No ei muuten ole. Laita myös sinne b-d:n sivuille suomi, niin bike24 on halvempi.
Printable View
Juu ei ole mitenkään ylivoimaisesti halvin. Joissakin tavaroissa on vähän halvempi ja joissakin bike24. Mitä viime aikoina tilannut niin yleensä Bike24 on yleensä ollut kokonaisuudessaan halvempi, vaikka jotkut yksittäiset itemit onkin olleet B-D:ssä halvempia.
No tarkoitin nyt tuota kiekkosettiä.
Kulutusosat tosiaan monasti bike-discountilla halvemmat. Johonkin yksittäisen osan kalleuteen/puutteeseen se lopulta aina kosahtaa ja tilaus joko r2 tai bike24:lta.
Bike24:llahan on aika monessa tuotteessa hintatakuu (niin kuin Bike-Component:sillakin). Eli jos löytää saman tuotteen halvemmalla toisesta nettikaupasta, voi pyytää heiltä uutta hintaa. Joskus tullut käytettyä tuota ja aina mennyt läpi.
Shimanon hydraulijarrua https://www.wiggle.com/shimano-r785-disc-brake/
Nyt tein oikeen vertailun kaikesta mitä tarviin, keula, groupsetti ja kiekot, kaikki oli halvempia BD:ssä. Koko läjä samoja tuotteita 137e halvempi. Bike24 kyllä 5e halvemmat postit :)
^Juu, kannattaa vertailla. Niin minäkin joka kerta teen ja tilaan sieltä mistä halvimmalla saa.
https://www.xxl.fi/search?query=1162...%C3%A4ht%C3%B6
Huippu housu.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Sportamoressa - 20% koodilla VALENTINE.
Wahoo Roam tipahti koriin[emoji849].
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Kummankohan noille arvais kaveriks? Kokemuksia/suosituksia?
https://www.xxl.fi/vaude-ansar-softs...150573_2_style
https://www.xxl.fi/gore-wear-c3-gws-...162887_1_style
Nuori mies vielä! Ei vaineskaan, en yhtään epäile etteikö jollain sadekelin syyshousuillakin olisi pärjännyt tai etteikö jotkut "winter bib shorts" niiden alla olisi ollut ihan mukavakin ajaa näissä tämän talven säissä - mutta eivät nämä kaikkien aikojen parhaimmiksi julistamani housut ole silti olleet liian lämpimät yhtenäkään käyttökertana. Mulla tosin ne pehmusteettomat, joiden alle laitan lycraa (jo senkin takia etten unohtaisi olevani se kaikkien inhoama spandexpelle).
Kuudellakympillä noita kannattaa ostaa vaikka kahdet. Eivät kaikki talvet tule olemaan tällaisia, eivät ainakaan ihan heti lähivuosina...
PS Nyt joku taas suutahtaa siitä että ketjuun tungetaan kommentteja jotka eivät anna uutta tietoa siitä missä on alennusmyynti, mitä on tarjolla ja millaisia alennuksia luvassa.
PPS Jos joku sattuisi tietämään missä myydään edullisesti kohtuullisen laadukkaita ajolaseja fotokromaattisilla linsseillä, voisin ilahtua. Jokin aika sitten näin ihan hyvät arvostelut saaneita laseja - tosin vain räikeänvihreinä - hintaan €49, mitä lienee pidettävä kiinnitartuttavana tarjouksena (joka tosin kohdaltani oli ja meni).
En tiedä laadukkuudesta, mutta nämä ovat olleet ihan suht toimivat.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/7819...190-suojalasit
Tuli tilattua noi XXL talvihousut ku suositeltiin . Tähän asti oon pitänyt tollasten päällä vielä juoksuhousuja vaikka lauha talvi ollutkin.Saa nähä tarviiko noitten kanssa.
Linkkaamani sivusto osoittautui luotettavaksi ja nopeaksi kauppiaaksi: noin viikko ja 29" DM primal runko on kotona. Postit pari kymppiä, lähetys seuraavana päivänä & nopea yhteydenpito
Mikäli muutkin kaipaa jännitystä elämään ja on valmiita tekemään kauppaa google translaten vahvalla avustuksella sekä ulkoisesti ja toiminnallisesti hieman epäilyttävillä sivuilla: osoitteesta
e-rower.pl
löytyy Dartmoorin runkoja todella edullisesti verrattuna vaikka Saksan hintatasoon.
Tämä omana kokemuksena, jokainen toki päättää itse miten toimii
Ohessa kuva saapuneesta rungosta: työn jälki vaikuttaa varsin pätevältä, viikonloppuna nippuun jonka jälkeen näkee mitä on oikeasti.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f473c96d68.jpg
Lähetetty minun SM-A605FN laitteesta Tapatalkilla
Itse tartuin tähän myös. Kun joku kirjoittaa, että "kaikkien aikojen parhaimmiksi julistamani housut" niin olen myyty. Itsekin omistanut joskus joitakin tuotteita, joita pidän kaikkien aikojen parhaimpana ja se on hieno tunne kun on tehnyt sellaisen löydön. Toki tuo kehu saattoi olla xxl:n työntekijän nerokas myyntikikka, mutta toimi itseeni. Intersportin nettisivuilla muuten hinta 179€. Euroopan nettikaupoissa siinä vähän päälle satasen (plus mahdollinen rahti).
Nopeaan ainakin XL-koot hupenee. Aamulla taisi olla n. 30kpl verkkokaupan hyllyssä ja nyt näyttää 12 kappaletta.
Minä haksahdin housujen lisäksi hommaamaan takin, toivottavasti ei ole liian hiostavat. Ja talvikengät. Ja lobsterit.
Iikalla nastarenkaita halvalla: https://iikanpyoravarikko.fi/shop/ca...starenkaat-366
Satasella 45Nrth Ragnaröökit, laitoin tilaukseen kun ei Japanthereita enää saa
https://www.xxl.fi/45nrth-ragnarok-b...164608_1_style
^Kävin tänään Itiksen XXL:ssä noita sovittamassa eikä ainakaan mun räpylään sovi. Liian kapea lesti. Yläpinta on myös rei'itetty, joten vedenpitävyys ei ole tosiaan taattu.
Itiksessä oli myös wölvejä 200 EUR hintaan ihan ihmistenkin koossa (42-43).
Toisaalta valmistaja ilmoittaa näin ja puhuu vedenpitävästä kalvosta:
"Designed specifically for cool and wet conditions, Ragnarök provides a high level of water resistance, moisture regulation, and comfort in a performance cycling shoe. Constructed with a BOA closure, waterproof membrane, and rubberized shell that extends above the ankle, Ragnarök delivers unrivaled weather protection in the wettest and muddiest of conditions."
Ovatkohan nuo netin testit tehty eri kengästä...
Edit. Valmistaja ilmoittaa myös näin "Ragnarok provides a high level of wind and moisture protection, but IS NOT waterproof. For best moisture protection in extremely wet conditions it is necessary to cover the ankle with waterproof rain pants"
Eli ilmeisesti kengän alaosa on vedenpitävä, mutta nilkka ei. Vesi menee kengän yläosasta sisään, mikäli housunlahje ei sitä peitä.
Micro-adjustable BOA closure for perfectly dialed fit, adjustable ankle diameter for snug fit and protection, protective membrane for wind and water resistance, anti-slip outsole. Ragnarok provides a high level of wind and moisture protection, but IS NOT waterproof. For best moisture protection in extremely wet conditions it is necessary to cover the ankle with waterproof rain pants
^Ihmettelen jos ei noista päällisen rei'istä mene vesi sisälle. Ei varmasti sadevesi, mutta jos lätäkköön astuu, niin varmasti menee.
Tosin 100% vedenpitävyyden kääntöpuolena on, että vesi pysyy sekä ulkona että sisällä. Eli kengät hiostaa helposti.
Jaa, olisikohan minun pitänyt odottaa vähän, ja ostaa toiset Ragnarökit sen sijaan, että tilasin Northvawe Celsius Arctic Plussat (jotka juuri hain Postista) hätävararatkaisuna?
Loppuvuodesta hain välikelin kenkiä tähän ikuisen maaraskuun keliin. Itselle kapeajalkaisena Ragnarökin lesti oli juuri passeli, ja käyttöominasuudetkin kohdillaan. Jalat pysyivät +-0 -kelin märissä harvennushakkuu-/ risusavottametsissä satunnaisin niljakkain kalliopaljastumin hirvien linjaamia polkuaihioita vahvistellessa sen pari-kolme tuntia, minkä riittä omiin tarpeisiini. Tunkkausta tulee aika paljon, jolloin kegät saavat tavallistakin enennän kurakylpyä.
Ehkäpä tästä käytöstä johtuen kengistä ilmeni niopeasti pari vikaa, jotka ovat tekemässä ne käyttökelvottomiksi. Boa-kiristys tuntuu löystyvän itsekseen. Jos sitä ei huomaa kirisstää, jokin risu saattaa tunkeutua siiman alta ja katkaista sen. Näin on myt kahden kuukauden aikana tapahtunut pari-kolme kertaa. Boan takuu kyllä pelaa, ilmaiseksi tulee postitse aikanaan varaosia.Nyt ikävämpi on vasemman kengän pohjan pitävän pehmeän kumin irtoaminen/ repeytyminen irti pohjamuovista. Tämä alentaa selvemmin kengän laatuvaikutelmaa.
En ole vielä tästä asiasta alkanut käymään takuusotaa, mutta se vienee aikansa, ja jokin ikuiseen marraskuuhun sopiva kenkä olisi hyvä olla käyttövalmiina.
Mulla on Celsius Arcticeista se ikivanha GTX malli. Kestää seistä rapakossa ihan huoletta nilkkoja myöten eikä sukat kastu niin pitkään kuin varresta ei mene vesi sisään. Pohja on vain pirun liukas maastokäyttöön ja saman näköinen pohja on noissakin. Piikit kärkeen varmaan auttaisi.