Eilen, 40km pikkulenkki ennen työpäivää. Totutellaan työmatkoja kulkemaan pyörällä :)
Printable View
Eilen, 40km pikkulenkki ennen työpäivää. Totutellaan työmatkoja kulkemaan pyörällä :)
Äsken töihin reilu kymppi... Iltapäivällä mutkan kautta kotiin.
joo, olen todella huono juomaan lenkillä enkä juo jos ei janota. Viileellä ei yleensä janota.
Mutta kun tulee kotiin, niin puolentoista litran jaffa menee aika hätäseen pitemmän ajorupeaman jälkeen...
Eilen noin 50 kilsaa hyötypyöräilyä, päivällä ja illalla töissä ja välissä kehä kolmosella kalustekaupassa
Äsken maantienlaitaa 1h46min 52km.
juuri äsken 53km. 1h 53min, mainio ilma ottaa happimyrkytys
Pikku köröttely itään töitten jälkeen. Niki 9 bongattiin arskaa ottamassa....reilu viiskymppiä....
Kymppi sekä seuran että matkan suhteen. Nuorison kans ulkoilupolkua kaupunkiin syömään ja takaisin.
Äsken peruslenkin Laajavuoressa. On täällä paremmat pohjat ajaa kuin Zürichin ulkoilureiteillä, mäistä ja maisemista ei sitten kannata puhua mitään...
Äsken 40km yksin, päivällä keskimmäisen lapsen kanssa 20km peräpyörän kanssa.
Eilen satkun kevyttä (mikä minulla tarkoittaa n. 1,0 km/h hitaampaa keskaria kuin reipasta kovaa ajettaessaa, mutta ei se pyörä koskaan kovaa kuljekaan) maantieajoa. Kuurosateen kastelemaa tietäkin löytyi Linnanpellon kohdalta n. kilometrin verran.
Reilu 45 km lenkki aamusta reilun kuukauden tauon jälkeen (selkä prakasi sopivasti vappuna). Hyvältä maistui ja rasitus tuntui oikeissa paikoissa.
Louskin Tempo-topiccia ei ole joten lähetän tästä terveisiä tempoilijalle numero 17. Pitkätummahiuksinen nuori nainen, turun urheiluliitto luki haalarissa ja tosihieno tempopyörä musta Cervelo :cool:.
Mun oli ihan pakko kokeilla pysyykö perässä, mutta mitä hyötyä mun on peesissä ajella mä humpsahdin ohitte ja yritin kirittää kuskia, peesissä hän ei ajanu mutta toivottavasti kirittävästä selästä oli jotain apua? siinä ei näyttäny ketään kiinniotettavaa edessä olevan. Vauhtikestävyyttä ja isoilla tuumilla ajoa vaan lisää myös ylämäkiin, vinkkaa vanha tempokisu.
Niin ja terveisiä myös numerolle 49. yritin tsempata Sinuakin.
Ajoin 130km ja tosi kiva saada lenkin loppuosaan tempo, en ole vuosiin ajanu täysillä ja hengästynyt kunnolla.
Pirkkalassa oli joku porukka-lenkki, terveisiä teillekin :)
Säijässä ois tullut sitten helppo voitto kun lenkillä voi kirittää ja jättää oikeet ajajat horisonttiin:cool:
Tänään 154km Cervelolla maantielenkkiä .. ajoaika 5h45min .. Yks ruokatauko ja muutamia stoppeja tienvarteen :p
84 km ja 28.1 keskari. Olen ihan tyytyväinen myöskin lenkin jälkeiseen olotilaan
äsken 102km leppoisaa ajelua hieman kosteassa säässä.
Tänään pk-lenkki 100km 25km/h keskarilla ja aika jees tuntemukset kun kelikin oli mitä mainioin!!!
tänään lyhyt maastolenkki
Jos elämä on ihmisen parasta aikaa nin Keskuspuistossa peekoilu on toiseksi parasta, ainakin näin tihkusateisena päivänä.
Tänään vain työajot - 216km ja karvan päälle 6.5h (netto).
Tänään reipas 90km.seka-ajoa maastopyörällä.Kevyillä tehoilla,joku minuutti yli neljä tuntia.
75 km lenkki seka-ajoa myöskin maasturilla aikaan 3,44,40. Ensin Vermoon kirpparille, sitten pitkin ja poikin Espoon keskuspuistoa. Siitä sitten Olarin Leppävaaran ja Kauniaisten kautta kotiin.
41km lähinnä cruisailuu polkuja pitkin ...
Äsken vajaa 2 tuntia Halssilassa.
Erittäin hyvä maastolenkki Paloheinän maisemissa. Oli paljon muitakin kuskeja liikenteessä.
-Lauri
Korkataan foorumi kun tuli tänään ajettua omia ennätyksiä uusiksi. 105km 26km keskarilla ja viikkokilometrit 434km. Viime vuotiseen sataseen parannusta ajallisesti reilusti yli tunti :) No, onhan noita kilometrejäkin tälle vuodelle takana moninkertaisti.
Vaihteeksi maantietä 70 kilsan verran ettei krossari ihan jämähdä käyttämättömyyttään.
tänään reilu 80 km sorateillä maasturilla