Yllättävän hyvä lenkki mun vetämäksi.
Printable View
Yllättävän hyvä lenkki mun vetämäksi.
Hyvin sä vedät[emoji4] hyvä lenkki ja seura.
Emähyvä keskiviikkoilta oli. Oudon porukan kumma maine kiirii kauas, pitkämatkalaisin oli Australiasta saakka ;)
No niin veti! On se kettu. Ja mitä Herkon viestiin tulee, No hitto, tonne!
Mihin se katos??
Vaikka Mutis koittikin Pitkäsuon mäen laidalla houkutella messiin niin pidin pääni ja ajelin lenkkini peekoona loppuun asti enkä kääntynyt Askistoon riehumaan. Mutta joskus joo...
Alko aika paha uuden xc/ trail rungon kuumottelu...
^ elä huoli. Täältä saa vertaistukea ja empasympatiaa. Ostaostaostaostaostaostaostaostaostaostaostaostaos taostaostaostaostaostaostaosta :)
Tota kannattaako varaosapyörä tehdä? Vastaus varmaan vaikeaa...
Ei mun mielestä, ennemminkin varaosia vaihtelun vuoksi
Osien turha vaihto on vaarallista. Niiden irrottelu ja kiinnittely syö höttöisiä kierteitä, aiheuttaa staattista kipunointia ja voi suistaa planeetat radaltaan :D
Tietysti jos on hyvä (teko)syy vaihtaa pimpuloita, niin se on turvallista.
Osia on helpompi smuglaa varastoon jos niitä ei ruuvaa kii runkoon. Menevät vielä pienempään tilaankin
Jos on joutilasta Nextietä, Paulia, Kingiä, Philiä jne. nurkissa niin ilman muuta.
Hetkinen,multa puuttuu varaosa runko,kaikki muut osaset jemmassa.
Kun toi 2x10 tekis mieli päivittää 1x10 tästä seuraa tietysti armoton läjä "ylimääräisiä" osia. Ne meinasin sitten hissukseen laittaa siihen varaosapeliin. Tosin vasta 1/4 osista olis. Lähinnä mielin varaosapyörästä työmatka/varasto peliä jolla ei olis niin kauheesti väliä mit sille käy. Hintaa sille kumminkin tuppaa tulemaan, koska osat olisi kumminkin vaihdettuna ennen oikeaa loppumis aikaa. Tää on siis varsin moni säikenen asia. Fillaristin pyörien lukumäärä on ain n+1, mutta vain yksi kerrallaan voi olla alla :( Ei sattuisi 27,5 tuumaista runkoa olemaan ylimääräisen? Vanteet olis jo ;)
Onhan sulla monet kenkäparitkin?!
Tilasin eilen xtr m9000 vaihteiston, kehille jotka sijaitsee Mcarbonin toimitiloissa. ;)
vähän puuttuu vielä...
Tottakait kenkiä pitää olla vähinään yhdet kuivuu ja yhdet jalkaan ;)
Kiitän Kapua vaikeissa olosuhteissa huonolle seuralle toteutetusta Klaukkala-ekskursiosta, ja julistan useiden merkkihenkilöiden huomatttaviin polunhoidollisiin ponnistuksiin perustuen Klaukkalan, jos nyt ei aivan Suomen Tukholmaksi, niin Södertäljeksi vähintään!
Mä ratkoin aamusta pari työhommaa ja kävin sitten ihan itsekseni ajelemassa puolen päivän aikaan. Onneksi sade alkoi uudelleen vasta takaisin tullessa, niin ei kamppeet kuivanu turhaan kotimatkalla petikosta.
Ajoitko pyörällä siirtymät Syväojalta Petikkoon ja takaisin??
Juu, ei siitä tule kuin 10km/sivu, josta osan voi hyvin ajella maastossa ja hiekkateitä. Meille on kirkantien risteyksestä vain 5km.
Kiitokset Kapulle Klaukkalan Kierroksesta kesken kiihkeän kurvailun keskeyttäneenkin kommenttina.
No voi sun. Sunnuntaina aamupäivällä sepeliä lapioidessa mietin että olikohan tänään jotain muutakin tarjolla mutta kalenterissa ei näkynyt mitään. Se oli sitten tuo mainostettu Klaukkalan ajoreissu mitä olin kattellut "joo tottakai tuonne" -ajatuksella.
Se on kirjoitettava kaikki muistiin nykyään. :(
Kellään pakottavia juhannus kokoontumis ajamis suunnitelmia?
Vois sitä jotain kehitellä.
Voiskos sitä vaikka täällä ajella, kävin eilen leikkimässä metsäkeijua ja olis taas polkusia auki.
Poltetaanko kokko vai sauna?
Kokkoa varten olis tarvikkeet, mutta taidan mieluummin silputa ne.
Moi. Saakos tarkempia juhannuskoordinaatteja, jos sinne Mutikselle pääsee mukaan? Kuivalla kiinnostais. Jos halajatte joskus tosiaan Olarista Latokaskeen ym., niin laittakaa päivätoiveita tulemaan. Haluan ajella siellä vielä ainakin pari kertaa tänä kesänä, joten perään voi tulla. Jos ei törmäillä, niin hauskaa juhannusta kaikille. Menen tänään kiusaamaan itseäni, ja katsomaan miltä mun unelmieni pyörä (se lila Trekki 29+) näyttää livenä; toiv. kuvissa paljon parempi, niin ei itku pääse;)