Hiljattain, pitkän tauon jälkeen, aloitettu kuntosalilla käyminen ja voimaharjoittelu tuntuu taas mukavalta.
Printable View
Hiljattain, pitkän tauon jälkeen, aloitettu kuntosalilla käyminen ja voimaharjoittelu tuntuu taas mukavalta.
^Eilisen treenin jälkeen ei jaloissa pieninkään kipua. Salitreeni hauskaa näin talven kynnyksellä!
Pitkästä aikaa maastoreissu ja vieläpä keskisen Suomen ihanassa korvessa.
Olis voinut ajella jo takaisin kotiinkin, mutta menköön nyt toinenkin yö tässä hotlassa hotellikuolemaa tehden. Viiden tunnin matka kuitenkin.
Ryssin Lupine SL AX 7 tankokiinnitteen siitä valon puolelta paskaksi. No Mcarbonilta ostettu ja tuntu korjaus olevan Situmille rutiinihomma. Jos se ajovalo jotain maksoikin niin apu löytyi. Olen iloinen.
Sen verran tarkennan ettei vika ollut Lupinessa vaan minussa, rikoin Lupine SL AX 7 ihan typeryyttäni. Onneksi Mcarbonissa on osaava Mitun
Kyllä Mutiksesta on tullut osaava seppä.
Jos tykkäätte kuvaviesteistä:
https://i0.wp.com/lamebook.com/wp-co...bp?w=760&ssl=1
Lamebook.com
https://today.rtl.lu/entertainment/t...a/2133261.html
Luxemburgissa tehty päätös ja vahva luottamukseni siihen että EU seuraa varsin nopeassa tahdissa perässä.
^
Ei käy.
marraskuu on tarpeellinen siirtymäriitti talveen.
^ Meillä etelärannikolla joulukuu on jo pitkään hoitanut sen tehtävän.
^ Tai tammi- ja joskus jopa helmikuu..
Hyvälle tuulelle sai talven (vai syksyn?) ensimmäinen hiihtolenkki ja after ski Daddy Greensissä.
Tykkään kyllä kesästä ja lämpimästä ylipaljon. Tänään kuitenkin oli tarpeeksi päällä ja mukava oii postimerkkimaisemissa polkea.
^ Saisi talvi jo loppua...
Pyörämatkailukartta 2024 - Järvien Reitit (Pirkanmaa).
Ilmaispainos. Jakelussa ABC Toijalassa, varmaankin myös muissa maakunnan toimipisteissä.
...ja täältä: https://jarvienreitit.fi/
Suomi.
Turvallinen lapsuus, hyvä koulutus.
Helpot työt, kohtuullisella palkalla.
Aikaisin eläkkeelle.
Kaikki toimii ja pelaa.
Kiitti!
^ Pitkälti samoilla linjoilla. Juuri sellainen kuin pitäisi olla.
Ruokasuosituksia rukkailtu ja niistä pulinaa niin hyvälle tuulelle sai Kalevan pieni Tekstari Hapsi -nimimerkiltä, jonka tarkasti kopioin:
Käykö tässä niin, että kun näitä ruokia ikänsä syö niin sitten kuolee?
Vuoden vimonen työpäivä.
Kun katson ulos ja näen valkoisen pihamaan. Vihdoinkin tuli oikea talvi ja näyttäisi pysyvän ainakin jokin aikaa. Luonto kiittää enkä ala itsekkään noitumaan kun pääsee lumitöihin ja hiihtämään.
^^^^ turvallinen lapsuus, kyllä - muut ei. Sori.
Mutta paljon elintärkeää iloa olen saanut pienellä linturuokintapaikallani metsänreunassa noin 1km päässä...tänään kun vein tiaisten ( myös oravan ...) lempiruokaa eli pähkinärouhetta, niin heti siihen tuli paljon tiaisia ihan lähelleni, myös tali näyttää nyt kelpaavan. Närhikin siinä, mustarastas.
Lisäksi havaintoja tikka, harmaapäätikka ja punatulkkuja.
Tosi kiva että linnut ovat löytäneet ruokapaikkani, että minusta on edes jotain pientä hyötyä.
Ilman lintuja en kyllä jaksaisi.
lisäys: sain myös 2 x 30e ruokalahjakortin, valtavasti apua kiitos :)
Pitäisi määritellä tarkemmin mikä on aitoa hyväntuulisuutta ja mikä normaalia kiitollisuutta.
Jos vaimolta kysyy: se on tyytyväinen eikä koita tehdä omia päätöksiä, pysyy tontilla ja toimii kun vihellän.
Että mulla on viinaa, mitä juoda ja lisää on tulossa: voi olla että silmäni kiiltävät jouluna kilpaa kuusen kynttilöiden kanssa.
^Joulu juhlista Jaloviinaisin!
Lukemani perusteella sinulla on siis maksettu omistusasunto, tilillä rahaa sekä ammatti/titteli joka mahdollistaisi työnteon?
^ Siitä huolimatta kukaan ulkopuolinen ei tiedä asiasta tai tilanteesta koko totuutta joten ei arvostella vaan koitetaan ymmärtää?
Ihan vaikka vain joulumielen puitteissa...!
No mulle ei jallu maistu, vaan suuni on perso hyvälle rommille. Votka kelpaa myös. Mut saa perustavalla tavalla hyvälle tuulelle se, että saan aika pitkälle itse hallita elämääni: milloin kaadan ryypyn, milloin en -vaimo noin 40-vuotisen yhteisen taipaleen perusteella kyllä tietää, että joskus maistuu, mutta korkki menee kiinni, kun ukko niin itse päättää.
^Itse enemmän viskin ystävä, hyvät rommit kyllä myös menee mutta kirkkaat jäänyt vähiin. Punaviinit myös lähellä maksaani.
Alkoholihan EI ole ongelma kun tietää koska sitä voi juoda ja kun sitä löytyy kun tulee moinen tilanne ettei tarvi vain haikailla.
Onse vain mukava peli tuo Sähkö läski. Saa hyvälle tuulelle jokapäivä, nyt kun on hyvät Kiekot.
Akullinen aamuin illoin pitää Lääkärin loitolla.