Kaalisopan ja mahorkan tuoksut.
Printable View
Kaalisopan ja mahorkan tuoksut.
Tämä:
Miltä hallitus tuntuu ilman Marinia?
Orvolta.
Aasinsiltana edelliseen. Tapio Rautavaaran Orpopojan valssi. -mä oon orpona, mutten orjana...
https://www.google.com/search?client...id:NxTmCNb8QMU
Hain lehden postilaatikosta. Mustarastas laulaa jossain lähellä ja takavuosien notkahduksesta hyvin toipuneet viherpeipot säestää.
Pienen ajotauon jälkeen taas lenkillä ja tappajasepeliä oli poistettu ilahduttavan monelta kelviltä.
Eilen tuli kaljoiteltua kevyesti ja syötyä hyvin: naudan ulkofilettä paistina, valkosipulikermapottua, parsaa ja punaviinikastike.
Aamu on kaunis ja kevät tuli vauhdilla.
Mä olen ollut hyvällä päällä yhä useammin: hengitän; rahaakin on kohtuudella, katto pään päällä ja ruokaa enemmän kuin jaksan syödä.
En halua olla pahalla päällä, vaan tahtotila on, että olen hyvällä päällä: minä hymyilisin maailmalle ja maailma minulle.
^ Nyt minut sai hyvälle tuulelle ajatus siitä, miten maailma kohta vastaa K.Kurosen hymyyn ilmeellä, josta ei tiedä onko se äkäinen vai ilkikurinen virnistys, ja tarjoaa hänelle tilaisuuden ruveta jostain odottamattomasta, mutta silti aivan arkipäiväisestä vastoinkäymisestä pahalle päälle, mutta miten hän pienen henkisen ryhdistäymiseen jälkeen voittaa sen halun.
Sitä ennen minut sai hyvälle tuulelle että voitin halun lähteä hiihtämään Paloheinään melkeinpä vain pidentämään hiihtokautta pidentämisen vuoksi. Olin kyllä laittanut sukset ja sauvat valmiiksi ja termospullonkin keittiönpöydälle odottamaan täyttämistä ja heräsin hyvin nukutun yön jälkeen varttia yli kuudelta, mutta jotenkin onnistuin tekemään itselleni selväksi että enough is enough ja että Paloheinässä riittänee ladunkiertäjiä ilman minukain.
(Tosin tein samalla sen päätöksen että korvaan hiihtämättömyyden pitkällä sauvakävelylenkillä, jotta huomenna ei tulisi aerobic addictille morkkista siitä että katsoo televisiota koko pitkän päivän...)
Spritmonitorin päivän lukemat
https://pic.useful.fi/WeUkKRr4R.png
TV 1 pyörii just Kivenpyörittäjän kylä. Ee tuota nauramati kato. Ja nuo wanhan ajan näyttelijät.
Punapaitainen sälli ei ole moksiskaan :) freestyler... matka jatkuu.
https://www.instagram.com/p/CqiD-fQgEuO/?hl=fi
No, ei niin kivaa noille taakse jääville:(
Jokereiden paluulle sinetti :)
https://www.youtube.com/watch?v=-CSdc_HYlvg
Jumankautsi se iski syvälle kun hjalmar ja oligarkit järjestivät tiedotustilaisuuden 10 vuotta sitten ja käynnistin samalla vieroittautumisen koko jääkiekon seuraamisesta. Jokerit on back ja pitää alkaa lätkäsääntöjen kertaaminen. :)
Ikävä kyllä.
Kun ylläpito poistaa tänään prseilevien sähkömoottorivirittelijöiden ketjun.
Oikein!
Autosta puhkesi rengas. Sunnuntaina ei tietenkään kukaan korjaa reikiä. Soitin automerkin liikkumisturvaan. Lähettivät autoliiton päivystävän asiantuntijan paikalle. Ja zap, paikalle saavuttuaan hän paikkasi renkaan. Olisiko mennyt 10 min.[emoji106]
^ Minkä merkkinen auto, kun on noin hyvä palvelu?
^ Ok, mulla ei ole ollut autoa yhdeksään vuoteen, niin en tiedä mitään palveluista.
Minullekin tulee hyvä mieli kun voi käydä paskomassa ne ketjut missä joku on väärää mieltä, ja ylläpito poistaa ne.
^ Oletko aivan varma ettei poistamisen syy ole voinut olla että ne väärää mieltä olevat ovat paskoneet ne ihan itse?
Sääennuste, joka lupaa etelärannikolle pientä sadetta.
Löysin 2 kuitutolppaa joitten olemassa olon olin jo unohtanut. Vielä iloisempi olin kun
sain Ritcheyn 1-bolt WCS carboniin satulankin kiinni.
Mulla tuli kanssa taas uusi vuoden leima Skoda ajoturvaan kun käytin määräaikaishuollossa. Olen ollut aikeissa selvittää miten ajoturva eroaa kaskon mahdollisesta vastaavasta turvasta tai matkavakuutuksen turvasta. Osin ovat varmaan päällekäisiä mutta hienosti näköjään toimi tuo Skodan homma.
Mainio päiväpatikointiretki Nuuksiossa Orajärven ja Ruuhijärven hiljaisilla seuduilla.
Kesärenkaat krossarissa. Miten kevyeltä pyöräily kesän toistaiseksi lämpimimmän päivän iltana tuntuukaan.
Saapuminen Kuusamoon. Kyllä Ilkka tietää, rauhoituin heti.
^jaa-nii, Lipsas-Ilkka?