Onko kellään tarvista www.bike24.net kaupasta, olisin mahdollisesti tekemässä tilausta sunnuntai iltana tai maanantaina, jos tulee tarpeeksi tilauksia.
Nyt ei enää postikuluista kerry paljon mitään kun on jo tarpeeksi tilauskantaa, mukaan vaan.
Printable View
Onko kellään tarvista www.bike24.net kaupasta, olisin mahdollisesti tekemässä tilausta sunnuntai iltana tai maanantaina, jos tulee tarpeeksi tilauksia.
Nyt ei enää postikuluista kerry paljon mitään kun on jo tarpeeksi tilauskantaa, mukaan vaan.
Perinteistä lenkkiseuraa ei ole huomenaamulle tarjolla - flunssa. Keskiviikosta sitten ilmoittelen erikseen.
Ajokaveri eli Vesa ajaa huomenna lossintietä. Voin kysyä aikataulua, jos haluat?
Huomenna ei pysty lenkille, tänään ajelin tarinalle ja takasin matkaa kerty 75km ja takasinpäin tullessa jalat aivan V***N jäässä. Unohdin kengänsuojat ja kuraa lenti kohtuudella, myös vastatuuli toi lisämausteen ajamiseen kotimatkalla;).
Tiet olivat kyllä ihan kesärengaskunnossa, taitaa crossari saada kesäkumit alleen:)
Onko muuten tietoa tuosta Lossintien kunnosta? Jos vaikka suunnistaisi jossain vaiheessa tulevaa viikkoa sille suunnalle...
Joo, lähden huilamaan kotiin, mutta huomenna pitää käydä töissä hetki pätemässä. Sitä kun on niin korvaamaton. :rolleyes:
Miten tehdään "materiaalien" vaihdon suhteen. Luin kirjasi - harjoitusraamattu on ok ja erittäin kiinnostava, mutta liikaa suunnittelua vaatii mitään tarkkaa ohjelmaa noudattaa.
Moi!
Ilmoitelkaapa mistä päin löytyy kuivat ja hiekasta puhtaat tiet, niin voisi käydä aloittamassa maantiekauden. Viime viikon lumisateet taitaa pitää siitä huolen että sulamisvesiä valuu teille vielä jonkin aikaa. Kallan siltojen pyörätie oli eilen sunnuntaina aika heikossa fillarointikunnossa (autosta tiiraillen).
Etelä-Suomen kaverit kehuu jo hurjilla maantielenkeillä. Pitäis ittekki saada muutama lenkki alle ennen Malliksen reissua, ettei tipahda heti ensimmäisessä nykäyksessä.
Lossin tie on siis kunnossa, mutta onko se jo kilpurikunnossa?
-Make
Mikäli vielä kykenet lenkille niin eikös siellä tuo vaihtokin onnistu? Voin minä tulla piipahtamaankin (ja hakemaan vähän flunssan alkua) jos haluat.
MakeK -> Tuo Länsirannantie oli paljolti kuivaa. Mikäli haluaa, niin pahimmat lätäköt välttää kun ajaa auton ihan Länsirannantien alkuun. Onhan siellä muutama kostea varjopaikka, mutta et kai sinä sokerista ole tehty? ;)
Moro!
Täytyy käydä testaamassa loppuviikosta jos kelejä pitää. Vähän on tullut sokerikuorutusta pintaan vuosien aikana. Ei hirveesti nauti pienien kivien syömisestä ja fillarin kuuraamisesta joka lenkin jälkeen.
Eilen tuli kaivettua kilpuri "kaapista" ja otettua tuntumaa trainerilla terassilla. Oli ihan mukava ajella auringon paisteessa :).
t:Make
Olisko huomenna ketään lähdössä vaikka länsirannalle?
Voisin lähteä krossarilla sotkemaan sinne klo16 aikoihin?
Puolviisi taitaa passata mullekkin, nähdään Aakkosilla silloin!
Sunnuntain yritän päästä ajamaan ihan julkisesti, mutta kevyesti. Jos poikkeuksellisesti lähdettäisiin ABC-asemalta klo 10.00 maantiepyörällä. Minun kyytiin autoon pääsee keskustasta, jos renkaat ei kestä hiekoitussoraa. Lauantaina, jos ajan ajan ihan kokeilumielessä itsekseni, sillä puolitoista viikkoa tulee täyteen räkätaudin merkeissä.
Taitaa olla mahdolliset kaverit vielä aamuvirkumpia, kuin minä. Itselläkin vähän "keikkaa" pukkaa sunnuntaipäivänä ja onkin tarkoitus tulevista sunnuntaiajoajasta ehdottaa varhennusta klo yhdeksään. Se 10.00 on minun kannalta parempi nyt. Olen kyllä aika epävarma lähtijä sunnuntaina, sillä tässä kunnossa en kyllä voi ajaa, mutta jos tässä jonkun ihmeparantumisen huomenna kokisi.
Mie lähen varmaankin ennen klo12 ajamaan länsirannalle, jos joku mukaan tahtoo niin ilmoitelkaa!
30 km eli Ritisenlahti. Kaksi ajajaa. Lähinnähän tuo oli sairaankuljetusta kun toipilaana mukana yritin sinnitellä. Lähdettiin siis poikkeuksellisesti ABC-asemalta. Petosen ja Leväsen pääpyöräteitä on jo puhdistettu, mutta keskustan tuntumassa ei, joten varmaan ensi sunnuntaina ABC-asemalta myös lähtö.
Mie reippailin kaislastenlahteen ja takas. Matkalla näkyi kaks muutakin ajajaa:)
Kevyt nelikymppinen sunnuntaille. Mites viikolla olis ajoja?
Illalla silmään pisti, että Särkilahti-Jynkkä-Petonen akselilla on pyörätiet putsattu ja kuivat. Keskiviikkona ainakin minä voisin lähteä porukalla tuolle suunnalle. Mahdollisesti myös aiemminkin...
Taitaa jäädä loppuviikkoon ensi viikon ajot. Syynä ei ole viikon tulevat huonot säät. :rolleyes:
Kuinkas tämän viikon porukkalenkkeily? Onko sunnuntaina jo perinteinen Rastaantien Teboil - Helvetti - Rastaantien Teboil?
Huominen tekee ainakin minulle tiukkaa, kun on tuo Ghent-Wevelgem... Toki se loppuu ilmeisesti ennen kuutta.
Sunnuntain lähtöpaikka riippuu pyöräteiden kunnosta. Jos Teboililta pääsee ulos kaupungista putsattuja pyöräteitä pitkin, niin lähtö sieltä, muuten ABC. Ajan tänään yksikseni siinä viiden jälkeen ehkä Puijoa muutaman kerran maastopyörällä. Tauti vähän eilen uusiutui, joten täytyy tänään vähän tyhjentää nokkaa. Pe tai la voidaan sopia kai myöhemmin.