Tässä kai verrataan vähän enemmän sitä kalliimpaa volkkaria ja sitä halvempaa volkkaria, eli Audia ja Seatia.
Printable View
No niin.Palataanpas aiheeseen. Kilometrejä ei ole tullut ihan siihen tahtiin kun oletin. 2kk oli kesälomalla ja tehtiin talon laajennusta niin on noi ajot jääny vähemmälle.Siinä itse asiassa tuli pieni vika jota luulin suureksikin. Kuskasin pyörää töihin autolla näytille niin ketjut olivat hypänneet pois päältä ja siitä aiheutui se että avustus ei enään toiminut. Luulin sitä isoksikin viaksi ja en jaksanut alkaa paneutua siihen kun syksy painoi päälle ja oli noita AVK:n autoprojektejakin kesken.. Keväällä totesin että anturi joka tunnistaa kammesta pyörimisliikkeen oli taittunut kiinnikkeestään ja painoin sormella sitä lähemmäksi kampea niin taas alkoi pyörä pelaamaan.
Laturi hajosi kun olin epähuomiossa jättänyt sen vesisateeseen, maahantuojalla ei ole latureita hyllyssä ja ei ole tietoa milloin tulee. Nyt on hakusessa muilta valmistajilta vastaava laturi. Pistoke ei tule olemaan samanlainen mutta saahan sen liitettyä tuosta vanhasta.
Tosiaan joo n. 5000km on tullut kuitenkin ajettua ja lisää tulee kunhan saa tuon laturin...Takuukin meni umpeen mutta ei ole tarvinnut katua, ei tässä mitään vikaa ole ollut kun unohtaa omat tössimiset.
Vesku! Kiva kuulla että pyöräsi toimii ja mitään ongelmia ei ole, mistä aiot hankkia laturin?
Menee vähän sivusta, mutta tuolla näyttää olevan alessa sähköavusteinen pyörä 499€.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs...tegoryId=10136
Ostin eilen Soliferin 7-vaihteisen sähköavusteisen polkupyörän. ("Fillari" vois panna nimiehdotuskisan pystyyn että sais jonkun lempinimen laitteelle ton nimihirvityksen tilalle. Ja oma höpinäfoorumikin vois olla jo nykyaikaa). Tänään ensilenkillä n. 10-15 km ja hitaalla etenemisellä sain tunnin kulumaan kivasti. Kevyt polkea ja vaihteet toimivat hyvin. Ajoasentokin itselleni ok. Ajattelin ostaa toisen akun että pääsee pidemmältä matkalta myös sähköavulla kotiin. Tosin nyt näytti vielä vihreää. Mikähän sellaisen lyijyakun hinta mahtaa olla? En oo löytänyt hintainfoa mistään. Eikä hakemista paljoa helpota se seikka ettei akussa eikä ohjekirjasessa kerrota edes valmistajaa. Terv. Jammu
Moikka
Jos jollain tarvetta Solifer sähköpyörän akkupaketille+laturille, niin nyt lähtis edukkaasti.
Minulta pöllittiin pari päivää sitten Solifer sähköpyörä, johon olin hommannut kuukausi sitten uudet Yasa merkkiset laatuakut 2x12Ah. Akkupaketti ei luonnollisesti lähtenyt varkaan matkaan, joten semmoinen minulla nyt tarpeettomana, siis akut ovat kotelossa kytkettynä valmiina, eli täydellinen akkupaketti :)
Jos jollain tarvetta, niin ota yhteyttä: yazkaboy@yahoo.com niin voin laittaa vaikka kuvia, että onko juurikin samanlainen, mitä tarvitset..
Hitsi! Aloitusviestistä tuli hymy huuleen ihan konkreettisesti! Tuntui kivalta ja oli niin positiivisesti kirjoitettu! Kiitos! 😃
...vaikka en tuolloin ollut pätkääkään pyöristä kiinnostunut edes, enkä moisista sähköveputtimista kuullutkaan.
Nyt on toki toisin. Sähköavusteinen pyörä ja -ily on suuri intohimoni ...kun ne nuorempien aikojen himot on hiukka vähenemässä... tässä iässä... ;) eli eivät oo enää jokapäiväistä herkkua