Mulla olisi tarkoitus su 6.9 pööräretkeillä turkusessa. Kiinnostaisiko Kuhis, Räyskälä, Teijo tai jokin muu kiva alue?
Vai kenties Tku-Raisio-Naantali kierros...
Printable View
Mulla olisi tarkoitus su 6.9 pööräretkeillä turkusessa. Kiinnostaisiko Kuhis, Räyskälä, Teijo tai jokin muu kiva alue?
Vai kenties Tku-Raisio-Naantali kierros...
Moi,
Kuulin viime torstaina porukkalenkillä että 10.10 oli suunnitteilla joku hirveslon lenkki. Minkä mittanen rykäisy on kysymyksessä (aika/matka). Kiinnostais lähteä mukaan. En ole facebookissa, joten saan kirjallista informaatioita tätä kautta tai torstaisin suullisesti.
Joni
Tere turku,
Mahtaakos Turun suunnalla olla kivoja teknis-henkisiä singleträkkejä,joita vois sport tracker premiumilla navigoida?
Kestopäällysteitä mielläni välttelisin,kun tulen as.vaunulla mtb-minilomalle vkolla39.
Km-toive maastolenkille olisi 30-50km
^ Täällä on melkein pelkkää teknistä. En voi auttaa kun en ole vuosiin käytänyt ST:tä. Naamakirjassa olisi parempi kysellä, täällä on kovasti kuollutta juurikin näinä aikoina.
Ihan muuta... jonkun muunkin kuin minun on varmaan joskus tullut ihmeteltyä että olis kiva nähdä Kuhiksen reitit maastokartan päällä. Kuhiksen uudella kartalla se onnistuu. En tiedä miksi se ei ole oletuksena niin, retkeilykartta sentään.
http://i.imgur.com/TX61vEY.jpg
http://i.imgur.com/jyG6w4X.jpg
Järjestä lista niin että reitti on ylimpänä.
http://i.imgur.com/uVze2Pv.jpg
Ei tuota silti kannata kauaa pällistellä, siellä kannattaa käydä.
PS
Teijon Punassuon pitkokset on kuulemma jo uusittu 3/4 matkalta. Eli sieltä taitaa jo päästä aika kivasti läpi.
Jipiii, muistin käyttäjätunnuksen ja salasanan tänne :) Pakko se on kirjoittaa tämän päivän lenkistä. 13 kuskia lähti Prisman tolpalta aloittelijoiden, huonokuntoisten ja junnujen lenkille. 4 junnua, muutama ensikertalainen ja ainakin minä itse huonokuntoisena. Edellisestä lenkistä taisi vierähtää melkein vuosi mutta hyvin se silti sujui. Polut olivat hiukan hukassa mutta ei eksytty, ihan. Melkein voisi tänä vuonna ajaa vielä toisenkin kerran.
Terve,
Voisiko noita lenkkikutsuja laittaa tänne fooruminkin puolelle, tuo eilinen taisi olla vain FB:n puolella, eikä minulla/pojalla ole FB käytössä? Poika kun kovasti kaipaa lenkkiseuraa...
Täältä kans kannatus, lenkki kutsusta tänne foorumille.
Tätä FB vs. Fillarifoorumi-keskustelua käytiin tällä samalla foorumilla muutama vuosa sitten. Lopputulemana oli, että se joka on kalkkis tai muuten kovapäinen nykyajan ilmiöiden vastustaja eikä taivu FB:n käyttäjäksi, niin se on sitten oma häpeä ja jääköön ilman lenkkitietoja.
Ei tästä tällä kertaa tämän enempää.
Laitan seuraavalla kerralla tännekin. Olin jo unohtanut koko palstan kun on edellisestä käynti kerrasta sen verran aikaa enkä enää aktiivisesti aja maastossakaan.
FB:iin eivät kaikki koskaan tule menemään, joten se ei toimi kutsuna kaikille. Maantiepuolella on sovittu, että lenkkikutsut tulevat F-lehden foorumiin. Näin ne ovat kaikkien luettavissa.
Aika usein ne ovat myös FB:ssa.
Täällä oli ennen hyvä isohko porukka joka kävi lenkeillä ja useita jotka myös järjestivät lenkkejä. Kutsuja laitettiin ja ajajia löytyi. Oliskohan nyt vaan niin, että tällä hetkellä ei löydy vastaavaa aktiivista harrastajakuntaa. Olen ennenkin todennut, että niitä porukkalenkkikutsuja saa laittaa ihan kuka tahansa - vaan eipä ole liiemmälti näkynyt.
T: Setä joka kiersi torstailenkkejä aikoinaan niin paljon että sai yliannoksen vakiolähtöpaikoista. Ehdotin aikoinaan vaihtuvia lähtöpaikkojakin, mutta enimmäkseen ne vastustivat joita ei torstaisin näkynyt. Jos ei olisi kalenteri liian täynnä, niin voisin luvata jonkun lenkin Kerttula-Kallainen tai Kullaanvuori-Masku suunnilla.
Yleisön pyynnöstä ajetaan huomenna sunnuntaina sunnuntaicyclot. Lähtö klo 19 Kaarinan Honkkarilta. Kalusto vapaa, metsään ajetaan, lamppu mukaan, tunkkaustakuu.
Kiitos hullukoiralle sunnuntaicyclosta! Viisi meitä lähti honkkarilta ja järvi kierrettiin. Keli oli hyvä, tunkattiin, yksi tekninen, pimeää.
Tämän viikon torstaina 24.9. olisi minä ja yksi kaverini tulossa testailemaan torstaipyöräilyä mikäli sellainen lähtee liikkeelle ? Ostin itse pyörän perjantaina ja kaverini edellisviikolla joten kokemusta on ainakin 10km verran ...
Lähtee juu, ympäri vuoden.
http://www.mtbturku.net/lenkit.php?s...=porukkalenkit
Iso käsi sekohurtalle sunnuntaicyclojen liekin vaalimisesta!
Saanks mä nyt sitten valittaa, että voitaisko sunnuntaicycloista ja muista lenkeistä huudella tuonne Facen puolelle, kun ei täällä enää kukaan käy mitään lukemassa. Ketjussa kun saattaa olla viikkoja ettei kukaan kirjoita mitään, niin ei jaksa tyhjää käydä tarkistelemassa.
Joo tiedän vastauksen, se on sitten oma häpeä jos ei seuraa foorumia. Ja oma häpeä jos ei seuraa Facea.
Kiusallista. Voi kun tähän saatais joku ratkaisu. Porukkalenkkeily on sen verran matalasuhdanteessa tällä hetkellä, että on kurjaa, kun ne harvatkin lenkit jää ajamatta siksi, ettei kutsu tavoita kaikkia, oli ongelmana poissaolo kummasta vaan virtuaaliympäristöstä.
Voiko tältä foorumilta tilata jonkun feedin sähköpostiin tms, että sais tietoa aina kun tässä ketjussa on elämää?
MTB-Turku WhatsApp-ryhmä?
Sent from my D5503 using Tapatalk
Ja itselläni on ainakin Tapatalk-appsi puhelimessa, josta tulee notifikaatio kun joku kirjoittaa tähän ryhmään.
Sent from my D5503 using Tapatalk
Desktop versiosta tilaa aihe tai sitten mobiilivempaimella tapatalk asennettuna ja suosikiksi niin johan piippailee aina kun viestiä ilmestyy.
Sanokaas nyt sitten vielä, onnistuuko samalla metodilla tuon Facebook-ongelman korjaaminen?
Eikös Faceen voi liittyä salanimellä ja mennä MTB-Turku -ryhmän jäseneksi? Voiko sieltä tilata sähköposti-ilmoituksen aina kun ryhmään tulee uusi julkaisu? Ongelma olisi ratkaistu, ihan kuten itsekin ratkaisin juuri oman ongelmani.
Olisiko saatavilla joku palvelu joka nappaa myös foorumeilta viestejä, määrätyn tagin mukaan, esim. #yhteislenkkitku? Samaan tapaan kuin ifttt.com tai sellaiset jotka kerää kaikki some-hässäkät samaan näyttöön?
Foorumilta saa kai viestin eemeliin kun tulee uusi viesti seurattuun osastoon, eikö? Ja eemeliähän me kaikki luetaan silmä kovana koko ajan... :)
Voiko Kalja ajeluun jo ilmoittautaua?
Kuulin huhua, että kalja ajelu on foliohattu hommia, joten informaationkin kulkee parhaiten näitä aitoja kanavia pitkin, eikäs misään tuhnne pöljissä mösöbuukeissa tai fackupeissa.
Siis jos ajetaan oon mukana. Paitti jos vaimo kieltää tai lapset on sairaana.