kaikista keskiöistä voi säätää. (joko helposti tai sitten vaikeasti)
jos on x-type eli ulkopuoliset laakerit niin siinäkin on "tavallaan" säätö laakerien kireydelle. eli kun kiristät kampiakselia niin voit eripaksuisilla prikoilla (prikat tulee kampiakseliin) säätää laakereita vasten tulevan kiristyksen.
joskus tälläisissä keskiöissä keskiö rupeaa napsumaan myös sen takia että kampiakseli on jo vedetty pohjaan saakka mutta silti kampi ei ole piukka itse keskiöön ja se saattaa napsuttaa laakeria tai kuluttaa sen ennenaikaisesti loppuun kun sovite on liian löysä.
tai sitten napsuu juuri sen takia että onkin liikaa prikkoja keskiössä (ja ehkä kampiakselissakin) ja vedetään kampiakseli aivan liian piukkaan.
olen alusta saakka toisaalta ollut onnellinen kun silloin joskus vihdoin tuli x-type keskiöt joissa laakerit ovat konelaakereita ja isommat kuin ennen ja ne voi jopa itse vaihtaa tarvittaessa, mutta toisaalta joskus kärvistellyt sen takia kun raceface tai yksikään muukaan kampisetin valmistaja ei ole ottanut sitä muuttujaa huomioon että keskiön leveyksiä on erilaisia ja täten kampiakselia kiristettäessä saattaa laakerit jo samantien vaurioitua.