Auringonpaiste siivitti 1,5 tunnin jääpyöräilyä. Raskasta mutta mukavaa.
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Auringonpaiste siivitti 1,5 tunnin jääpyöräilyä. Raskasta mutta mukavaa.
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Tänään tuli ajettua (tunkattua) 2.5h metsäpoluilla..
Tänään Mizen kanssa maastossa punnerrettiin n.1,5 h.ta umpipettevää pulverilunta hämärtyvässä metsässä,ei mitään järkeä mennä metsään "ajelemaan" kapeekumisilla!!! Varmaankin olisi ideaa kokeilla paksuläskistä pyörää tällaisella lumipöperökelissä ja itse testata kulkueroa kapeekumiseen.
Tänään vain työajot, vartin suuntaan.. Iltapäivällä -19, joten hyvä päivä huilia :)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Tässä on aika hyvät saumat siihen, että ekan kerran noin kolmeen vuoteen en aja Tammikuussa lainkaan. Tai noh, olen minä jo puolitoista kertaa ajanut puolen kilometrin matkan duuniin ja takaisin. Rekki jäi tänään hallille, koska ajoin mieluummin firman auton suoraan omalle parkkikselle.
ilta ajelut maasturilla 23 km ja pakkasta -24,vähän viileätä oli.
-23C. Jäällä kävin 7 kierrosta ajamassa. Typeränoloista hommaa ympyrää kiertää ;) 30 km.
Maasturilla järven jäätä pitkin 10km ja kelviä pitkin takaisin 11.5km eli yhteensä 21.5km. Ei paljon rankempaa keksi, kuin 20cm puuterilumessa jäällä polkeminen...edes -22°C pakkanen ei tuntunut missään vaan kamppeet oli vetisemmät kuin kesällä :)
Äsken krossarilla 18,7km -16C:ssä... Aika kylmä oli, mutta pääasia että 2vko tauon jälkeen pääsi ajamaan ja hyvinhän se kulki.
Iltapäivällä Keravalta Riksuun 51 km. Viileää oli, muttei palellut. Lunta oli paikoin (20 km ja 1-2 cm) ja vastus kasvoi. Ei vaan jaksa. Sinkulassa onneksi talvivälitykset 38/20 ja prot voivat pitää mölyt mahassaan. Ei tämmöinen nöösi parempaan pysty.
Takkabaari oli kiinni. Siinähän se tärkein. Lossilla kävin kääntymässä. Yllättävän kova tuuli. -25C. 55km neljään tuntiin ilman sisätaukoa riitti tänään. Vähän nihkeää oli ;) #soritästä
maasturilla saaristo kaupunki 27 km ja -25c,hyvin tarkeni kun päällä tarpeeksi.
Siirtymää, polkua ja merenjäätä yli 10km kirjasto-kauppamatkalla mutkan kautta.
Tänään kävin heittämässä parin tunnin iltalenkin plussamaasturilla..
Tänään 46km maasturilla sekalaista cruisailua..
Tänään työmatkat
15,8 km. Lumisella autotiellä, auraamattomalla kevyenliikenteenväylällä ja metsäpoluilla. Puolet meni fatbikella ja puolet täpärillä. Oli lystiä. -14 ei tunnu enää missään.
Ajoissa töistä niin 2,5h maasturilla maaseudun ja taajaman lumirännejä. Tällä lenkki kahteen viikkoon tahdilla täytyy sanoa että kaksi tuntia on ehdoton maksimi energiatason perspektiivistä. Mutta muuten alkaa olla "kesäisen lämmintä", kun tarkeni pelkällä teknisellä alusasulla kuoren alla, pakkasta -11:D.
Tänään reilua pari tuntia kierrellen ristiin rastiin katsomassa polkujen "päivän kuntoa"..
Tänään läskeilin 20 kilsaa.
Garmin kertoi, että tasan 13 kilsaa tuli puhkottua uusia uria neitseelliseen puuterilumeen Koisjärven ympäristön loputtomaan polkuverkostoon. Ja Polar kertoi sykkeiden olleen sillä tasolla että wanhan miehen ei tarvitse (=ole terveellistä) ajaa metriäkään lisää [emoji23]
Tapatalkista iKälättimellä
Tänään 2h.n lenkki lumipöperöpolkuilua Kalevanmetsä-Tuomalansuo akselilla.Olihan melkoista tarkkuusajoa,pikkaisen kun ajo-ote herpaantui niin samantien alkoi eturengas viemään sinnetänne,mutta kyllä pyöräily aina sohvailun selättää!!
Ei ole sykemittaria ollut mukana itsellä, enkä tiedä miten sykkeet pompottelee, mutta edelleen käy henkeen pakkanen jonkinverran, minkä huomaa heti, kun jonkinmatkaa ajaa vähänkään reippaammin tai esim upottavammassa lumessa normivauhtiakin.
Pari päivää sitten 22km napakassa pakkasessa. Tuubihuivi kasvoilla hengittäminen oli ihan ok, tosin pidemmän päälle kosteus rupee luonnollisesti vetää jäähän.
Iltasella fatbike oli kankea mut oli pk takin -27,,😂Toimi kyl ihan hyvin..
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tänään aamulenkiksi reilut pari tuntia metsässä möyrimässä..
Joka päivä töissä. Aamulla -31 joten hikihän siinä tuli kun vaatetta liikaa.
Reilu pari tuntia vierähti tänäänkin polkuja kiertäessä..
Tänään 71km sekalaista cruisailua maasturilla..
Kolmen viikon pakkaslepotauko loppui. Vähän kyllä arvelutti jaksanko Valkeakosken lenkin 102km, mutta - näköjään jaksoin.
Tosin viimeset ylämäet ja viimeset kilsat meni aika hitaasti ( kuten koko lenkkikin..), ja nyt on joka lihas sekä oikee polvi kipeät.
Eilen töitten jälkeen 1,5h polkuajeluja maasturilla.. Hyvin oli vakio reittiä työpaikan läheltä ulkoilijat kulkeneet ettei ihan umpihankee tarvinnut ajaa :) joten tuli sitten käytyä sen mitä valoista vielä riitti.. Kyllä oli kivaa -8 asteessa ajella, keli liki kesäinen pitkän pakkasjakson jälkeen .. Tänään lisää, kunhan saa aamupalaakin ja päivä valkenee :o
Äsken neljään henkeen Kurkimäki - Sopenmäki. 53km. Abeeceellä munkkikahvit. Kesäkeli ja talvivaatetus. Hikisiltä hommaa. Ke revähti oikea takareisi sählyssä ja tänään edellä ajaneet meidän "tytöt" jäivät varmaan vertailemaan kynsilakkojaan keskelle risteystä ja jopa piti pyörä kaataa etten päälle ajanut. No, siinä venähti oikea nivunen. Jep, pankkiin ja viinakauppaan.
Mukava porukkalenkki leudossa säässä mukavassa seurassa. Lisäksi paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia mukana! Tosin yksi vanha rouva meni vetämään lipat. Varmaan kannattaa harkita jatkossa naistenpyörään siirtymistä, hameen kanssa toimii paremmin.
Reilut 50kilsaa.
Tänään 2.5h polkuja upeassa säässä ja pitkästä aikaa Endurolla..
3h ja 32km läskeilyä
Tämä viikko on poljettu vain työmatkoja kaikkiaan kuutena päivänä 60km. Tänään oli uskomatonta ajaa palelematta - pakkasta vain -5C :)
Järvelle olin lähdössä hiihtelemään, mutta rannassa huomasin että vettä sen verran ettei houkutellut. Niinpä 2h maasturilla ulkoilureittejä, kevlejä ja polkuja. Edes vaatteita en ruvennut vaihtamaan, mutta muutamassa pakkasasteessa tarkeni kyllä teknisellä ja puuvillalla.
Tänään aamusta 2,5h klv-lenkkiä maasturilla .. Lämpöä -5astetta :o
Äsken 1h50min krossarilla palauttavaa... Oli mukavaa kun ei ollut niin jäässä