Ok. ja muutama ylimääräinen merkki.
Printable View
Ok. ja muutama ylimääräinen merkki.
Huonolta näyttää ...
http://www.iltalehti.fi/saa/sadetutka/#saa
Sadetta olikin odotettavissa koko yön. Täällä on sormet ristissä ja varpaat ristissä, että sade tulisi pisaran muodossa.
...Sanoi Annie Lenox, vai miten se oli. Juu, menossa ollaan.
Oliskos OK jos vaihdetaan lähtkoordinaatit eli siihen Munkinkadun kaupalle. Olikos se nykyään Valintalato
Käy sekin, minulla matka lyhenee 100 metriin.
Johtuikon hevosenjaskasta vai mistä, mutta virnettä naamalta on ollut vaikea pyyhkiä. Kurjistelua parhaimmillaan. Kenkien pohjallisten alla oli muutaman millin vahvuinen vesikerros, joten huomenna vissiin rikkinäiset kengät jalkaan. Takkia en ole uskaltanut katsoa pesun jäljiltä. Kiitoksia vielä kerran lenkkiseurasta!
Usmin polut muutamaa kohtaa lukuunottamatta hyvässä kunnossa. Vettä oli noussut välillä reilustikkin poluille, mutta kaikki kohdat jotka ovat ajettavissa olivat ajettavissa. Pitkoksilla erinomainen pito!
Pahus. Taas luvattiin lämpenevää kun juuri ajattelin laittaa nastat alle. No, vaihdepyörä on nyt telakalla odottamassa uusia vipuja, joten jos tuohon tosikurjistelupyörään laittaisi sitten piikkiä alle. Samalla voisi laittaa vähän kevyempää välitystä, kun 39/18 on vähän raskaanpuoleinen maastossa (vaikka täällä edes mitään mäkiä ole, mutta mulla on se p*sk* kunto). Töissä pitää olla viimeiseen asti, eli huominenkin vielä töitä. Pahalta näyttää ettei ennen joulua kerkiä ajamaan. Tapaninajelua? Anyone?
Tapanina saattaisi onnistua ja ilman nastoja sekä vaihteita ?
Paitsi ettei onnistu kuin ehkä aamusta. Vaimo ilmoitti, että olen Tapanina sosiaalinen ja meille tulee vieraita. Ei aina voi voittaa, mutta joka kerta voi hävitä.
Katsotaan vielä aaton jälkeen uudemman kerran, meilläkin on kuulemma sosiaalista elämää tapanina...ja häviäjä tälläkin kertaa olen minä :(
Hyvää Joulua kaikille kanssa-kurjistelijoille täällä ja siellä. Tapaninpäivänä Tapaninpäiväajot - ehkä...
Kiitos samoin. Huomenaamusta pakollinen vitosen pyrähdys Kalevankadulle, aatto vietetään poikaporukassa saunoen,syöden ja kansalaisia palvellen, joten juhlikaa maltilla ja muistakaa sammuttaa ne kynttilät :)
Tapanina voisi onnistua pieni aamupäivä pyrähdys, semmoinen pari tuntinen, ehkä :)
Olikos huomiselle Tapaniajelulle lähtijöitä? Aamusta pari hoota, kotiin puoliksi päiväksi ? Ehdotelkaa mestoja ,katsotaan kalustoa sen mukaan :)
-1 t.JaSa
Eli yksin lähden :) joulun jatkoja
Tällä hetkellä ilmatieteenlaitos näyttää Hyvinkäälle viikonlopuksi melkein täydellistä joulukuun ajokeliä. Olisiko lauantai-maanantai välille halukkaita yhteislenkkeilijöitä?
Nimimerkki: 31.12 ja 1.1 ovat vain osa kalenterien valmistajien salaliittoa.
Saas nährä ny. Tulis enztex viikonloppuuu ... pitkiä nää ns. välipäivät täällä töissä :(
Ylen-juotu-syöty mäti-lohi-perunat-valkoviinittely-kinkku-laatikot-punaviinittely-suklaa-pulla-pipari-kaffittelu-kö se väsyttää vai niiden puute? Ainii oluttelu unohtu:cool:
Viikonloppu menee Satakunnassa. Mietin juuri, että viitsisikö ottaa pyörää mukaan. Onhan sielläkin jokunen polku jota voi kihnuttaa.
Mää lähden ainakin aamusta klo 09-10 aikoihin pariksi tunniksi happihyppelylle ,ringasin JaSalle ,joka lupasi ilmoittaa täällä vielä tänä iltana omat siirtonsa huomisen suhteen.
Olisiko Alttarikivi sopiva lähtöpaikka? Laittakaa lähtijät sopiva aika,kun minä laitoin tuon paikan :)
Olipa komea sää ajella Järvenpäästä Jokelaan ja Hyvinkäälle. Löytyi muutama uusi (minulle, jäljistä päätellen kaikki muut ovat tietäneet siitä) polkukin työmatkoja varten.
Asiaan. 9.30 on jo riittävän valoisaa. Ehdotan täten 9.30, koska 9.00 on liian aikaisin ja 10.00 liian myöhään.
Ehdotus meni läpi, klo 09.30 Alttarikiveltä lähtö ja puolilta päiviltä takaisin.
Täältä tullee pari lähtijää, säävarauksella. Ilmoitellaan 8.30 jos ei lähdetä tällä palstalla. Meillä oli tarkoitus heittää Hyvinkäätä ympäri ns. setävauhdilla lähinnä ulkoilureittejä. Jos lähdette meidän suuntaan, niin munkkikafferahaa mukaan - poiketaan ABC:llä.
Tämä plääni käy, jäykästi ilman vaihteita lähden, mutta hilloa mukaan kaffea varten löytyy :)
Mainio ilma. 9.30 alttarikivellä.