Minäkin lähden luultavasti sen lyhyemmän Pirkan.
Ainakin katsomaan [img]smile.gif[/img] Jos voi ajaa lyhyissä niin lähden mukaan.
Printable View
Minäkin lähden luultavasti sen lyhyemmän Pirkan.
Ainakin katsomaan [img]smile.gif[/img] Jos voi ajaa lyhyissä niin lähden mukaan.
Jepjepjepjepjep! Taitaapi tuo sääkin lupailla hyvää Tampereelle sunnuntaiksi. Lämpöasteita ainakin on. Taidan odotella vielä huomiseen ja alkaa sitten varailla lippuja V(armasti)R(aiteiltaan)-puljusta.
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?...ampere¶m=T
Pirkka meni puihin. Ei sovi paremman puoliskon aikatauluihin. Oliko kukaan lähdössä huomenna puoleltapäivin jollekin satasen satsille + - 10% ;)
Pitää ensin tehdä puutarhatyötä vaimolle.
Tänään oli viikon eka lenkki kun säästelin sinne Pirkkaan. Oli kuitenkin kiva ajella lyhyissä.
Siis kello 12-13 ja sopiva 3,5 tuntia.
[ 05.06.2004, 00:42: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Nyt oltiin suihkuseurapiirejä. Hamulassa alkoi sataa ja Harjamäessä sitten tuli kuin huonosta suihkusta.
Muuten hyvä lenkki.
Huomenna Tampereelle, mutta Pirkkaan en ehdi.
Sitten Toskanaan ja kahden viikon kuluttua olen taas yhteislenkillä. Toivottavasti silloin on kuumaa ja kuivaa.
Nyt oli lämmintä ja kosteaa kuin vanhalla piialla kuulemma. Siis vanhanpiiankeli :D
Olis kuitenkin kannattanut Hannun lähteä Alapitkän kautta. Sillä tie oli täysin kuiva n. kilometri Kinnulanlahdesta, eikä kuurot olisi kastelleet Siilinjärvelle mennessä. Tie on luultavasti ollut märkä Aappolasta eteenpäin, mutta olishan säästynyt ainakin ' suihkusta '! :D Alkaa pikkuhiljaa ajotuntuma löytyä, mutta kuntoahan se ei vielä miksikään muuta! Pitää vain yrittää pinnistellä muiden mukana.
Esko, joko sait maantiefillarisi ajokuntoon?
Ajelin Pirkan sunnuntaina, pitkän matkan. Meni ihan hyvin, mitä nyt tuuli, sade ja ajottainen yksinajo vähän madalsivat tunnelmia. Hyvä keikka, enkä oikeestaan bonkannut, vaikka ensikertalainen olinkin. Mukava tapahtuma. Aikaa meni noin 7,5h.
Siinä välillä 110-160km, kun reisien ja selän jomotukset hävisivät, tuntui peräti hyvältä...
Tulen,jos nyt sateen sekaan vain mahtuu.
Myöhästytettäisikö tunnilla. Jos lämpenis ja meni uni vähän pitkäksi.
Kukaan lähdössä kello 11 ainakin parituntiselle tänään? Mie menen muistomerkiltä myötätuuleen. [img]smile.gif[/img]
90 kybää meni rikki. Kiitos Kari. Kovin pieneksi näyttää tämä meidän lenkkiporukka vain kuihtuvan.
Huominen taitaa mennä palautteluksi.
Kiitos vain Sinulle Hannu! Sait minutkin liikkeelle ja olihan se taas positiivinen ajanjakso tässä 'tasapaksussa' työläisen elämässä! Niin, en osaa sanoa mikä meidän yhteislenkkien suosiota on latistanut. :( Toivottavasti se on ohimenevä ajanjakso ja saadaan taas 'remmi' kokoon!
Viritellään sitä Pielisen ympäriajoa sinne Heinäkuun loppuun. ;) Kaikki asiasta kiinnostuneet mukaan!
Niinettä olisi tarkoitus kiertää Pielinen heinäkuun viimeisellä viikolla. 3 päivää meni viimekerralla noin 10 vuotta sitten. Matkaa on meko tasan 400 kilometriä reitilla Siilinjärvi-Nurmes-Lieksa-Joensuu- Siilinjärvi.Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Viritellään sitä Pielisen ympäriajoa sinne Heinäkuun loppuun. ;) Kaikki asiasta kiinnostuneet mukaan!
Viimeksi kierreltiin kahteen Pekkaan vaikka Pekkaa ei ollutkaan mukana. Nyt voisi autollinen lähteä. Voisihan siihen jonkun ylimääräisenkin lenkin keksiä että saataisiin puolitonnia kasaan.
Voisi ajaa vaikka mennessä Varpaisjärven ja Rautavaaran kautta ja tullessa Jojensuusta Karvion kanavan ja Heinäveden kautta. Lisäisi matkaa sen verran, että voisi lähes 500 täyttyä ja saisi ajaa vähän rauhallisempia teitä.
Pielisen pyöräytys kiinnostaa, jos vauhti pysyy rauhallisena ja majoitus saadaan toimimaan kohtuu hintaan. Hannu ajoi vastaan kasurilassa niin kovaa vauhtia ettei meinannu tuntea.
Joo ja lähdin perään, mutta ketjut katkesivat.
Paas nyt se kilpurisi kuntoon, että ehdit harjoitella ennen Pielisen kiertoa :D
Missä ne yöpymiset olisivat? Mikä ajorytmi/pvä olisi, 100-200-200km, olosuhteet huomioon ottaen?
Kaikki on vielä avoinna. Kai sitä kahden lakanan välissä kuitenkin voitaisiin nukkua. Päivätaipaleiksi tulisi 150-180 kilometriä. Ekayö Nurmeksen kieppeillä, tokayö lähellä Joensuuta ja kolmas sitten taas kotona. Jos joku saataisiin ajamaan huoltoautoa niin hyvä olisi. Yöpymiskuluja tulisi varmaan siinä satasen nurkilla jos huoltoautonkuljettajan yöpymiset maksesettaisiin kimpassa ja huoltoauton polttoaineet.
Jos nyt porukka löytyy niin voisi varata vaikka mökin Nurmeksen ja Joensuun takaa niin tulisi yöpyminenkin halvemmaksi.
Terve poijjaat taas vähästä aikaa :D
Oon ollu pikkisen pimennossa reissujen takia :(
Kuulostaa oikeen mukavalta tuo pielisen reissu, onko suunnitelmia mille päiville se osuisi???
Oon kiinnostunut lähtemään jos olen täällä suunnalla, kun se taas tuo tenon-lohi rupeaa polttelemaan nii sitä ei tiedä missee päen sitä heenäkuun loppupuoliskolla olen :D :D
Terve vaan Simo. Huomenna reilu satanen noin puoleltapäivin jos ei sada. Jos on uhka niin kierrellään sadepilviä.
Sen Pielisenkierron voisi tehdä niin, että heinäkuun viimeisenä torstaina lähtisi ja lauantaina tulisi niin ei tarvitsisi mennä ihan rättinä sitten töihin.
Huomenna ajattelin puolenpäivän kieppeissä pyöränselkään kavuta ja merkeiltä voisi lähteä.
Tulossa ollaan, kun ollaan elossa!
Kiitos lenkistä. Katselin kartasta sitä Savulahdentietä. Nelisen kilometriä oikealle niin olisimme olleen Vehmersalmella.
Kaikkiaan kertyi 115 kilometriä.
Polvet vähän kärähtivät.
Joo olis pitänyt laittaa minunkin aurinkosuojaa, sillä molemmat käsivarret paloivat! Muuten kiva lenkki, eikä energiatkaan päässet loppumaan, kiitos Hannun Lauantai-makkara siivujen! Viikon kuluttua Kallaveden ympäri? ;)
Sopiva lenkki minulle ei olisi jaksanut pitempää,
käsivarret paloi, ensiviikolla jatketaan :cool: .
Mulla oli tietokoneen kanssa ongelmia ja en päässyt lukemaan foorumia :( Mutta nyt ongelmat on mennyttä elämää ja oon taas ajan tasalla lenkeistä [img]smile.gif[/img]
Toivottavasti oon viikonlopuks parantunu, pukkas tässä flunssaa päälle ja ei oikein voimia löydy :( Mutta äetin lämmin mustaviinimarjamehu tekee ihmeitä ja uskosin olevani lenkki kunnossa muutaman päevän päästä :D ;)
Mentäistkö huomenna lauantaina pitkälle kun minä en voi sunnuntaina ajaa pitkää. Menen ma ja ti reisssulle Rautalammille pyörällä ja su pitäisi palautella, että jaksaisi sitten ajaa.
Ketkäs nyt sitten sitä Pielistä lähtisivät kiertämään? Yksi mahdollisuus olisi vuokrata matkailuauto, jos sellaisen jostain saa. Silloin ei tarvitsisi etukäteen päättää missä yöpyy. Tulisi varmaan edullisemmaksiskin kuin hotellissa koisiminen.
Moneltako ollaan huomenna lähössä ja mistä ja minne päen???
Minulta ainakin ropisee pisteitä siihen ympäriajoon, kunhan vaan saahaan ne yöpymis jms. pulmat ratkottua ;) Oiskos ihan mahoton ajatus majottua teltassa, minä ainakin "ihan mielelläni" voisin pari yötä viettää "taivasalla" ;) Säästys nekin rahat johonkin "järkevämpään", nämä opiskelijan tulot kun ei päätä huimaa nii sitä mielellään säästää kaikessa missä voi... :D
Suunnitellaan pojat suunnitellaan :D ...
Jos tuutte Lauantaina Sinistätietä Pielaveden suuntaan, niin voidaan ajaa vaikka Pohjois- Kallaveden reitti. Varpasmaan kautta teille kertyy hyvinkin 150km! Lähen tästä ajelemaan, enkä ole siis netin ulottuvilla lähimmän vrk. aikana. Mut soitellaan!
Minun pitää valitettavasti jäädä vielä huomenna itteeni parantamaan, kävin äsken pikku lenkin kokeilemassa ja tuntu niin tukkoselta ja "pahalta" polkee :(
Toivottavasti teille tulee hyvä lenkki :D
Minä yrittelen parannella itteeni [img]smile.gif[/img]
Esko. Kymmeneltä merkiltä? Voidaanhan me tulla Pulkonkoskelta Kinnulanlahteen niin ei tarvitse aivan niin pitkään ajaa.
Yritän herätä ajoissa,sää ennuste on luvannu sadetta huomiseksi, katsotaan keliä aamulla [img]smile.gif[/img] .
150,320km! Arvaus illalla, mutta silti aika hyvin! :D Eskolla 149 + 1= 150km, Hannulla 153km? Eipä juuri paremmin olisi voinut ennakkoon kuvitella menevän kelinkin puolesta! [img]smile.gif[/img] Sadepilvet väistelivät minkä ehtivät, paitsi Kuopiossa mitä nyt hieman hötkyiltiin ja satiin hiukkasen vettä niskaan! Harmi kun ei Simo 'jaksanut' mukaan, olisi vetovuoroja varmaan järjestynyt Sinullekin! ;) Se telttamajoitus ei niin mahdottomasti houkuttele, mutta jos me saadaan vuokrattua matkailu-auto tai - perävaunu, niin saatais kuluja pienemmäksi. Vedetään pitkäätikkua siitä, kuka kiskoo sen perävaunun aina seuraavalle levähdyspaikalle! :D