Ntyt jo kaheksas pirtelöö menny...
Printable View
Sauna lämpenee tänäänkin.
oijoi. eilen tuli mökillä lämmitettyä ihan oikea sauna, ei siis mitään sähköllä toimivaa korviketta. Kyllä oli hyvät löylyt. :)
En taida lämmittää. Kello on jo pari minuuttia vailla keskiyön, joten sauna ei ehtisi edes lämmetä siinä ajassa, paitsi jos tuikkaa tuleen.
Juu, lenkin jälkeen sauna odotti mukavan lämpimänä, MUTTA valitettavasti vedet on poikki, että se sitä...:o
Kävin kaupunkin saunassa...
Luonnollisesti sauna on lämpenemässä :)
Lämpenee se, mutta tota se ei ole minun päähän pistokseni, koska satun olemaan holhouksen alainen. Toki voin minäkin asiaan vaikuttaa! En elä diktatuuriperheessä!
Minä puolstani elän diktatuurin alla.
Kun Il Duce (joka lukee "Annaa" tuossa soffalla) kielsi lämmittämästä niin ei sitten saatana.
Joo, kyllä tänään vois saunassa käydä...
kyllä lämmitän.
Taidanpa lämmittää.
Joo! Olen mökillä tällä Pyhällä ja joka ilta sauna lämpiää.Tosi hyvä sauna, jossa on varaava puulämmitys ja tosi hyvä ilmastointi.
Enpä ehtinyt.
Vaimo-kulta oli jo laittanut saunan lämpiämään, kun olin Valopää-lenkillä.
Eipä tänäänkään. Piti mennä "kaverin" tykö saunaan mutta peruuntui. Sauna on yllättäen järven rannalla hyvin lähellä Kuopion keskustaa. Kaveri viimeksi sytytti saunaa/kiuasta/puita menetelmällä pyöreät tuoreet puut ja rullalle pyöritetyt naisten lehdet. Kyllä kesti. Oli oikeastaan hyvä, että peruuntui. Naapurin koira on nyt viikon ristinäni ja sitä pitää pian mennä *usettamaan. Jos olisi mennyt "myöhäiseen", niin olisi voinut syntyä biojätelaskeuma naapurin matolle. (kyllä, koira on siellä päivät yksin ja enkä aio mennä lukemaan sille päivän lehteä seuraksi). :mad:
Tulipa tänäänkin saunottua noin tunti :)
Juuri tein tulen.
olisi melkein päivällä voinut käydä, mutta väsytti kohtuudella ja nukuin
Kohta täytyy laittaa sauna lämpenemään :)
Laitoinpa juuri ydinenergialla toimivan kiukaan tulille.
Kyllä, juuri kävin laittamassa.