Just tuon takia kortteja ei tähän talouteen hankita :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti cujo
Printable View
Just tuon takia kortteja ei tähän talouteen hankita :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti cujo
Noniin ja tänään oli kamat normipostin mukana tulleena laatikossa. Eli näytti se Visa electron käyvän, vaikka sivut toisin väittävätkin. :) Muutamaa tuntia alle kaksi vuorokautta tilauksesta, joten melkeinpä voi suositella!
Tilasin 21. päivä, mutta en epähuomiossa ottanut seurantanumeroa talteen. Rahat visalta menivät eilen. Toivottavasti tavaraakin saapuu pian, vaikka ihan kirjeenkokoisesta paketista ei kyse olekaan.
Pian tämän kirjoittamisen jälkeen karkasin töistä katsomaan postia. Olihan pakettia käyty jo klo 10.00 ovella tarjoamassa. Illalla voin noutaa paketin postista. Nopeaa toimintaa...:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti StantheMan
Paketti saatu ja purettu. Yksi "tilattu" tuote uupui, mutta luultavasti en ole sitä tilaukseen ikinä laittanutkaan, kuin omassa mielessäni. Visalta veloitettu hinta ja lasku kyllä täsmäävät. Eivät näköjään osaa lukea ajatuksia ja liittää tilaukseen "ajattelin tilata" -tuotteita. :o Pitänee pienen pohdinnan jälkeen tilata puuttuva tuote, vielä.Hinta esimerkki Lookin Keo Carpon Suomessa 125 € ja täältä n. 95€. Viidenkympin € renkaat olivat hinnaltaan n. 20€. Kävin kyllä samalla postinhakureissulla tukemassa paikallistakin pyöräilynerikoisliikettä. ;)
Ensimmäinen tilaus tuli neljässä työpäivässä lähipostiin. Misukan lateksisisäkumit olivat vaihtuneet halvempiin Ultra Light versioihin vaikka hinta oli veloitettu latekseista. Lupasivat sähköpostini jälkeen toimitaa veloituksetta oikeat. Lateksit tulivatkin postissa, mutta lyhyillä prestoilla tilatujen pitkien sijaan. Taas sähköpostin jälkeen luvattiin toimittaa oikeat veloituksetta ja henkilökohtainen varmistus, että nyt tulee oikeat. Kallista huvia heille, kun postimaksukin on ilmainen tänne Suomeen.
Toinen tilaus tuli kuudessa työpäivässä ja nyt puuttui lähetyslistaan ruksattu ja veloitettu Campan ketju. Olen lähettänyt kolme sähköpostia reilun viikon aikana, eikä niihin ole vastannut kuin sähköpostirobotti, että asiaan palataan pian. Syntyy kiusallinen tunne, että minut on koodattu epäilyttäväksi asiakkaaksi, jonka asioita ei enää hoideta.
Palaan asiaan kun asia saadaan kuntoon.
Olen huomannut että jos tilaamani tuote on loppunut niin he lähettävät mitään kyselemättä jonkun toisen, vastaavan tuotteen ja yleensä jopa hieman kalliimman. Mutta vähän kyllä ärstyttää kun eivät ensin kerro asiasta ja tiedustele kelpaako korvaava tuote asiakkaalle. Ilmeisesti kiirus on kova eikä ole aikaa kysellä joutavia vaan kamat pitää saada liikkeelle nopeasti ja tästä seuraa myös edellisen kirjoittajan mainitsemia virheitä toimitusten sisällössä. Hieman voisivat kyllä skarpata.
Neljäs tilaus lähti justiinsa, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. toisin kuin eräissä saksalaisissa paikoissa.
Tilaus lähti tiistaina ja kamat postissa seuraavana maanantaina. Toimituksen sisältö vastasi tilausta. Hinnoissa säästin n. 15 % verratuna Suomen liikkeisiin.
Lisäpisteitä tuo kauppa saa Visa-kortin kelpuuttamisesta maksuvälineenä toisin kuin monet saksalaiset nettikaupat.
Yksi tilaus ollut yli viikon "sisällä". Kyselivät 6. päivä mihin maahan lähettää pitäisi. Vastasin ja tänään taas uusi kysely mihin maahan lähettävät minulle tulevan paketin. Suomensin isoilla kirjaimilla F I N L A N D! :mad: (idiootit) Kumma homma, kun heillä on asiakastilissäni postiosoite oikein. Kerroin heille siitäkin, että voisivat selata ensi kerralla asiakasrekisteriään vähän tarkemmin.
Jospa ne ei osaa siellä Iso-Britanniaassa SUOMEA kovin hyvin:pLainaus:
Tilannehan jatkuu...
Tilaamani tuotteen sopivuus oli väärin ilmoitettu. Tilasin Tribarit 31,8 mm tankoon. Pyysin vielä tarkistamaan asian, koska valmistajan sivuilla on eri infoa. Pyysivät äsken anteeksi web-sivun ilmoittamaa väärää tietoa. Nyt pitää miettiä otanko rahat takaisin vai jotain tilalle. Tällä hetkellä ei tietääkään kyseisen firman sivut aukene, jotta voisi tilata jotain uutta. No, ensi kauden romppeitahan tässä tilaillaan ja koko talvi aikaa. :(
Asiat kunnossa:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti L'una
Toissapäivänä tuli oikeat lateksisisäkumit pitkillä prestoilla, joten sain yhteensä 6 kappaletta sisäkumeja 2 hinnalla. Lyhyet prestat sopii CC:n kiekoille kun laitan Prorace2:t kierrätykseen uusien alta pois Euruksilta.
Eilen tuli puuttunut Campan Record -ketju. Saattaa tulla vielä toinenkin ketju samaan hintaan, sillä ennen ketjun saapumista aamulla lähettämääni uusintasähköpostiini vastattiin lupaamalla laittaa uusi ketju postiin heti!?
Nyt uskallan tilata jatkossakin, sillä ylikompensoivat tekemänsä mokat asiakasystävällisesti.
Millä tyylillä ne lähettään ne paketit: DHL tai muu vastaava firma, vai ihan vaan Postilla?
Posti on tuonut kotiovelle ainakin minun tapauksessani.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti RACER
Ei siinä mitään, mutta uskaltaako mitään särkyvää tilata jos Posti rikkoo..Lainaus:
Äläkä sano et: Ei ne niin tee..
Muuten nyt kun oon noin ____________ lähellä tilaamista:D niin viel yks kysymys: Onko noissa hinnoissa postimaksu Suomeen?
Uusavuton ?Silmä käteen hyvä ihminen !Siellähän se lukee SELVÄSTI .
"
- How much is postage to Finland?
Currently all orders to Finland are free!. Better hurry though, it won't last forever!"Lainaus:
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Teukka-74
En vaan meinannu uskoa mut piti varmistaa. Kiitti varmistuksest:D
2 kertaa olen tilannut ja molemmilla kerroilla tullut oikeat tavarat ja ERITTÄIN nopeasti 2-3 arkipäivää tilauksesta ! Suosittelen vilpittömästi ! Tavarat tulevat paljon nopeammin kotiovelle, kun paikallisen liikkeen tiskille ja hinnat ovat edulliset !
Joo hyvin toimii homma tuolla. Tilasin 15.9. tavaraa ja 19.9. niitä oli yritetty tuoda kotiin sillä aikaa kun olin töissä.
Nyt kun täs odotellaan, niin tuli vaan mieleen et mihin toi seurantanumero käy???
Mitä missä sillä seurataan???:seko:
Se käy tietääkseni sähköpostikyselyihin tai puhelinkyselyihin. Nopeuttaa heidän toimintaansa mutta muuta asiakaslisäarvoa se ei anna. (Tietääkseni! :seko: )Lainaus:
Kyllä sillä seurantanumerolla pitäisi pystyä seuraamaan lähetyksen etenemistä kohti lopullista päämäärää. Minkä yhtiön palveluksia probikekit käyttää? Jos esim UPS tai DPD niin nettisivuilta löytyy seurantapalvelut johon koodit voi syöttää.
http://www.dpd.net/
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=en_FI
Kuin kauan niiltä vie keskisuuren paketin tuominen. Kun pistin tilauksen ma:ina.
Ei niin väliä mut tekis niin mieli päästä testaileen uusia kamoja...:p
Mulle on tullut kaksi pakettia ja pisimmillään on mennyt 3 arkipäivää. Tosin olen pitänyt huolen, että paketin koko on sellainen, että se mahtuu normaaliin postilaatikkoon.
Mikä on niin pirun ohut/pieni paketti että mahtuu postilaatikkoon? Kuusiokoloavain? Olen aina joutunut hakemaan paketit postista, sen verran kookkaita nuo tavarat yleensä ovat.
maantierenkaat, satula ja ajovaatteet ovat mahtuneet suoraan postilaatikkoon!