Löysäsin sinkulan välitystä tuossa vähäsen, 42 eturatas vaihtui 38:seen. joutu ketjuakin lyhentämään. ja siis takarataskin vaihtui..
Printable View
Löysäsin sinkulan välitystä tuossa vähäsen, 42 eturatas vaihtui 38:seen. joutu ketjuakin lyhentämään. ja siis takarataskin vaihtui..
Olin eilen räkätautisena/kuumeisena firman pikkujouluissa, kotiin tullessa poikkesin kuitenkin vielä paarissa kaljalla ja kotona pistin vielä reijän pyöreeks.
Nyt on pipi.
kärsiny äijämäisestä kankkusesta...
Kävin Helsinki Motor Showssa.
Eikös tuo nyt ole enemmän TEINIÄ kuin äijää??? Mahto olla hienoja billettejä, tarvikekauppiailla.Lainaus:
Originally posted by aapi:
Kävin Helsinki Motor Showssa.
Amisviiksikokoontuminen kuvaa mun mielestä tota tilaisuutta...
:rolleyes: :confused: :rolleyes:
Jätin aamulla lumityöt paremman puoliskon tehtäväksi ;)
Kas prkl, ne lumet oli siinä vielä töistä tultuani...
No eihän se silloin voi olla parempi puolisko jos työt jää tekemättä ;) .Lainaus:
Originally posted by A.M.®:
Jätin aamulla lumityöt paremman puoliskon tehtäväksi ;)
Kas prkl, ne lumet oli siinä vielä töistä tultuani...
Liu´uin hanurillani yhden kerroksen rappuset ja heittelin kännykkääni ja kiukuttelin miehekkäästi.
Tein autolla käsijarrukäännöksen...tuli
nuoruus mieleen (kyllä kyllä, 20-luvulla oli jo autoja [img]smile.gif[/img] )
Noh noh, jos olisit taskuparkkeerannut sen käkkärikäännöksellä, se voitaisiin laskea. Tällaisenaan se kuuluu lähinnä "Mitä teiniä tein tänään?"-topikkiin... ;) [img]tongue.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by Jambo:
Noh noh, jos olisit taskuparkkeerannut sen käkkärikäännöksellä, se voitaisiin laskea. Tällaisenaan se kuuluu lähinnä "Mitä teiniä tein tänään?"-topikkiin... ;) [img]tongue.gif[/img] </font>[/QUOTE]kyllä olet oikeassa, mutta jos käsijarrukäännöksen tekee FIATILLA :eek: , se on kyllä "äijää"...Lainaus:
Originally posted by Tom Joad:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Jambo:
...ei, se kuuluisi lähinnä topicciin "mitä epätoivoista teit tänään?"
Äijäksi tuon tekisi se, että sen auton kääntämiseen etuakselinsa ympäri ei tarvita tuota käsijarrua. Ja, mitä pitävämpi alusta, sen äijempää...
juuri näin... :DLainaus:
Originally posted by Kiovan Dynamo:
...ei, se kuuluisi lähinnä topicciin "mitä epätoivoista teit tänään?"
Äijäksi tuon tekisi se, että sen auton kääntämiseen etuakselinsa ympäri ei tarvita tuota käsijarrua. Ja, mitä pitävämpi alusta, sen äijempää...
rahtari!!!!!! :mad:Lainaus:
Originally posted by Jambo:
Tein autolla käsijarrukäännöksen
Tsillannu koko päivän kotona (nauttien koeviikon tyhjästä päivästä) ILMAN PAITAA!! ja heräsin vasta yhdeltätoista!! :eek:
Ja kaiken lisäksi np: Skandaali - Äijät ja ämmät :D
Tunnen kuinka testosteroni virtaa kehossani!!! ÖRRRRRRR!!!
Olin tänään taas krapulassa töissä.
Piereskelin pahanhajuisia pieruja
Voitin kaverin Halo 2 :sessa [img]tongue.gif[/img] ...ja se kaveri on siis iha Halo-guru !
Nautin aamiaiseksi ison oluen.
Olin ylitöissä 10 tuntia ja meinaan mennä taas huomena :mad:
Luin aamutakki päällä aamun aviisia (hesari) ja join maitokahvia samalla kun frouva siivosi taloa....
tappelin, huusin ja valitin tuomarille, hakkasin maalin edessä olleita ja pelasin rahasta voitokkaasti tänään pelireissulla... en kuitenkaan kaikkea samaan aikaan :rolleyes:
Tuunasin Stigaa. Tai jos tarkkoja ollaan niin se on Steed, Stigan halvempi kopio. Nyt on etusuksessa enemmän rautaa kuin keskiverto-Ladassa. Kohta mennään ja kovaa.
- lumia odotellessa..
Nii-i, krapulassa se on helppoa... Ja eilen oli pikkujoulut niin annoin eksän läimiä mua poskelle avokämmenellä ja luuvitosella leukaan... :eek: :D :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by dt:
Piereskelin pahanhajuisia pieruja
Ja eniten oon ylpeä siitä että mulla oli leukaperät vaan vähän kipeet ku se taas valitti että rystynen turvonnu ja kipee :D
kävelin kaduilla kiltissäni.
Kannoin naapurin äijien kanssa 3000-600-33 radiaattorin meijän tallilta naapurin tallille, notta se saa tallinsa lämpiämään.
Mahtoi tulla etupainoinen Steed :eek:Lainaus:
Originally posted by ghost_rider:
etusuksessa enemmän rautaa kuin keskiverto-Ladassa.
nimim. Ladan omistanut :D
Tänään kolmatta päivää kännissä.
Tää on kivaa.
Tilasin kaksi pitsaa, ettei tarvi maksaa kuljetusta. Söin ne sitten kerralla....
Kävin avautumassa onnistuneesti ~6 hengen tappeluporukalle.