos jollakin on tai tietäis jossain olevan vastaavanlaista, pois heitettyä, niin eiku kauppaa hieromaan! Luulen et tuo ks. osa vois olla ehjä, muuten 'loppuun käytetyssä' kahvassa.
Kahva on n. vuodelta 2000 ja Flight Deck tuella.
Yhteislenkille tulo katkesi jo alkuunsa hautausmaan nurkalle, jossa oli reipas määrä pullonsirpaleita (:mad: *keleen hipit ja huligaanit). Huolimatta pikaisesta kotiin palaamisesta ja yllättävän nopeasta ulko- ja sisärenkaan vaihtamisesta pääsin starttamaan vasta 10.30. Toivottavasti lenkillä riitti osanottajia. Itse kävin Vehmersalmen vierasvenesatamassa (98 km).
Moro!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti StantheMan
Harmi ku sun kimppalenkki katkes ennen aikojaan. No, käytiin viiden porukassa ajelemassa Vehmasmäessa ja lossilla Kaffella. Takas tultiin motarin molemmin puolin kierrellen (kilsoja metsästämässä :) ). Mittariin tuli lähtöpaikasta riippuen ~90-100km.
-Make
Tänään kuudella hengellä Vehmeri pohjoisen kautta. Kahvitauko lossilla ja Ritisenlahti vielä sakkokierroksena. Tänään oli vähän sellainen "varsat laitumella" meininki. 60 km kohdalla, kun taju meni, keskivauhti oli 33 km/h. Koko reissu oli jonkin verran yli 100 km ja aikaa meni vähän yli 3 tuntia. Nollasin mittarin vahingossa n. 65 km kohdalla, joten tarkemmat tilastot katosivat mittaritaivaaseen. Setäosasto oli katsonut sään kalenterista ja talvivetimissä tuli lämmin.:o
"Pojilla" oli varmaan käynyt flaksi Rauhanlahden tansseissa:rolleyes: , sillä osallistujia syyskuun ensimmäiselle sunnuntailenkille oli tasan yksi eli minä. Ajelimme 70 km Vehmasmäen kautta Ritisenlahteen, munkkikahvipaussi lossilla ja takaisin keskustaan vajaassa kolmessa tunnissa. Kevyttä sadetta oli, mutta kastumaan en joutunut. :)
Tänään sitten olikin tungosta. Ajajia viisi. Räimä ja Uuhimäen kierros teki yhteensä 80 km. Kallansiltojen vastatuuliosuus (7 m/s) huomoiden alun eka 20 km meni lievästi sanoen hapoille (31,7 km/h). Onneksi seuraava 20 kilometrinen hissuteltiin (:rolleyes: ) ja 40 km kohdalla keskari oli vain 31,6. Aikaa meni koko reissuun 2 ja 40 ja 30+ km/h. Verrattuna alkukesän tuntemuksiin niin kyllä nyt huomaa, että kaikkeen tottuu, eikä nuo vauhdit niin tappavilta tunnu kuin kolme kuukautta sitten. :)
Tänään oli klo 18.00 Savon Sanomien urheilumuistion lukijoiden kutsuviikkokilpailu. Klo 19.00 taitavastinettiähyväkseenkäyttävien viikkokisa oli peruttu. Kiitokset kuitenkin Pyöräilyseuralle kuluneesta kaudesta. Vieno toivomus, että joku nettitaitoinen "KuoPyS psta" löytyisi tulevalle kaudelle.
Ajeletteko Sunnuntaina? Sain eilen kahvat postista ja nyt on fillari kunnossa! Kelit näyttäis vielä maantietä suosivan.
Kyllä varmaan samaa porukkaa on tarjolla, kuin ennenkin. Itse voin ajella vain pari tuntia eli normaalilla vauhdin pidolla ajan tunnin porukan mukana ja yksin puolitoista tuntia takaisin:D . Pitäisi ehtiä päivän etelän junaan.
Tänään hätäisesti porukan (4+1) mukana ehdin tunnin olla, ennen kuin palasin takaisin odottelemaan päiväjunan lähtöä. Vehmeri oli muilla tavoitteena. Matkavauhti perinteinen 30+. Keli ja seura oli hyvä. Olisi mahtunut muutama siilijärveläinenkin mukaan porukkaan - hyvistä vetomiehistä on aina pula ;) .
Eipä olis ainakaan minusta vetomieheksi ollut ja enhän tuota ole edes siilinjärveläinenkään.Lainaus:
Oli niin myterä ilma ja täällä satoi ohuesti tihkua, joten LUOVUTIN!:(
Ajettiin tosiaan Vehmeri vetomiehiä riitti ja vauhtiakin piisasi-siis 32km/h ja matkaa väh.vajaa 100km.;)Lainaus:
Tänään kolme ajajaa. Ammattimiehen vetämä vauhti oli sopivan tasaista ja Vehmasmäki-Ritisenlahden kierrokseen (60 km) meni aikaa tasan kaksi tuntia.
Porukka pienee maailmanlopun edeltä. Kaksi ajajaa ja parissa tunnissa ehdittiin 50 km Uuhimäki-Jälä -lenkki. Jäsen x oli näköjään vaihtanut itsensä eri aikaan, kun oli tunnin myöhässä päässyt liikkeelle. :rolleyes:
Jälä-Uuhimäki sateesta huolimatta. Vajaa 50 km ja kaksi tuntia. Edellä ajavan rapaa ei tarvinnut naamaansa kerätä, koska olin yksin. :)
Koska viime sunnuntain lenkki jäi väliin (piru vie pikkusormen ja osan kätöstäkin :o ), kävin tänä aamupäivällä erheen korjaamassa. Uuhimäen lenkki; aika ja matka perinteinen. Uuhimäki oli noustessa pohjoispuolelta aika luminen mutta laskin että "etelänpuoli" sula. Niinhän tuo olikin. Harvoin, kuitenkin niin paljon jännittänyt, kuin tänään sohjossa mäenlaskeminen. Muita ajajia ei siis ollut. Ensi sunnuntaina uudestaan, jollei maa ole jäässä. :D
Milloin on tarkoitus aloittaa tämän kevään yhteislenkit? Tiedä vielä ajankohtaisuudesta, mutta tuolla siilinjärven suunnalla ainakin on pyöräteiden lakaisu aloitettu.
Huomenna tai sunnuntaina käy. Ajattelin kyllä ajaa autolla maantien varteen, mutta jos keskustasta (Rastaantien Teboil esim.) löytyy renkaita rikkomaton reitti maalle, niin lähtöpaikka voi olla perinteinen Teboil. Irroita pyörän trainerista ja vaihdan alle kevlar-vahvisteiset renkaat. Jospa ne vähän paremmin kestävät. Tänään itse näin aamulla Karttulan tiellä kevään ensimmäisen maantiepyöräilijän. Ettei vain ollut kypärä jäänyt kotiin. :rolleyes:
Itse ajelin Rissalaan ja takaisin ja näin myös yhden maantiepyöräilijän, mutta taisi olla Siilinjärven puolelta lähtöisin.
Kallansilloilla oli puhdasta, mutta esim. Antikkalan pätkä on kyllä vielä hiekoitettu, mutta ainakin omat kumit kesti, kun vähensin hiukan painetta.
Onko huomenna lähdössä ketään maantielle? Voisin olla lähdössä klo 10 aikaan rastaantien teboilita. Ajamaan vaikka rissalaan ja takas.(jos pyörä kestää, 70 luvulta oleva tunturi;) ) Pitempikin on mahdollinen, takaisin pitää vain olla klo 1300 mennessä.
Minä voisin lähteä kyllä. Rastaantieltä Rissalaan ja takaisin on ihan hyvä lenkki. Ehtii Milan-San Remolle takaisin kotio:)
No klo 1000 rastaantiellä sitten:)
Tämä selvä!
Mitenkä tuo ois sunnuntaina lenkki? Joskus puolenpäivän aikoihin että kerkiää ilma lämmetä...(tai siis että kerkiän ite herätä)