Kolmet tullu kevään ja kesän aikana
Printable View
Kolmet tullu kevään ja kesän aikana
Itse olen odotellut heinäkuun alusta asti dt:n kiekkoja. Viime viikolla tuli UPS:n ilmoitus paketista mutta se on jämähtänyt "rahtikirja luotu" tilaan.
Okay, toivoa siis on että vielä tulisivat.
Mitkä kiekot tilasit tuolloin? Itse laitoin samoihin aikoihin DT E1700 29" Boost 6-Boltit eikä vielä ole kuulunut edes tuota UPSin mailia.
Edit: tuolla ylhäällä se olikin eli samoja kiekkoja odotellaan. No viime talvena oli yhtä pitkä ja epämääräinen odottelu X1700:ien kanssa ja kyllähän ne sieltä lopulta tuli, muutama viikko arviosta myöhässä.
Mulla kanssa just nuo E1700 kiekot tulossa ja laitoin kyselyä aspaan, yllättäin vastasivat tosi nopeasti ja kertoivat toimituksen viivästyvän heille, tammikuussa pitäisi tulla.
E1700 tilasin, 25milliset. Eilen sain vanteet
M1700 kiekkoparia olen odotellut joulukuun alusta. Ei ehtinyt pukinkonttiin itselle. Ilmeisesti pitää olla kärsivällinen, ”en cours” on tilaus ;)
Minäkin tilasin vastaavalla toimitusajalla. Nyt viikon alussa vastasivat, että ennen vuoden vaihtumista pitäisi lähteä liikkeelle. Mutten usko ennen kuin näen. Ihme vempuloita ovat.
XMC1200 boost etukiekko 499,79€ koodilla RCZRST
http://www.rczbikeshop.com/finland/d...ixc012694.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tämä kauppa kasvattaa samaan hintaan luonnetta. Heinäkuussa tilatut kiekot vielä vaiheessa eikä tarkkaa toimituspäivää tiedossa.
Laitoin asiakaspalveluun lomakkeella kyselyn ja kas kummaa alle vuorokauden sisällä tuli ilmoitus että paketti on lähdössä ;)
No olihan se yllätys, ettei paketti lähtenytkään liikkeelle ennen vuoden vaihtumista! Lähetin uuden kyselyn torstaina, ja kas kummaa, seuraavana aamuna tuli UPS:n seurantakoodi. Paketti on nyt Saksassa jo tulossa, joten jotain sieltä on matkalla. Paino tosin on vain 1 kg. Lähettivät tietenkin jotkin paljon paremmat kiekot kuin mitä tilasin! (Eli joko väärät kamat tai vain yksi kiekko.)
Tilasin 127€ sun ringlet kesäksi.
http://www.rczbikeshop.com/en_ue2/su...46-k002-c.html
Toivottavasti tulee siihen mennessä 😁
Ärsyttää kun tuotteista on niin huonot tiedot. Mitkähä navat esim noissa dtswissin boost kiekoissa on? Aika harvoin löytyy myös kiekkojen leveyksiä.
Jaahas.
Nyt ilmoittivat että aikaisintaan helmikuussa on kiekot tulossa, rotevat 7 kk toimitusaika.
Peruin tilauksen kun tarinat alkoi olla epämääräisiä, talvikiekoiksi nuo ei kuitenkaan oikein ehtisi.
Just joo, kumma miten epätahtiin noita tippuu kun mulle ilmoittivat että heidän toimittajalta saavat vasta tämän kuun aikana eikä mulle mitään ole tullut, no ehkä toivoa on että joskus tulevat. Eipä mulla mikään kiire näiden kanssa ole kun tilasin toisesta puljusta vieläkin edullisemmat kiekot nastarenkaille.
Tuli tilattua Suntourin Epicon keula (joku 69 egee + pk) ja Hiilikuitu runko 27.5" (129+pk)
Katsotaas kauan menee, ei ole kiire.
Harmittavasti en saanut yhteen tilaukseen kun yhden koodin. Heti kun oli molemmat tuotteet niin ei koodit toimineet. Eli ylimaarainen 16,90 euroa meni postikuluja, valitettavasti.
Sitten kun saapuvat tai ennenkin niin aloitan arpomaan noita BB92 bottom bracketteja ja cranksetteja etta mita kannattaa laittaa ja mika sopii.. ja samaten headsetin asennus on tuntematon etta siihen saa kanssa askarteluun menemaan aikaa..
Nyt olis kokonaista kuitufillaria tarjolla
jäykkäperää 29" 1300 e
täysjoustoa 29" 2200 e FOX 32 performance NX12s
ja tais olla joku maantiefillarikin
http://www.rczbikeshop.fr/fr/vtt/vel...by/scapin.html
Scapin italialainen merkki, kohtuuhintaista.
ja DTSWISS 1700 spline kiekkoja halvalla 180e pari
uutiskirjeestä
On kyllä harvinaisen tyhmä kauppa kun koodi ei toimi kuin yhdessä tuoteperheessä, ja pitää tehdä monta tilausta ja maksaa monet tilauskulut. Menettävät älyttömän määrän tilauksia kun noiden järjestelmä on 90-luvulta.
Ranskalaista asiakaspalvelua.
^ Luxemburgilaista
Sieltä tullut runko olikin eri seatpost diameterillä kuin ilmoitettu.
Onko kokemusta, kannattaako valittaa? Mieli tekisi mutta niiden toimintatavat ovat niin kivikautisia että saa nähdä tuleeko edes vastausta spostiin.
Kannattaa. Teet sen vaan ennen kesäkuuta. Silloin takuu hommat menee lomalle ja palaa takaisin lokakuussa.
Tänään tuli halpoja renkaita uutiskirjeessä..
no sankarimme tästä innostuneena alkoi tutkia mitä malleja ottaa, ja sitten lappaamaan niitä ostoskoriin. Suoraan uutiskirjeen linkistä. Paitsi että rajoitukset per tuote oli hyvin alhainen. Esim. tiettyjä renkaita sai vain 1 kpl tai 2 kpl.
Ongelma #2:
Alennuskoodin otti vastaan, mutta hinnat olivat kovemmat kuin niiden piti olla. Joku renkaista ei ollut alennusten piirissä, vaikka tarkistin jokaisen numerokoodilla vs uutiskirje. Hintaa oli n. 30 € euroa enemmän.
Ongelma #3:
Tiedot sinne, salasanaa, osoitetta ja seuraava sivu kunnes herjasi ettei voi toimittaa. Vartti meni säädössä. Uutsiskirjeen linkistä joutuu automaattisesti Ranskan sivulle, ja sieltähän eivät toimita Suomeen.
Ongelma #4:
Sitten pitikin siirtyä suomisivulle. Koko ostoskori tyhjeni taas. Uusi jumppa, ostosten lisäys ostoskoriin, hakua käyttäen, koska vanhat linkitkhän eivät toimi suomikaupassa. Eka vaihe siis täysin hukkaan.
Ongelma #5:
Postikulut 25 € pelkistä taittuvista renkaista, joidenka yhteismäärä jää alle kymmeneen. Kalleimmat postikulut missään nettikaupassa, ja vaihtoehtoja tasan yksi.
Ongelma #6:
Mitään muuta tuotetta ei voinut ostaa poislukien alennuskoodin tuotteet, sillä jos muita tuotteita oli korissa, alennusta ei saanut. Koville postikuluille ei oikein saa vastinetta. Edellisistä ajantuhlauksista viisastuneena vain yhtä tuoteperhettä voi pistää ostoskoriin että saa alennuksen.Summa summarum: uutiskirjeessä on halpaa, mutta todellisuudessa kaikkia alennuksia ei saa, tuotteita ei saa kuin pienen rajoitetun määrän, ja postikulut ovat niin kovat että tekee alennuksista hyvin marginaalisia. Tilasin taas RCZBikeshopista ja mukamas säästin.
Onhan tuo ihan perseestä tuo sivuston toteutus. Monesti löytyy sama tuote, mutta ilman tuota alennusta. Postikulut on ihan arvotut, kotiosoitteeseen 46€ Oulussa, 200km pohjoiseen äidille osoitettuna 16€ :).
Nyt olis tarjolla Mulefutteja 29” ja 27,5” koossa 50-60€/kiekko + postit.
http://www.rczbikeshop.com/finland/c...ult/?q=Mulefut
Koodi RCZS1W
Sent from my iPhone using Tapatalk