Perjantaina voisi jotain säätää.
Printable View
Sievä härveli 661:llä.
Miks nää kotipolut tuntuu tylsiltä kun pari viikoa ajeli epätasamaata?
https://lh3.googleusercontent.com/-D...2/IMG_0942.jpg
@z - traversea tona pvänä liika vähän; tiedä kumpi oheistoiminto on raskaampaa - kivuta 1700m vertikaalia ylös omin voimin 30+ lämmössä vai tulla
2200m alas u*tun jyrkkää kivikkokiharaa. btw, tolla rinteellä ei talvella lasketa, reinin laakson väärällä sivulla on
^^Kivan näköistä vaikkakin kovin epätasaista maastoa. Itte ajelin vajaa kolme vkoa 016 -suuntanumeron alueella ja jotain samansuuntaista tuntumaa odottelen mutta ehkäpä juuri ajettujen mäkien kokoon suhteutettuna.
En tiiä tuliko kovin legendaarisia ajoja muuten kuin että Pyytä on taas painepesty melkein 3000km auton katolla :) . Kivaa silti vaikka unohdinkin hissipyöräilllä.
Kahdella eturattaalla jatkettava ajohommia, ei satu polveen %¤"& niinkuin 1x systeemeillä (30 / 32 / 32AB / 34 testattu).
Kuvat piristää myös matkarahat 29+pyörään tuhlaneen mieltä.Mieluummin talvella steep&deep mutta kai noita traversireittejä tsygällä ajelis.
1x 11 samalla AB:lla muutama lenkki alla tosin mä tunkaan heti jos tuntuu pahalta ylämäessä.Ekaks vtutti moinen turaaminen paikoissa joissa ei ennen tarvinnut jalkautua mutta äkkiä siihen totuttuu
kun on pakko nöyrtyä jos haluaa ulkoilla myös tulevaisuudessa.
Eka kesä moneen vuoteen näin vähillä ajoilla.Lihakset kasvaa kuulemma levossa.:D
Paino kasvaa kanssa levossa, olen huomannut....
Lihakset painaa ennemmän kuin läski olen kuullut bodareiden sanovan.
Moi. Jos joku teistä haluaa mukaan, niin luulen, että klubilaisten sekaan mahtuu hyvin:
La 1.8. ajelen hieman pidempään pysytellen Rastaalantien itäpuolella. Koukkaan ensin Lepuskin ympäri, ja loppuun Ylästön. Lähtö klo 10.30 Malminkartanon täyttömäen parkkiksen tuntumasta. Vauhti reipas KK. Tämän voi siirtää tuonnemmaksi, jos joku intoutuu järkkäämään retken jonnekin muualle:) Säävaraus! Tämän voi halutessaan ajella kokonaan tai lopetella milloin haluaa. Ajo päättyy Pitkäkosken majalle.
Tervetuloa ehkäpä su 23.8. palauttelemaan jalkoja Reitti 2000-ajoon, jossa tarjolla vilpoisia lampia jaloille;) Lähtö klo 11 Luukin pikkuparkkikselta Vihdintien oikealta puolelta (Kehä kolmoselta katsottuna). Vauhti leppoisa. Loppuun voidaan ajella vielä n. 9 km lampireitti (Mustalampi ym.) ja tulla varsinaista reittiä pitkin Petikkoon, jos siltä tuntuu.
ELI HUOMINEN 2.8. AJO SIIRTYY elok. loppupuolelle!!!!
Olikos ketään huomenna perjantaina päiväsaikaan tai aamusta keskuspuistoon ajamaan lähössä?
Juu.
Mää ajan seittemän jälkeen siitä länsilaitaa pitkin töihin.....
Ja mä ajan töistä kotiin Ylästö - Silvola - Paloheinä.
Ja mä olen viimeistä päivää lomalla huomenna niin ei puhuta töistä!
Mulla huomenna vika työpäivä ja sit alkaa 4 viikon loma! Viikon päästä muutankin siihen Vantaanlaaksoon, niin on taas nuo polut astetta lähempänä. Laskeskelin, että 2,5km munkkikosken majalle ja sama tiilerille eli aika tasan puolessa välissä korkeussuunnassa sitä lätäkköä asustelen tois puol jokkee.
Voi %!"¤!¤ mitkä kelit. Sateessakin voi ajaa mutta olisi toivottavaa että rankkasateet ei huuhtoisi piharemontin tuloksia suoraan lähimetsään. Ja rännikin pitäis korjata.
Myyntilistalle 50mm Thomson, 60mm Spe*lized, Shi M162 koko 46, pari pyökinväristä lasikaappia ja vähänkäytetty lomafjiiilis. Satusedälle se cc-pyörän olematon ketjunohjuri löyty kans.
Juffenaut että oli aamuhaukkupaksuttelulla sähkölinjojen alunen märkänä - en muista tuommoista vesiränniä ennen ajaneeni. Onneksi nuo pulleat renkaat kelluu..... Rekulla oli selkäkin mudassa :)
Tompsoni lienee räikeän musta?
^mustapa hyvinkin on tuo Tomssonin vekotin ja taisi tulla alunperin Vyöhykkeeltä. Vaihdettu fjiiliksen vuoksi toiseen mustaan.
Lähden näillä näkymin Munkkikoskelta seitsemän aikoihin. Ajatuksena nauttia lenkin päätteeksi palauttava Pehtoorissa.
Jos hidas kompurointi metsässä kiinnostaa niin mukaan mahtuu.
Kävin tuossa päivällä jo kastautumassa ja illalla on tytön treeniin viemistä/hakemista mutta jos ei enempää sada(epäilen) saatan vielä lenkille seiskan jälkeen lähteä. Katotaan jos törmäillään.
Linjoilla ei ollut läheskään niin kuivaa kuin Shimu lupaili. Tai en vaan osaa kellua.
Ylästön parkissa tulee käytyä toistekin.
http://kuvapilvi.fi/k/yfot.jpg
Huominen Reitti 2000 siirtyy sairastumisen vuoksi ehkäpä su 23.8., jos jotakuta sattuu kiinnostamaaan. Terkut Leppävaarasta, siellä on mielenkiintoisia kalliobaanoja!
Rapasta oli ylästössä linjojen alla, paitti kalliolla. Parkki oli mukava käydä pyörähtämässä.
Mä vaan töpeksin teidän kulmilla hetken ja jo kirmasin kotiin kohti vastatuulta.
Aamukuuden pintaan tuli dejaviu - siellä sähölinjan allahan on issikka-aaltoa! Mutakosta mutakkoon, lätsisläts....
Oisko kenestäkään tänään lenkkiseuraksi jossain päin Vantaata tai Nurmijärveä? Jotain hyvää maastopolkua..
Tämä oli sitten se viimeinen kesä eteläkärjessä ja Fatty pitää joskus syksyllä sieltä kotiin tuoda. Jos jollakin setämiehellä alkaa etumuksessa pullottaa ajatus mahdollisesta omasta s-koon On One Fattystä, ((kuitukeulalla, zee 10 vaihteisto,slx-jarrut, sram x5 kammet)) niin yv:tä laatikkoon, niin kerron mielestäni huokean hinnan. Mielummin luovutan Fattyn ajotoveri setämiehelle tai sen lähipiirille, kun laitan sen myyntiin fillaritorille hikisten renkaanpotkija hiplaajien näpelöitäväksi.:)
Tänään kl.17 reilu tuntinen After Work lenkki Petikon ulkoilualueen parkkikselta, lenkki sisältää oluttauon.
Menee vähän piukalle mut kai se on yritettävä - ensin fillarilla himaan, sit koiraamista, fillarin vaihto ja matkaan....
Muok:
rätsdängkele - kun ei pysty niin ei kykene.
^ & ^^ eli meikäläisen pitäis alkaa juoda kaljaa töissä jotta edes joku osa reseptistä onnistuisi...
Pientä ajotaukoa tässä pitänyt toipuakseen ja lähimaastoihin kalibroitumisen merkeissä.