Oli ihan hauska lauantain "hidas" lenkki. 91 km kotiovelta kotiovelle.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Printable View
Oli ihan hauska lauantain "hidas" lenkki. 91 km kotiovelta kotiovelle.
Noniin nyt kun olette tänään hidastellu liikenteessä niin lähtekäähän huomennakin, ja pistätte ajovaihteen päälle :D
Hyvä oli lenkki ja maukkaat possumunkki kahvit Vähikkälässä.
Mäetkin nousi paljon paremmin kuin pari päivää sitten, vaikka tappio koettiin. ;)
Tässä sports tracker data, jossa omat siirtymät mukana.
Tappioksi kirjataan loppuunkulutettu ketju ja pakka, uutta tilaukseen ja huomenna yritetään mukaan jollain romulootan "helmillä".
Mä olen parikertaa ajanut tuon rojalin lahdessa. Tosin silloin oli eri reitti. Vanhalla reitillä mäkeä oli tosi paljon. Ainakin viime ja toissa vuonna oli tosi hyvä setti. Heti paukusta alkaa sit kisaaminen, ei kannata yllättyä.
Kyllä se tämän aamuinen sopivan kevyt veryttely oli. Toivottavasti huomenna jalat ei sano soosoo. Eli voisi koittaa paikkalle päästä huomenissa
Mä en vieläkään tiedä olenko pääsemässä mukaan, pojan kummitäti saattaa olla tulossa kylään.. Mutta olisitteko lähdössä siis vaikka klo 17 jäähallilta? Pyrkimys on itselläkin päästä mukaan mutta nyt on niin fifty-sixty.
JOS pääsen messiin ni pyyntönä olisi jotain rauhallista & helppoa, kroppaa on taas kolottanut pari päivää sillee varottavasti että kovaa repimistä pitäis nyt vältellä.. näinhän se menee että kun tekniikka on kunnossa niin sitten kroppa pistää vastaan, ja päinvastoin :)
Jos itekin kerkiää matkaan, niin sopis kanssa tuo rauhallinen tahti. Ei oo päässy ajamaan koko viikolla ollenkaan, niin mahtaa olla paikat hyvässä kunnossa :)
Rauhallinen sunnuntailenkki ok.
Lähtöpaikka moottoriradan puomilta(?), koska uskikset telttoineen taitavat olla vielä jäähallin pihassa.
Lähtöaika 17.00(?)
Motarin puomilla 17.00. Kevyt sunnuntai olisi sopiva
kuulostaa hyvältä, sunnuntain kevyt, lyhyt ja hidas......
katsotaan kerkiinkö makkaranpaistoretkeltä maantieretkelle
Joo ok klo 17 puomilta, pääsen mukaan :D
.. tuo 'kevyt sunnuntai' kuulostaa ihan kakkos-oluelta :D
mä yritän päästä kanssa.
En sitten mennyt royalille itseäni enempää sairastuttamaan.
Pitää kuitenkin jonkinlainen lenkki tehdä, että jalat saavat liikuntaa
Tulen vastaan jos tulette harkatieta. En kuitenkaan yhteislenkille jouda kun touria pitää seurata
ja sitten heti klo 21 loppuottelu.
Siinä välissa voisi kokeillä ulkoiluttää pyöraa ja raka pois keuhkoistä.
Ajelen hiljaisen hissuttelulenkin itekseen katselemaan ja tyypittämään uuden pikipinnan
Olipas mukava lenkki, sopiva matka & vauhti, jumalattoman upea keli ja uutta baanaa pitkälti ..kiitos.
Mulla näytti träkkeri 65km & 28kmh keskarilla.
Kyllä se kerrankin onnistui lenkki niin jotta oli rauhallista ajoa. Hyvä niin. Ei muuta kuin huomenna uutta lenkkiä putkeen
Jeps. En sit ite loppujen lopuks kerinny, piti ny käydä vähä testaileen että pystyykö ajaan/tekeen töitä jo hiljaksii, 39km tuli kruisattua kanssa :)
Tiistaina klo 12 auringonottokruisailua..
Hattulan suuntaan Lepaalle ainakin, ja jos tiet on kunnossa niin Tyrväntöön/Petäykseen kahville. Anyone?
Moro Hämeenlinna!
Meillä on huomisaamuna eli tiistaiaamuna Yle Hämeessä teemana pyöräily. Kysyn mm. autokoulun opettajalta, miten maantiepyöräilijät, erityisesti ryhmät, olisi hyvä ja turvallinen ohittaa... Aamun vieraana myös aktiivipyöräilijä alueelta... Nyt toivon erilaisia kokemuksia tieltä ja kohtaamisista autoilijoiden kanssa. Pistäkää mulle yv:tä TÄMÄN ILLAN aikana. Käytän tarinoita nimettömänä lähetyksessä, jos tarinan kertoja niin haluaa. Ai niin, lähetysaika on 6-10; 7.40 puhelu autokouluun, aamun vieras 9.40. Välissä sitten enemmän tai vähemmän teemaan liittyvää asiaa.
Kiitos jo etukäteen, Anne
Olipas mukavaa, vaikka tulikin heitettyä lipat .. Harmittaa naarmut pyörässä :(
Heh, no pain no gain ;)
Mä tykkäsin, tarpeeks hiljanen vauhti ja ihan hyvä ajokeli. Teki hyvää ajella pienellä vaihteella ja rauhallista kyytiä, toivottavasti torstaina jaksaa taas Koh-I-Nooreissa :p Tavoitteena olla häviämättä enenpää ku viimeks..
Tossa nauhoitus, kun kerrankin muistin laittaa sen käyntiin:
http://www.endomondo.com/workouts/jrB5Gra6iZU
Keskiviikkona sitten kuudelta maastoon! Tai eka moottoriradan puomille ja siitä maastoon. Metsä on kuivaa, kurasta ei tietoakaan ja seura on mitä on :)
Moro, onkohän tänään yhteislenkkiä motarilta?
Eikös maastolenkki ole sielä ja rastilassa tempoa? :)
Kyllä, kuudelta moottoriradan puomilta on keskiviikkoisin koko kesän maastoporukkalenkki ja samaan aikaan (18:30 alkaen lähdöt) Rastilassa tempoajoa.
Tempohan menikin edes jotenkin tänään, huomioonottaen tuo viikon sairasteluloma :D
Tässä illan mtb-reitti: http://www.endomondo.com/workouts/m3VvD8N3ens
Monipuolista polkua löytyi, vaikka aina ei tainnut olla ihan varmaa mihin pitäis mennä - tai missä ollaan :)
Tempossa tein oman ennätykseni paljon paremminkin ois voinnut mennä kun jäähylenkillä vasta ruho heräsi ja ylämäet alkoivat nousemaan iloisesti.
Tästä vaan opiksi, että tarvitaan kunnon lämmittely ennen lähtöä....