Kestää 2 viikkoa,eikä parane 11 pv.ssä ilman lääkekuuria.
Sopisko mulle sellanen about 9 kg kuitu xc 29 etujouskari?Jos ei niin miksi?
Printable View
Kestää 2 viikkoa,eikä parane 11 pv.ssä ilman lääkekuuria.
Sopisko mulle sellanen about 9 kg kuitu xc 29 etujouskari?Jos ei niin miksi?
Sulle sopii mikä vaan.
Tosta näkyy olevan sellainen äkkipikaisempi variantti kans. Testasin semmosen vkl aikana. En kumminkaan suosittele tuotakaan.
Zipolla ei oo vielä menny ohi vai onko tuo 9kg harkinta jälkitautia?
@marco - thomsonin dropperi on hjuva, vanhempi covertti täyttää kohta kaks vuotta - zero problemo. Mullon toisessa se orkkis liipasin,
toiseen laitoin fox triggerin vivun.
Hyvä homma, välitän tiedon ko. härvelin kuskille.
Vähän ihmetytti että eivät olleet raskineet laittaa järkevän mittaista kuorta ja vaijeria tolpan mukaan, toki korvaavat tarvikkeet löytyi hyllystä mutta silti pieni miinus tuosta.
Btw,Ostaisko joku puoliksi tuon SP-41 vaihtajankuorilaatikon, 50m on mulle vähän liioittelua mutta 25m saan käytettyä aika helposti...
@ zipo kyllähän xc kihnuttimiakin on aika kivalla geolla, se on eriasia sitte kestääkö.
@ marco mä voin ostaa puolet, viimeks multa velotettiin 8€ metriltä ja se oli vikatikki :)
Tuli se YV mutta en huomannut aikaisemmin... pitäis tätä ATK:ta opiskella vähän enempi.
Täytyypä napsauttaa nastat valmiiksi paikalleen yhteen kiekkosettiin, vähän pohtimista että mikä menee minnekin kun noita 26" nastarenkaita on kertynyt melko kirjava kokoelma.
Heippa taas! Reilun vuoden tauon jälkeen päädyin takas pk seudulle. Onkos tällä viikolla lähdössä jotain yhteislenkkiä jostain? Maltillinen vauhti luetaan eduksi.
^ jos ei muuta niin Kivikossa VPCX sunnuntaina. Rata merkattu 13.00, startti 14.00. Vaikka mukamas syklorossia niin oikein sopiva rata pitkäjuustotäpärille. Ite läskillä aattelin.
https://youtu.be/SWRYpzOpr28
kai tään voi laskea lumipöllöilykauden aluks
https://lh3.googleusercontent.com/Uj...w1920-h1080-no
Betty&Piko remotella?
Mä siirryin taas täysin lumien mukana fläsäkauteen,mielenkiintoisia ääniä orkkis vaparista ensilumen kotimatkalla.
Tsägällä saataisi onnistua samoilla pinnoilla.
Tartteeko joku 18,5 Stachea?Vaikkapa minimissään esim.runko,keula,kuitukiekko settinä?
Turhaa se tuolla varastossa talven lepää ja ensi kesästä ei tiedä millä ajellaan ja missä....
Tarjouksia kokoonpanosta ja hinnasta saa heittää mutta järjen kanssa.
Ensi lauantaina 5.11.2016 Nurmijärven Ladun maastopyöräilyporukka kutsuu muita pyöräilijöitä ajelemaan Sääksjärven maastoihin. Samalla toivotamme pyöräilijät vierailemaan uudessa tukikohdassamme Veteraanien majalla klo 11-15. Maja sijaitsee osoitteessa Särkilahdentie 84. Paikka on lähellä Röykän uimarantaa, jonka parkkipaikalta opastusta. Kannattaa tulla nimenomaan pyörällä. Paikalla nuotiot viritetty ja tarjolla kahvia ja mehua ainakin. Makkarat kannattaa ottaa reppuun mukaan. Tule ajelemaan ja tapaamaan muita pyöräilijöitä! Lisätietoa www.nurmijärvenlatu.fi/tapahtumat
Jep. Kolmansilla lumilla tuo combo. 5000+1500. Kumpaankin modattu remoten taakke neljä tehoa, vaisu - normi - kirkas - oushit.
Pikon smartcore-akku on pultattu kypärään - tankovalon akku normisti vaakaputken alla, mut nyt se smartcore-mountti on hukassa
joten tarrahihnaviritys. Viritys myös b:n valopään sijainti, volttikesto vasta kun valopää tankolinjan alapuolella.
No eipä ollu häävisti lunta vielä poluilla. Kävin nyt kuitenkin huvikseni pörräämässä kahdella eturenkaalla vähän lähipolkuja.
Potkupyöräilyä 1/2 tuntia vaikka tarkoitus oli käydä jättämässä renkaanjälkiä ajamalla vähemmän kuljetuille reiteille parin tunnin verran.
Telefooninkin unohtu duunipaikalle lähtötohinassa.Lyhyeksi jäi ajelut,fläsästä loppu veto.Kammet alkoivat pyöriä tyhjää....se oli sitten siinä.
Orkkis vapari kesti 2 kk ajot.Hieno 4 sija hajonneiden listalle.
Tsekkasin himassa takanavan sisäkalut ja ei tuosta ajokelpoista saa ilman kiekon rakentamista.Sellasta talvipööräilyä tällä kertaa.
Huomenna paikalliseen.....
Ei yllätä Zipon murheet, meinasitko Klaukkalan paikallista kuitenki?
Trekin keulassa on naitettu alumiiniin teräksinen ohjainputki, oisko liimattu ja sovitteella. Mä veikkaan että liittyy siihen.
Katotaan mitä Rekki sanoo 9.8 takanavasta.Emmä tajuu että about 5 k€ fillarin räikkä poikii näillä ajomäärillä
Btw,Miguelin Farleyn 2015 keula vaihdettiin jo aikoja sitten takuuna samasta syystä kuin nyt tehty tehtaan takaisinkutsu.
Kaulaputken liitos alkoi brakata.
Isot valmistajat käyttävät ikävä kyllä enemmän ekonoomeja kuin insinöörejä tuotteidensa suunnittelussa.
Kiinnostusta ois mutta köhä on vielä kesken :(
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Mä ajattelin opetella ihan kotinurkissa tota liukastelua. Saa tulla meillekin kello 11:00
Pitäskö tuonne pihalle jo nastat laittaa, eikai?
- Mikkovee
Taidan kurvailla Syväojalle jos seuroihin sopii?
Tänne mahtuu, tervetuloa.
Ylättäin perjantain ratoksi tuli tupaan kauheeta xtr-murretta puhuvia toispaikkakuntalaisia. Nyt sen huomas, ettei teidän kanssa tarvii aina hikoilla, voi sitä aikaa viettää ihan muutenkin, ilman että hyrräillään. Tosin tais joku osa vaihtaa paikkaa ja tulla vaihdettu renkuloitakin
Yritän keretä. Lomalaisen unirytmi ei näihin lähtöihin helposti taivu.
Vajaa nelikymppinen jäi pvän saldoks nuukselaa. Liikkeelle jo kasilta.
Hanskavastaavalle tarttee antaa kenkää; ne liian pienet siilskinssit hyllystä mukaan ja varapari oli sit hellekelille -
kolmen tunnin jälkeen alkoi peukaloita kylmätä ihan isosti. Ei isompia vahinkoja kumminkaan.
Plussa-pompoloni todettu *itunhyväks talvikelin takakumiks.
ei arvannu vielä pidemmälle mennä
https://lh3.googleusercontent.com/Xr...w1920-h1080-no
yhdet fätin jäljet (bulldozer?) bongattu orajärven e-puolella,
uukkarin tehny just kun 50m päästä olis päässy päheelle kaltsibaanalle
https://lh3.googleusercontent.com/Ul...w1920-h1080-no
En jaksanut tuota Talvikenkä-ketjua kahlata kokonaan läpi, mutta herrathan ajelee Nuuksiossakin talvella useamman tunnin lenkkejä, löytyisikö jotain suosituksia flättikengäksi talveen? Noihin omiin Five Teneihin menee paksuhko villasukka, varpaiden ympärille kun kietaisee palan Hesaria (kyllä, ei jesaria) niin pikkupakkasilla pärjäilee 2-3h ihan ok.
Näyttäisi Five Tenillä olevan hieman talvisempikin malli, varsi näyttää kuitenkin matalalta eli jotain säärystintä varmaan kaveriksi kaipaisi.