https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...2-622-28-x-1-6
Printable View
Bikesteriin 10% alekoodi:
XEDVS9ABP2C6
Voimassa 12.4. asti ja perinteiset 50€ minimi ja ei yhdistettävissä muihin etuihin...
Crc:ssä ”extra 10% off”. No aattelinpa että nyt sit ostan yhen tuotteen mitä kattonu ku ollu vähä siinä ja siinä oonko viittiny ostaa. Noh sen lähtöhintahan oli tasan tuon 10% korkeampi nyt. Meneekö joku näihin?
Pearl Izumilla siis hurjat alet ja -10% ekstraa, kun tilaa uutiskirjeen.
Wigglellä näyttäisi Outlet-laarissa olevan ihan asiallistakin kamaa EURolla parilla. Siis lähinnä vaatteita.
^No millä perusteella päättelet, että kyse on virheestä?
Kyllä noi taitaa olla ihan varastontyhjennyshintoja.
70€ lähti tavaraa matkaa. Shortseista ajopaitoihin. [emoji869]
Koska samoja hintavirhehintoja on näkynyt monta vuotta. Alkujaanhan wiggle lähetti noita ja sen takia Suomessa on paljon Team SKY kuskeja. :rolleyes::D
Oon pari kertaa vuoden sisällä yrittänyt yksittäisiä tuotteita ja ne kaikki on lopulta peruttu. Viimeksi oli jotakin Assoksen kamaa ja koetilasin vain yhden tuulitakin, mutta sekin jäi kiinni. :mad: Silloin joku taisi tilata koko varaston tyhjäksi niin huomasivat virheen.
99,9 % varmuudella voin sanoa ettei kyllä ole mitään varastontyhjennyskamoja. Ei kannata pettyä tilauksen perumiseen ja läpi menemistä kannattaa pitää ihmeenä.
Mutta moni voittaa arpajaisissa. Kyllä tälläkin kertaa on jo voittoja napsahdellut :)
Joopasejoo... Aika randomilla loppujen lopuksi (oikeaa kokoa about kylläkin) laitoin tavaraa ostoskoriin ja sitten sivu välähti ja ostoskori tyhjeni. Toki voi olla, että joku hamstrasi kaiken itselleen ja tilasi ne. Kaikki noista on out of stock nyt. Oli kuitenkin liian halpaa mutta tänä aikana noihan saattaa olla puhtaasti koronalla kyllästettyjä, joten sillä se hintakin saattaa selittyä :)
Niinkuin odotinkin, kävin tarkistaan ja kaikki tuotteet joka ikisestä sukasta lähtien out of stock -> ottavat myynnistä kaikki hintavirhekamat ja seuraavaksi peruvat tilauksia.
Hyvä tuuri saa tosiaan olla jos joku paketti tuolta oikeasti tulee. Vaikka olisi jo DHL kyydissä niin silti tilaus saatetaan palauttaa lähettäjälle. Ei jaksa itse edes lähteä näihin enää.
Näyttää wiggle peruvan tehdyt tilaukset.
Mä olisin halunnut ne FFWD kuitukiekot parilla sataa jokunen vuosi takaperin.
Mulla oli tulossa myös silloin zippin kuitukiekot mutta saivat tilauksen pysähtymään matkalle. Osahan sai ffwd:tä perille saakka.
Voisko noista keskustella liikkeen omassa langassa ja jättää tämän alennusvinkeille kiitos.
^Joo, olen kovasti pahoillani, jos aiheutin omalla alevinkilläni jollekin pahaa mieltä. Mutta hiukka samalla logiikalla olisi voinut jättää XXL:ltä tilaamatta, kun oli halpaa.
https://www.bike24.com/p2293187.html
FFWD F3R FCC vannejarrullinen kiekkosetti 730€.
Mistäs halpaa vedenpitävää ja hengittävää takkia?
Enduran singletrack takkia oli bikesterissä johki 60 euron pintaan. Harmi kun ei ollut omaa kokoa.
Meinaatko singletrack II takkia, joka on 64,90€? Siihen postit päälle, niin noin 70€. Cyclestoresta saa saman takin xl-kokoa 50 punnalla kotiin kannettuna. Parempi värikin ainakin omaan makuun tarjolla.
^ Meinasin. Kiitos vinkistä, lähti sit itelle tuolta cyclestoresta tommone ruman vihree singletrack takki kun siitä löytyi sopiva koko ja sekin oli halvin mitä löyty(~70e alekupongin kera).
Nordest Cycles:llä ale.
https://nordestcycles.com/en
Bikester 10%
S4GV7HCAF8E5