Nyt on meitsillä viikonloppuna kaikenlaista, mutta alustava ehdotus Mätis-täsmäiskulle su 26.4. Miltä kuullostaa?
Printable View
Nyt on meitsillä viikonloppuna kaikenlaista, mutta alustava ehdotus Mätis-täsmäiskulle su 26.4. Miltä kuullostaa?
Olipas taas hienosti käytetty kolmetuntinen kaljoittelulenkki. Kiitos kovasti seuralaisille, onneks merihädästä selvittiin ja Pekko seellä sai kutsun.
Juu kivaa oli, 661 vauhti on viime näkemästä kasvanu aika reilusti *peukku*
Hep. Tänään 13.30 Munqqis. Käymma potkimassa Feltin renkaita Haltialassa ja sit kevyttä kurvailua Paloheinän ja Kadonneen Metsän välillä. Vauhti hidas, mutta vaappuva. Kunääsnääs eilennä olin yksijalkaisten Porvoon retkellä ja nyt on vähäsen kummia tuntemuksia jaloissa.
No voihan perskules, just tällaista lenkkiä olisin kaivannut tälle päivälle. Miten onnistunkaan aina lukemaan teidän viestit liian myöhään!!! Su 3.5. olis muuten Espoon kallioita tarjolla säävarauksella (joskus oli puhetta, että haluaisitte ajella tuollakin suunnalla). Klo 10.30 Olarin koulun parkkikselta. Lisätietoa Klubin palstalla. Koitan muistaa lukea ajoviestejänne, hyvissä ajoin jatkossa...Kävin muuten itsekin istahtamassa tänään läskin Feltin päällä; taitaa olla seur. fillarini, kunhan saan jäykkikseni poikki;)
KMW:n kanssa käytiin testaamassa insinöörin taidonnäytteitä, sähköllä ja ilman. Hienoja pelejä mutta ei suurta omistamisen halua syntynyt.
Eipäs tullutkaan lähdettyä ajohommiin mutta löysin sentään syyllisen polven satunnaiseen kipeytymiseen: oikean jalan Lance-mallin Nike ajokenkä on pohjasta kiero kuin Teksasin voittajan moraali - vaatii parin millin korotuksen toiseen laitaan jotta klossi ja jalka on samassa tasossa. Oon joko aivan s--tanan vahva tai sitten ehkä voisin taipua valmistusvian puolelle. Ei vaan löytynyt sopivaa kenkää Tuhkimo-jalkaan niin täytyy nyt tuunata noita ensi hätään. :)
Ai pirsana, tänään olis ollut se Huopatapahtuma Haltijalassa. No, me tepsuteltiin haukkujen kanssa kahteen vuoroon nää lähialueen hakkuuakiot läpi. On siellä vielä polkua mut maisemat on aika aukeet....
Huomasin että on tullut oltua näköjään täältä vähän aikaa pois.
Rajamäenlenkki silkkaa parhautta. Tahtoo lisää[emoji4]
Perjantain petikonkaljalenkki kaikesta huolimatta myös just sitä parhautta. Puhuttiin p*askaa, vähän juotiin kaljaa ja ajettiinkin kunnolla. [emoji106]
Tänäiltana Askiston puuhamaahan ajamaan? Olisko Lähtö päiväkodin parkkikselta. Klo 19 ?
^ miten mielelläni lähtisinkään, mut en kuitenkaan.
Felt sähköläski on huima värkki. Ehdottomasti jatkoon. Vielä mää muutaman vuoden jaksan ihan lihasvoimalla, mutta kun vanhuus oikeasti pääse voitolle niin sähkö voi tuntua hyvältä vaihtoehdolta.
^vielähän sulla peli kulkee[emoji106]Annat kyllä aikapaljon tasotusta kalustolla.Mä opettelen ensin ajamaan kauramoottorilla [emoji4]
Onko askistossa paljonkin ajettavaa? Olen monesti miettinyt josko lähtisi sinne haahuilemaan.
Kalliobaanaa. Ei mikään isoalue . Mielikuvitus vaan rajana. Mun mielestä makee mesta.
Tiistai ja hakukoiratreeni, nou känduu.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti sixsixone
Askiston kalliopaana on imo tämän setukunnan parasta settiä. Kännattaa poiketa myös Juvanmalmin toisella puolella Örkkiniityn kallioilla.
Askisto jää tänään väliin, pitää roikotella rättejä...
Perkuleen Ellmeri käynyt katkaisemassa meiltä vedet just kun oon ollut lähipolkuja putsaamassa...:mad:
Korjaamme tilanteen singlemaltilla ja Würthin käsipyyhkeillä... :dingdong-witch-must-deal-with-it
edit: ei tullut ihan valmista vielä polun korjauksesta, täytyy käydä työkaluilla paikkaamassa koneiden jälkiä...
Kiitos toverit hyvästä lenkistä ja seurasta! Ihan huippu settiä löyty Askiston metsistä.
No niin löyty, onneks petjalaa heikotti ja se puhko kumeja, muuten oisin jääny mäkin metsään.
Ens kerralla tonne juomat ja makkarat mukaan. Ehkä meni tällä kerttaa vähän liian urheilulliseksi.
No ei menny, on vaan niin paska kunto ja sain ruuasta läskis maksimuksen.
Kalliokikkailu on parhautta. Pitääpä käydä tsekkaamassa Askisto lähiaikoina tai punkea mukaan seuraavalle porukkalenkille joka sinne suuntautuu.
Laittakaapa viestiä kun on seuraavan kerran tarjolla rauhallista lenkkiä Askistossa tai Petikossa, mielellään tutustuisin näihin polkuihin.
^Molemmat sen verran pieniä alueita että polut löytyy helposti myös itsenäisesti. Toki seurassa tyhjyys tiivistyy sopivasti :)
Edit. Enpäs korjaamaan, autocorrect lisäsi humööriä itsekseen...
Ens keskiviikkona sama aika ja sama paikka.
Koneiden jälkiä hyödyntämällä (heippa vaan metsä :( ) ja risut syrjään heittelemällä sai muutaman sata metriä ajettavaa polkua tuohon lähelle. Osa erottuu heikohkosti mutta merkkaan ne jollain sopivalla systeemillä lähiaikoina. Tai ajan ne poluiksi.