rahaa, ei oo vaan vielä tullu, vaikka jo 35 vuotta oon oottanu... :rolleyes:
Printable View
rahaa, ei oo vaan vielä tullu, vaikka jo 35 vuotta oon oottanu... :rolleyes:
Että tämä järjetön krapula laantuisi. Taas sitä piti ottaa oikein olan takaa :(
Muuttoa ulkomaille...
Paketillista maantiefillarinosia englannista.
Palautumista normaaliin ajokuntoon.. nyt vaivaa jokin valtava mystinen väsymys. :(
- Garminin karttapäivitystä (kusti polkee jo)
- Canyonin 2008-malliston myyntiin tuloa...koska saa tilata :seko:
Toteutuskelpoista ideaa uudesta KESTÄVÄSTÄ UST-takakiekosta.
Aamua ja kotiinpääsyä....
2h on nyt hyppytuntia..odotan että bändikurssi alkaa:o
Odotan netistä tilatun uuden kakkulan (Tamron 2,8/17-50 mm) saapumista...
Väistämättä tulee odotettua viikonloppua.:D
Ahkera koululainen...anteeks lukiolainen, no jaa.:o
...että limaneritys vähensi ja olo paranisi sen verran, että pääsisi testaamaan maantiefillariin vaihdetun uuden ketjun toiminnan:rolleyes:
Tulis aamu ja pääsis kotiin.
Loppuis jo tää työpäivä...
Työpäivän loppumista ja polvikivun katoamista.
Moni odottaa tänään työpäivän loppumista - niin minäkin :D
Päivän luento repertuaarin alkamista...
Emäntee töistä ja kaapasta vuan.:cool:
Että kröhä vähenis jotta pääsis lenkille :( ...eli varmaankin huomista tai ylihuomista tai -
Että pääsis mimmin luo Ruottiin käymään... kolme viikkoa menny ja kolme viikkoa viel, ennen ku meikäläisen laiva lähtee tuksuttaa kothi Uppsalaa.
En mä ny ihan vakuuttunu kyllä ole tosta tyttöystävän vaihtoon menosta:mad: ... onneks vaan puol vuotta.
Harmittelin skypellä jutellessamme, että ikävää, ku en laivamatkalla sinne voi r**pätä kunnolla:D .... Mun mielestä olis ihan kohtuullista, että olis kuitenkin sellasessa kunnossa, että juttelu ja ydessäolo onnistuis...
Mitä vielä... mimmi sano, et vedä KOVAT vaan, niin hän lupaa hoitaa mua krapulassa:p.
Kyllä oon ihanan naisen ittelleni löytäny :cool: .
Työpäivän loppumista, jolloin torstai ois 4,5 tuntia lähempänä. Ja torstaihan on tunnetusti melko lähellä perjantaita. Jiiaaa!! Ja oishan se Damn Seagullsien keikkakin perjantaina.
Pakettia Saksasta. Jalat pyörii jo ja nyt pitäisi saada pyörä alle, että olisi jotain mitä pyörittää.:(
Uusia polkimia Englannista. Tietenkin juuri alkanut sadekin saisi loppua, tosin eipä taida olla tän päivän puolella siitä toivoa.. :(