Kyllä, tänään käyty vastaanottamassa 3 pakettia; nukke, ja nuken vaatetta.
Printable View
Kyllä, tänään käyty vastaanottamassa 3 pakettia; nukke, ja nuken vaatetta.
^Menny väärään kolliin. Ihmettelen kyllä jos fillarin kokonen paketti menee vahingossa väärään kolliin :) Huomenna aiko kuljetuspalvelu tuua.
^Niimpä niin. Eli kokeilivat, josko ei tarvitsisi jakaa vaan vastaanottaja tulisi noutamaan.
Kyllä olen.
Eilen pakettiautomaatista yhen ja tänään Postista kaksi.
Hmm… Kuri täällä jälleen kerran näemmä höltynyt ja alettu raportoimaan pakettien sisältöä (modet voisivat hieman ryhdistäytyä).
Tähän säikeeseen ainoastaan pakettien saapumiset, myös viivästymisilmoitukset sallitaan, kuin myös selvitys Posti, kuriiri tai muu toimitustapa. Nämä ovat säikeen niitä ydinasioita.
Pakettien sisällöstä voi raportoida Viimeisin hankintani säikeeseen.
Säikeen aloittaja, LJL lukee lakia niskuroijille ja Liitiä laittaa tuomion täytäntöön.
.
Mutta...mutta... LJL kertoi historian ensimmäisessä viestissä myös paketin sisällön.
ps. Ollaankohan me Jopotuinen joskus asuttu naapureina, kun kuulostat niin tutulta? Tämä kyseinen (herras)mies oli ilmeisesti syntynyt taloyhtiön säännöt kourassa, kun havaitsi kurin höltyneen asiassa kuin asiassa ja lakia olisi pitänyt käydä lukemassa niskuroijille :-)
pss. Postimies Pate toi tänään ovelle valtavan paketin Ranskasta ja noin 90% tavarasta kippaan suoraan roskiin.
Ehdottomasti PITÄÄ kertoa myös paketin sisältö! tosi nihkeetä jos vaan että joo, paketti tuli. Sitävastoin nahkeeta jos kehtaa kertoa mitä tuli :)
( pitäisi mullakin nyt jotain sananvaltaa olla, olen kuitenkin varmaan vastaanottanu eniten paketteja....)
Eilen tuli pikkupaketti, kykloon osia.
Tänäänkin tuli pikkupaketti, nukelle asuja...
Eilen tuli kameratarvikkeita ihan ovelle asti.
Paketti tuli kotiovelle saakka, kaikenlaista rompetta pyöriin liittyen saksalaiskaupasta ja täsmälleen oikein.
Gatorskinit 28 millisenä näyttävät kapeammilta kuin toive, 15c vanteilla n. 26 mm leveys, mutta sopivatpahan sitte maantiepyöräänkin piikkisempään keliin. Kelpaa taas ajaa kun uusi kesä saapuu.
( missä se topicci "olotilasi juuri nyt?" on??)...no, nyt on kuitenkin nahkee olo:
2 pakettia vastaanotettu ( nuken asuja, toinen näistä mun kallein nukenvaate-ostoni ikinä "tsaaritar" ja sen on oloinenkin)
sekä ilmoitus että huomennakin olisi pari pakettia haettavissa...
nahkeeta :)
Käyty vastaanottamassa 2 pakettia. Nukkeja ja tsaaritar2-asu.
Pahus, ekassa paketissa piti olla 3 nukkea ja olikin 2. Piruvie, viestiä myyjälle ( joka eilen vastasi laittamiini kopioihin maksukuiteista, että ei tarpeellista - olihan! laitoin sen yhden oston kuitin kuitenkin mailina takas ja totesin että kyllä tämä muistutus vaan aika tarpeellista on, tämä nukke puuttui paketista. Ja maksettu jo 2 viikkoa sitten).
nahkeeta! vielä 2 pakettia; edellisestä erästä puuttunut nukke, ja nuken vartalo.
Kyllä se vahvasti siltä näyttää.
https://i.imgur.com/RqOO9RL.jpg
No toki, 2 pikkupakettia haettu.
Piruvie oli se onneton "asiakaspalvelija". Ei saanu selvää mun todella selvästi kirjoittamastani TH-lopusta. "Mikä tää on, M ...vai H?" kysyin miltä se näyttää? "H:lta" no sitten se on H. Mikä maa olisi muka TM?
Tosson.
Onneton asiakaspalvelija siksi että viime kerralla ei millä löytäny mun pakettia, vaikka oli saapumis-ilmoitus.
Seuraavaksi jos sanoo "tosson" niin opetan että "ole hyvä- kiitos".
Joo, Fenixiin tuli takuuna uusi akku.
Kävin hakeenäsken kaksi pikkupakettia, nukke ja erittäin huolellisesti pakatut nuken monot. Ai pahus, maksikirjeen ilmoituskortti jäi kotiin, eli huomiselleKIN on tiedossa pakettia..
En, mutta vaimo on. Appiukko siellä lähetti auton unohtuneen lämmitysjohdon.
en vielä ,,, varmaankin huomiseen menee wigglen kuriireilla
Joo taas olen. Tai postipoika soitti ja olisi halunnut tuoda Polarin huollosta, mutta en tietenkään ole kotona vaan töissä.
Mutta olen vastaanottanut sen sitten kotimatkalla postista.
Eilen yhen.
Jep, ollessani aikaakuluttamassa Rouvan fysioterapian aikana Lapintiellä, puotiin tuotiin postipaketti, jossa oli mun takuukahvat guideihin.
Postissa odottaa, kunhan pääsen isolta kirkolta kotio.
Tänäänkin vastaanotettu 2 pientä pakettia; nuken monoja ja turkiksia ( aitoja turkiksia).
Pakettilista alkaa mukavasti lyhentyä...pitänee ostaa jotain...
Nah! just putkahti postiluukusta Redbubblen 2 koon small lamprey-teepaitaa. ...aika nahkeentiukka koko...
Tänään tuli töihin kaivattu paketti. Lähti eilen Kirkkonummelta ja tänään piti tulla ovelle aamuyhdeksän aikoihin, tuosta kuljetuksesta maksettiin. Pakettia ei kuulunut sovitusti, joten lähetyksenseuranta auki koneelta. Sen mukaan paketti on kuljetuksessa ja toimitetaan asiakkaalle klo 14 mennessä. Eipä tullut tuohonkaan aikaan, joten taas seurannan pariin. Sinne oli jätetty uusi viesti noin puoli kahden aikoihin, jossa mainittiin, että lähetyksen "pakettikortti" on jätetty vastaanottajan postilokeroon ja lähetyksen voi noutaa postista. Onneksi kuitenkin tuli perille, pikkuisen kiirettä piti loppupäivän töissä ja huomenna aamulla pitää jatkaa.
Kun oli sateessa tauko kävin noutamassa fillarilla lähi ATK-marketista 24" melkein 4K-näytön ja suhailin takaisin näyttö toisessa kädessä, ei just nyt sattunu autoja törmäyskurssille ja töyssyt piti ajella ilman käsiä varmuuden vuoksi
No voi hemmetin hemmetti!
Lauantaina löytyi mainosläpyskäpinoa ruotiessa sen välistä saapumisilmoitus maxikuoresta. Viimeinen noutopäivä oli perjantai 17.11.
Täytyy maanantaina olla heti yhteyksissä heihin, jotta jos vielä sen päivää pidättelisivät, eivät takaisin päin lähettäisi.
Edit: Hoksin äskön naputella ilmon koodin pakettiseurantaan.
Siellä sanottiin viimeiseksi noutopäiväksi jo viikkoa aikaisempi perjantai. Status kuitenkin edelleen: Odottaa noutamista.
Saas nähä kuinka äijän käy. Postin tuntien, älkää soittako meille, me... jne.
Äsken haettu yksi (nukke)paketti. Toinen paketti (nuken vartalo) kuljetuksessa pikakirjeenä...
edit: äskön vastaanotettu mainittu nuken vartalo, nuken mekko, saapikkaat - ja vaaleansininen LAMPREY- t-paita! nahkeeta!