Amatööri isolla A:lla voisi tulla torstaina kimppalenkille. Elämäni ensimmäinen kunnolla maastoon soveltuva pyörä (läski) saapui pari päivää sitten, eli pahimmat paikat allekirjoittanut tulee ihan suosiolla jalkaisin, jos tämä sallitaan :-)
Printable View
Amatööri isolla A:lla voisi tulla torstaina kimppalenkille. Elämäni ensimmäinen kunnolla maastoon soveltuva pyörä (läski) saapui pari päivää sitten, eli pahimmat paikat allekirjoittanut tulee ihan suosiolla jalkaisin, jos tämä sallitaan :-)
Mistä ja milloin lenkki lähtee? Toinenkin aloittelija olis kiinnostunut.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Kiitokset vielä Mikalle vetovastuusta ja kaikille muille mukavasta seurasta. Vaikka tälläinen aivan ensikertalainen joutuikin ihan suosiolla hidastelemaan monessa kohtaa, kun taidot ei vaan riitä, niin oli silti todella hieno kierros!
T: aloitteleva sähkömies :-)
On tahkolle lähtijöitä. Foorumilla on ollut aika hiljaista tahkon suhteen. Mulla tosin pieniä mutkia matkassa. Fillari tuhoutui täydellisesti kun unohdin, että se oli auton katolla ja yritin ajaa vuokramökin autokatokseen.
Tarkoitus on silti lähteä tahkolle joko omalla tai lainafillarilla.
minkälainen osasto on lähdössä? Mulla ja työkaverilla majoitus tahkolla hotellissa.
Kaarina ajaa tänään klo 19, lähtöpaikka Krossinkadun ja Nummenniityntien risteys. Varokaa siis bemareita. Ajoa pari tuntia.
Voitin arvonnassa laadukasta vapaa-aikaa ja ajattelin käyttää sen ajamalla. Viimeksi tässä tilanteessa (n.1.5v sitten) Juha Jokila veti kelpo setit K
Raisiossa ja ties missä.
Löytyisikö opasta samalle tai toiselle suunnalle. Mitä teknisempää reittiä, sen parempi. Kalliot, kivet ja juuret on pop.
Ajolle soveltuvat päivät ovat 30.6 ja 1.7. Vai onko kaikki silloin jo kesämatkoillaan?
Tapoinko mä koko topicin?
Myös su 3.7 ilmestyi optioksi.
^mulla on ainakin työviikko tuolloin. Ei uskalla luvata mitään aikatauluja. Lauantaina pitää käydä puukottamassa muutama tyyppi ja voi olla, että su ollaan heikossa hapessa.
Turku vaihtui Tukholmaksi. Siellä en tarvii opasta.
Seiskalta sunnuntai-iltalenkkiä Kaarinan Honkkarilta. Tarkoituksena ajaa kolmisen tuntia Turun alueen metsiä kierrellen.
Tämän illan lenkki starttaa tuolta klo 18.30.
http://opaskartta.turku.fi/IMS/?laye...&title=Startti
Tarkoitus ajella noin kolmisen tuntia Kuusiston metsiä.
Kahden pyörän letka ajeli illalla Kuusiston länsipuolen polkuja. Mahtava kesäilta, lämmintä ja kuivaa! Rohkeasti vaan porukka mukaan näille lenkeille, ei ole liian totista touhua tämä.
Olikos tänään pyöräilyä Kaarinan suunnalla?
Itäharjun prisman tolpalta lähtee tänään porukkalenkki 18.00 ja voi mahdollisesti suunnata kaarinaankin suuntaan.
Mä olin näköjään väärällä Prismalla, kun etsin pyöräilijöitä Piispanristiltä. Seuraavalla kerralla sitten Itäharjulle :)
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Suunnista ensi viikolla Impivaaran palloiluhallille samaan aikaan. Parittomat viikot lähtö on sieltä. Parilliset viikot Itäharjun Prismalta.
Tänään olikin paljon lössiä jonossa. Mutta metsään mahtuu enemmänkin!
Olen lähdössä lauantaina jämin kohtalaisesti parjattuun "maasto" kilpailuun ottamaan selvää pitääkö parjaaminen paikkansa. Onko täältä päin muita lähtijöitä?
Mahtaisiko kukaan harrastaa turussa dirt/bmx touhuja? Olen justiin muuttanut turkuun ja kävin käpöttelemässä tuolla luolavuoren dirtillä. Aika hienon näkönen mesta ja jotain lipan tynkääkin siellä oli vastikään rakenneltu.
En ite ole juuri ollenkaan dirtillä ajanut, mutta haluttaisi kokeilla, kun hyvä pyöräkin löytyy. Taitaa olla näin yleisesti ottaen aika kuollutta tuo dirttitouhu nykyään.
Vinkkejä mistä löytäis ajoseruaa? Kadulla temppuilukin kiinnostaa :)
BMX-rata löytyy tuolta: http://opaskartta.turku.fi/IMS/?laye...title=BMX-rata
Leaf-areenan takaa löytyy dirtti ja hirvesalossa on pumptrack. Naantalista löytyy formicin skedeparkki missä porukka käy ajamassa. Tuossa kupittaan bemaxiradan vieressä on skeittiparkki. Talvella porukka käy ajamassa sisällä turun cubessa jossa myös Turun jatkot pidetään.
Juu kiitos. Mennään näillä eteen päin.
Täällä hep yksi satunnaisesti dirttiä ajava kaveri. Milloin lähdetään kyntämään Luolavuorea? Onko tällä foorumilla tiedossa, kuka paikkaa pääosin käy rakentamassa? Kiinnostaa siksi koska voisin hyvinkin olla talkoissa mukana jos sellaisia järjestetään.
Millainen meno muuten maastoyhteislenkeillä on, pärjääkö vähän vähemmän ajanutkin / miten pitkiä lenkkejä vedetään?
Itse olen muutamalla porukkalenkillä ollut. Lähtöpaikoissa vaivaantunutta hiljaisuutta, omat kuppikunnat jos enempi porukkaa. Viimeksi kun olin ajokoirat lähti vetään lenkkiä, joten nopeus oli aivan liian kova tälläselle 40v. ukkelille. Minua pyydettiin menemään vetäjän taakse, jonne toki menin. Jokaisessa teknisessä kohtaa taitavat kuskit eivät malttaneet pysyä takanani, vaan rynnivät eteeni ja minun oli vaikea ohittaa heitä kapealla polulla että pääsen taas vetäjän taakse. Vetäjä ei ilmoittanut minulle yhdestäkään pahemmasta alamäkipaikasta, vaan lasetteli menemään ne vauhdilla.
Joten parantamisen varaa on reilusti. Aloittelijaystävälliseksi en lenkkejä sanoisi. Tosin Frankin vetämä lenkki oli aivan eri maata, rento tunnelma ja frank selosti mitä tulossa jne. pysyin hienosti mukana.
Kiitoksia rehellisestä vastauksesta!
Ihan vasta-alkaja en ole mutta hapenottokyky ei ole ihan sitä mitä se ehkä saisi olla. Pistetään mietintään, ainahan lenkiltä pois pääsee :)
Ne lenkit nyt on tasan niin sattumanvaraisia, kun on osallistujakuntakin, että en nyt tajua mikä tän yhen sankarin psykoosi oikein on. Postaushistorian perusteella hilpeä kaveri.
Niin kuin, Vltr, sanoit, aina niiltä lenkeiltä pääsee pois kurvaamalla risteyksestä toiseen suuntaan. Kannattaa käydä vilkaisemassa meininki. Sieltä saa helposti samanhenkisiä kavereita.
Suosittelen lähtemään mukaan ryhmälenkille vaikka olisi kuinka huono kunto. Kyllä porukka ottaa huomioon hitaimman kuskin aina. Ei se tarkoita huomiotta jättämistä jos paremmat kuskit ohittaa ylämäessä ja paikka siirtyy hetkellisesti taakse. Aina niillä lenkeillä kun itse olen ollut niin jossain kohtaa himmataan vauhtia ja päästetään takaisin vetäjän taakse. [emoji846] Viime kerralla kun itse olin niin mukana oli neljä ensikertalaista ja ei todellakaan hyvä kuntoisia tai huippukuskeja. Mutta erittäin hienosti heidät otettiin huomioon ja oli lopussa ihan fiiliksissä lenkistä [emoji846]Messiin vaan vaikka epäilyttää.
Tämän vuoden Pattilan Dirttejä on korjannut ja tehnyt älyttömästi uutta linjaa semmonen n. 5hengen porukka. Ite tunnen siitä tyyppejä sekä itsekkin muutaman kerran lapion nokassa oon ollut kun kiireiltä olen ennättänyt. Facebookin puolella Alamäkijäte sivulla https://www.facebook.com/groups/340788826090396/ keskustelua aiheesta missä myös on raksatyypit. Leaffin dirttejä fixailee kanssa ketä siellä käy ajamassa ja siitäkin on oma ryhmä Facessa https://www.facebook.com/groups/913413315412511/
Kiitoksia vastauksista! Otetaan yhteislenkki ohjelmaan ja fb-ryhmät seurantaan. Olipa kyllä hyvä veto tsekkailla pitkästä aikaa tääkin foorumi, palataanpa pian asiaan.