>10tilausta ja kaikki toiminut
Moikka !
Tilasin tänään "in stock" Xtr-etuvaihtajan ja pari alupulttia ja toivon ett tulis tällä viikolla myös perille kuten aiemmatkin tilaukset ovat tulleet nopeasti.
Hämmästyttäviä tapauksia tuntuun viimeaikona olleen vähän liikaakin.
cyclocrossi chainreactionista
Kertokaapa rehellinen mielipide, että oonko polkasemassa kunnolla paskaan vai en. kokonaisia fillareita on ilmeisesti porukka tilannut, mutta on tainnut nuo paketit olla valmiiks kasattuja?
ite olen tässä katellut kinesiksen crosslight pro5 - cyclocrossia tuolta kun näyttäs vielä tarjouksessa olevan. sivuilla kerrotaan että fillari tulisi siis osissa ja pitäis kasata kokonaan itse. miten lie, onkohan noilla se siellä varastossa yhessä lootassa koko kampe vai kun tilaus tulee heille niin rupeaako ne keräämään niitä osia sitten sieltä täältä yhteen?
lueskelin vaan tätä palstaa ja havaitsin että välillä on tuntunut olevan ongelmia tilausten kanssa jos on tilannut suuremman läjän osia?
kyseessä ois meikäläiselle eka "kunnon fillari" ja ajattelin siis ostaa hyvän pyörän. ei vaan perse kestäis maksaa saman verran mitä vastaava maksaa täällä.
eli kysymys kuuluu: otanko tietoisen riskin, tilaan fillarin CRC:ltä ja elän jännäkakka housussa että tuleeko tilaus ajallaan ja tuleeko oikeat osat jne. vai teenkö "turvallisemman" ratkaisunn ja ostan jostain paikallisesta liikkeestä jonkun hybridin?
aikataulullisesti mulla tää fillarin hankinta ois sillä lailla että kesäkuun loppuun mennessä pitäis nyt saada joku sonkeli alle että pääsee sit kesälomilla veivaamaan.
btw. kysäisin asiakaspalvelusta mailitse yhtä juttua koskien postitusta niin vastaus tuli heiltä tunnissa..